וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרות ליגת החלומות של גיא פניני ושל שון דאוסון

30.12.2015 / 13:00

כוכבי ליגת העל מתרגשים לקראת פתיחת ליגת החלומות, כשהמחזור הראשון יינעל לבחירה ביום חמישי בשעה 18:00. דאוסון מינה את עצמו לקפטן קבוצתו, ופניני בחר באסטרטגיה מעניינת משלו

פתיחת ליגת החלומות של מנהלת ליגת העל בשיתוף וואלה! ספורט מתקרבת בצעדי ענק, וגם הכוכבים הגדולים ביותר של הכדורסל הישראלי לא יכולים להמתין והחלו לבנות קבוצות. בין הבונים נמצאים גיא פניני ושון דאוסון שאתם יכולים להציץ במבט ראשון אל הנבחרות אותם בנו. מעניין לראות כי דאוסון, בניגוד לפניני, בחר את עצמו בתוך הנבחרת ואף מינה את עצמו לקפטן, בעוד קפטן מכבי תל אביב בחר רק שחקן אחד מהקבוצה שלו - טרבור אמבקווה. דאוסון בחר בתחילה את רג'י באקנר ממכבי חיפה, אך מאחר והמשחק בין הירוקים לקרית גת נגדחה ל-13 לינואר, הוא לא נכלל במחזור, ושחקן ראשון לציון שינה את קבוצתו.

ליגת החלומות "אלדן" בשיתוף וואלה! ספורט

הנבחרת של פניני

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

עוד ניתן לראות אסטרטגיה מאוד מעניינת אותה בחרו השניים - לבחור שחקנים צעירים שלא מרבים לשחק, מקבוצות מנצחות, שגם אם לא ישותפו וקבוצתם תנצח, יקבלו 5 נקודות. דאוסון בחר שני שחקנים כאלו - בן אייזנהארט ממכבי אשדוד ודור גולדנברג מהפועל חולון, ואילו פניני בחר רק אחד - יוחאי צוקרמן מהפועל ירושלים. נתון חשוב, ולא מפתיע נוסף, הוא העובדה כי השניים לא בחרו במחזור הזה שחקנים שמשחקים בקבוצות אותם יפגשו - דאוסון לא בחר בשחקני בני הרצליה, ופניני בשחקני הפועל חולון. דאוסון פרגן למאמנו שרון דרוקר ובחר אותו כמאמן הקבוצה, ופניני, מחוסר תקציב, לא יכל לבחור את ז'אן טבק, ובחר באריק אלפסי, שיפגוש את היריבה העירונית הפועל תל אביב.

הנבחרת של שון דאוסון

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ליגת החלומות של מנהלת ליגת העל בשיתוף וואלה! ספורט תצא לדרך מחר (חמישי) עם משחקי המחזור ה-15, כשמשתתפים יכולים לבחור קבוצות עד השעה 18:00. מי שלא יספיק, יוכל להרשם במחזורים לאחר מכן, ולהתחרות על הפרסים השבועיים, אך יהיה לו קשה להדביק את הפער במלחמה על הפרס הראשון - 25 אלף שקלים.

לקריאת התקנון המלא לחצו כאן

לקריאת החוקים המלאים לחצו כאן

להרשמה למשחק לחצו כאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully