וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת החלומות: טבק המאמן הנבחר ביותר, מונרו השחקן

31.12.2015 / 12:19

השעות לפתיחת ליגת החלומות של מנהלת ליגת העל ו-וואלה! ספורט הולכות ואוזלות ובינתיים תוכלו לצפות בסטטיסטיקות נבחרות לפי הנבחרות שכבר נבנו. מכבי תל אביב הקבוצה ממנה נבחרו הכי הרבה שחקנים, וגם: הודעה חשובה לקראת המחזור השני

one

בווידאו: הפועל ירושלים מנצחת את הפועל חולון

השעות לקראת פתיחת ליגת החלומות של מנהלת ליגת העל ו-וואלה! ספורט הולכות ואוזלות, וכפי שזה נראה עד לסגירת המחזור הראשון, בשעה 18:00, יישבר שיא כל הזמנים בהרשמת הקבוצות. כזכור, יהיה ניתן להצטרף לליגה גם לאחר המחזור הראשון, אך הסיכוי לזכות בפרס הראשון, 25 אלף שקלים, יקטן, שכן לקבוצות האחרות יהיה יתרון של מחזור.

בינתיים, מלבד הטיפים של אנשי ליגת החלומות VIP ועדכון רשימת הפצועים לקראת המחזור הקרוב, תוכלו לקבל הצצה ראשונה לסטטיסטיקה.

ז'אן טבק הוא המאמן שנבחר בהכי הרבה קבוצות - 1,145 פעמים נבחר מאמן מכבי תל אביב. אחריו ברשימה באופן מפתיע אריק אלפסי מעירוני נהריה שפוגש במחזור הקרוב את הפועל תל אביב, כשאחריהם שרון דרוקר וצביקה שרף. דני פרנקו מדורג רק במקום השישי עם 496 קבוצות בלבד. את הרשימה סוגר עופר ברקוביץ', שיפגוש במחזור הקרוב את פרנקו והפועל ירושלים, עם 115 קבוצות עד כה. 659 מאמנים בחרו ברמי הדר, ו-116 מאמנים בחרו את נתי כהן מקרית גת, אך המשחק בין שתי הקבוצות נדחה ל-13 לינואר ולא ייחשב לצורך המחזור הנכון, כך שלא מעט מאמנים יאבדו 10 נקודות יקרות.

דריל מונרו, מכבי ראשון לציון. אודליה מטרי, מערכת וואלה! NEWS
השחקן הנבחר ביותר. מונרו/מערכת וואלה! NEWS, אודליה מטרי

את טבלת השחקנים מוביל שחקן הסיבוב הראשון של וואלה ספורט - דריל מונרו ממכבי ראשון לציון, עם 2,458 בחירות. אחריו ברשימה טיילור רוצ'סטי ממכבי תל אביב, כשלצהובים עוד שני נציגים בעשירייה הראשונה - איתי שגב במקום הרביעי וארינה אונואקו במקום השמיני. את העשירייה הראשונה סוגר הנציג היחידי של הפועל ירושלים - דונטה סמית' עם 863 קבוצות. עוד בעשרת הגדולים - שון דאוסון, דיאנטה גארט, כארם משעור, ניב ברקוביץ' ואייזיאה סוואן.

סטטיסטיקה מעניינת נוספת היא כי דריל מונרו הוא קפטן של יותר מ-20 אחוז מהקבוצות - 1,264. כמו בבחירות השחקנים נמצא אחריו טיילור רוצ'סטי עם 498 קבוצות בלבד. את רשימת 10 הקפטנים משלימים לפי סדר: דיאנטה גארט, אייזיאה סוואן, דונטה סמית', שון דאוסון, אי ג'יי רולנד, אלאדה אמינו, דיימון סימפסון, ליאור אליהו וסילבן לנדסברג.

מכבי תל אביב היא הקבוצה שנבחרו ממנה הכי הרבה שחקנים - 7,539 עד כהף כשאחריה ברשימה מכבי ראשון לציון והפועל ירושלים רק במקום השלישי. את טבלת הקבוצות סוגרות כמו בליגת העל - הפועל חולון עם 1,895 שחקנים ומכבי קרית גת עם 1,615 שחקנים.

המחזור הראשון יינעל במוצאי שבת לאחר המשחק בין עירוני נהריה להפועל תל אביב, ובשל העובדה כי המחזור הבא ייחל כבר ביום ראשון, חלון השינויים, בו ניתן להחליף עד שלושה שחקנים ומאמן בכל קבוצה, יהיה קצר מהרגיל, כשהשינויים למחזור השני יינעלו ביום ראשון בשעה 19:20.

טיילור רוצ'סטי שחקן מכבי תל אביב (שמאל) מול דני רובין שחקן בני הרצליה. ברני ארדוב
בחירה מועדפת. רוצ'סטי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully