וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל אילת שחררה את קווין פאלמר וחתם במכבי ראשון לציון

31.12.2015 / 20:35

הקבוצה מהדרום, שניצחה 78:82 את מכבי אשדוד/באר טוביה, הודיעה במהלך הרבע הרביעי על שחרורו של פורוורד הקבוצה. הוא הצטרף אל הקבוצה של שרון דרוקר, שתחזור לשחק עם שלושה זרים

one

הפועל אילת ניצחה הערב (חמישי) 78:82 את מכבי אשדוד/באר טוביה. עוד במהלך המשחק, וליתר דיוק בדקות ההכרעה של הרבע הרביעי, הודיעה הקבוצה של עודד קטש על שחרורו של הפורוורד קווין פאלמר, שחתם במכבי ראשון לציון.

שחקן הפועל אילת קווין פאלמר. קובי אליהו
עובר לראשון לציון. פאלמר/קובי אליהו

מהפועל אילת נמסר: "כחלק משורת מהלכים להבראת הקבוצה ולהחזרתה למסלול הניצחונות בדרך לעמידה ביעדים עליהם הוחלט בתחילת העונה, החליטה הנהלת הקבוצה להיפרד משחקן הקבוצה, קווין פאלמר. שחרורו של פאלמר הוא הראשון מתוך מספר שינויים שצפויה הקבוצה לערוך בשבועות הקרובים. הנהלת הקבוצה מבקשת להודות לפאלמר על שנתיים וחצי נהדרות בהן שיחק בהפועל אילת ומאחלת לו הצלחה גדולה בהמשך הדרך. פאלמר צפוי להצטרף למכבי ראשון לציון כבר בימים הקרובים".

לידיעה על העברתו של קווין פאלמר למכבי ראשון לציון

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
מאמן מכבי ראשון לציון שרון דרוקר. מגד גוזני
הפסד דרמטי. דרוקר/מגד גוזני

בינתיים, קבוצתו הבאה של פאלמר, מכבי ראשון לציון, הפסידה 73:71 בבית לבני הרצליה. מאמן הכתומים שרון דרוקר אמר לאחר המשחק: "התחלנו חלש וזה לא טוב להיכנס לבורות. אנחנו יודעים לצאת מזה, אבל זה קשה. עשינו ריצה והגענו לעמדה טובה כדי לנצח, אבל עשינו כמה טעויות קשות שעלו לנו בנקודות קלות. ביום ראשון יש לנו משחק קשה מול קרית גת ואז נגד וילרבאן ברביעי".

מאמן בני הרצליה מיקי גורקה: "הרבע האחרון היה סוג של רכבת הרים. הם ברחו, אנחנו חזרנו פעם אחרי פעם. שוב האופי ניצח לנו את המשחק. אנחנו לא נשברים. גם במצבים שקבוצה אחרת תוריד את הראש אנחנו נשארים שם". על היכולת הנהדרת במאני טיים אמר גורקה: "עשינו שלושה מהלכים גדולים. החטיפה והדאנק של משעור, החסימה של סינגלטון והסל של דניס".

על ההתרוממות אחרי התבוסה למכבי תל אביב: "הפילו אותנו לקרשים ביום שבת. אנשים נמדדים בצורה שבה הם מתמודדים עם כישלונות. אמרתי לשחקנים באימונים שיש לנו שתי אופציות: לשים את הראש על הרצפה ולבכות או לקפוץ בחזרה, להרים את הראש ולהחזיר. שמח מאוד שהאופציה השנייה היא זו שקרתה הערב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully