וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת החלומות יוצאת לדרך - הכירו את ליגת ה-VIP

31.12.2015 / 7:00

בשעה 18:00 יינעל מחזור הפתיחה של ליגת החלומות של מנהלת ליגת העל ו-וואלה! ספורט, ולכבוד האירוע הרכבנו נבחרת שכוללת נציגות לנבחרת ישראל, לליגה הלאומית ולחשבון טוויטר היסטרי. וגם: המלצת השבוע עם הפוטנציאל של מכבי תל אביב ודוח פצועים מלא לקראת המחזור

one

בווידאו: תקציר המפגש האחרון של מכבי תל אביב וחולון

ליגת החלומות של מנהלת ליגת העל בשיתוף וואלה! ספורט תצא הערב (חמישי) לדרך, כשבשעה 18:00, רבע שעה בלבד לפני פתיחת המחזור ה-15, תינעל ההרשמה למחזור הראשון. כאמור, משתתפים יוכלו להרשם גם בשבועות הבאים לליגה, אך הסיכוי לזכות בפרס הראשון, 25 אלף שקלים, יקטן, והאפשרות הריאלית תהיה לזכות בפרסים השבועיים שיחולקו לנבחרות שהשיגו את הניקוד הגבוה ביותר.

לקראת פתיחת הליגה הקמנו ליגת VIP אחריה נעקוב עד לסיום העונה עם שחקני, מאמני ואנשי כדורסל שיאבקו זה בזה כדי לנסות ולזכות בתואר אלוף ליגת החלומות VIP. מלבד פירוט על מה עשו החברים במהלך השבוע שעבר, כחלק מהשירות שניתן לכם, גולשי וואלה ספורט, בכל שבוע ימליץ חבר אחר בליגה על שחקן אותו הכניס לנבחרת ויסביר לכם למה בחר דווקא בו. בנוסף, בעזרתם של הקבוצות בליגה, ננסה להציג לכם את דוח הפציעות השבועי, מעודכן ל-24 שעות לפני פתיחת המחזור.

להרשמה לליגת החלומות

seperator

אז מי הם 11 חברי ליגת ה-VIP? זקן השבט, הוא אחד שרק לאחרונה נאלץ לעזוב את האי של השרדות - שמעון אמסלם - שחקן נבחרת ישראל והפועל תל אביב לשעבר. איש מקצוע מכובד נוסף הוא מאמנה של עירוני רמת גן מהליגה הלאומית, רועי חגאי, שהצעיד את עירוני נהריה לליגת העל ולעונה מצוינת אשתקד, וינסה להוכיח שגם מחוץ לקווים יש לו מה למכור. מי שיתחרה בחגאי בין היתר הוא שחקנו ברמת גן, הבן של, ושחקן הסגל הרחב של נבחרת ישראל לשעבר, שון דניאל, שינסה לחזור לליגת העל דרך ליגת ה-VIP. כדי ליצור דרבי, לא יכולנו לוותר על השם החם ביותר היום בליגה הלאומית, יועד בית יוסף מהפועל רמת גן/גבעתיים, שאם יביא את היכולת שלו מהפרקט לליגת החלומות, הליגה תהיה לפרוטוקול בלבד.

נמשיך עם רשימת השחקנים הפעילים, והפעם שחקן שחם על מנהלת הליגה שעדיין לא העבירה לו את הזכיה השבועית מאשתקד - זיו בן צבי מהפועל עפולה, אחד הכשרונות העולים בליגת המשנה, שכבר סומן על ידי לא מעט קבוצות מליגת העל ואנשי מקצוע. הדרבי של רמת גן לא מספיק, אז סידרנו גם דרבי בעמק - גיא דותן, שהעלה את עירוני נהריה בעברו ליגה, ומככב בימים אלה בגלבוע/גליל, יקווה הפעם לעלות לליגה של הגדולים ולהשאר שם. אל בן צבי ודותן מצטרף גם בן רייס, שאמנם בקיץ האחרון נפצע, אבל ממשיך להאבק על הפרקט במדי בית הלוחם תל אביב, ועם הידע והנחישות שלו, לא יהיה אפשר לפסול זכיה שלו.

אל רשימת השחקנים מצטרפים העיתונאים ואושיית אינטרנט מכובדת. נתחיל עם אהרל'ה ויסברג שלנו, מי שזכה בכל ליגת פנטזי אפשרית לאורך הקריירה, אבל בשמות כמו שמעון אמסלם וזיו בן צבי הוא טרם נפגש. שלומי פרי דובר מנהלת הליגה ינסה להביא כבוד למנהלת, ואת רשימת העיתונאים סוגר כתב הכדורסל הבכיר שלנו אור שקדי, שמתיימר להצליח בליגות פנטזי, אך ההצלחות הן לא בדיוק נחלתו.

את רשימת ה-11 סוגר אדם שאת זהותו האמיתית אנו לא יודעים - אך כולנו נהנים לקרוא את ציוציו. האיש שמסרב לסדר נבחרות בשבת, חשבון הטוויטר של פייק סרוסי. אנו חייבים להודות שהפייק דרש את פאבלו לאסו וצביקה שרף כמתחרים, אך ייאלץ להסתדר עם אהרל'ה ויסברג ושמעון אמסלם.

שי האוזמן עם אהרל'ה ויסברג באולפן משחק מקדים. צילום מסך
שיהיה בהצלחה. ויסברג והאוזמן/צילום מסך

ונתחיל עם המלצת השף הראשון - אהרל'ה ויסברג שלנו ממליץ על איתי שגב ממכבי תל אביב

להתלבט בין דונטה סמית' לדיימון סימפסון, או בין דריל מונרו לאלאדה אמינו, זו חוכמה קטנה. את הבונוס האמיתי יביאו לכם השחקנים הזולים יותר, וכאן יש לכם ישראלי מבטיח במחיר מבטיח.

איתי שגב אמנם משחק במכבי תל אביב, לא בדיוק חממה לגידול צעירים, אבל בששת המשחקים האחרונים הוא עומד על 8 נקודות מדד בממוצע, ומספר הדקות שלו אמור רק לעלות בבית מול הפועל חולון - ועוד בלי בריאן רנדל. בשביל מחיר 39, זו מציאה.

ולפני שניפרד, תעזבו אתכם מהמתנשאים האלה של ליגת ה-VIP. הצטרפו לליגה הפרטית שלי, ותוכלו לזכות בכדורסל רשמי של ליגת העל.

שם הליגה: מאחורי הקלעים
סיסמה: בודירוגה

בהצלחה לכולם!

איתי שגב מכבי תל אביב (ימין). קובי אליהו
שימו לב אליו. איתי שגב/קובי אליהו

דוח הפציעות המלא לקראת המחזור הקרוב

מכבי ראשון לציון - בני הרצליה (ה', 18:15)

מכבי ראשון לציון
כריס רייט - בספק. חזר להתאמן אך סובל מכאבים וההערכות הן שלא ישחק.

בני הרצליה
אבירם זליקוביץ' - ישחק. חזר להתאמן אחרי שנעדר נגד מכבי תל אביב וכשיר.
מורן רוט - ישחק. סובל מפציעה טורדנית ברגל, אך ישחק.

הפועל אילת - מכבי אשדוד (ה', 18:15)

הפועל אילת
אלישי כדיר - צפוי לא לשחק, מתאושש משבר במסרק כף היד. אם לא ישחק במחזור הבא, יחזור אחרי הפגרה.

מכבי אשדוד
צ'ארלס תומאס - ישחק. נפצע נגד עירוני נהריה בברך, אך התברר כי הפציעה לא חמורה.

עירוני נס ציונה - הפועל ירושלים (ה', 18:20)

הפועל ירושלים
דיאור פישר - לא ישחק. נמצא בארצות הברית בשל מות אביו.
טוני גפני - ישחק. נפצע לפני המשחק נגד חולון אך כשיר.

מכבי תל אביב - הפועל חולון (ה', 20:15)

מכבי תל אביב
בריאן רנדל - לא נרשם בסגל למשחק
יוגב אוחיון - לא נרשם בסגל למשחק
דגן יבזורי - סובל מפציעה ולא נרשם בסגל למשחק

הפועל חולון
ג'רמיס סמית' - לא ישחק. מתאושש משבר ביד.

עירוני נהריה - הפועל תל אביב (שבת, 19:50)

עירוני נהריה
גילברט בראון - ישחק. התאושש ממכה שספג בפניו בגביע שמנעה ממנו לשחק נגד אשדוד

נבחרות ליגת החלומות של גיא פניני ושל שון דאוסון

לקריאת התקנון המלא לחצו כאן

לקריאת החוקים המלאים לחצו כאן

להרשמה למשחק לחצו כאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully