וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד ואנדולו שרדו מותחנים, פנר ניצחה את פנאתינייקוס

ערב של דרמות בטופ 16: סרחיו רודריגס הוביל את הבלאנקוס ל-79:82 ביתי מול באמברג, אנדולו גברה 84:85 על הכוכב האדום בזכות סל ניצחון של שאריץ', הטורקים רשמו 75:82 ענק על היוונים

סרחיו רודריגס, ריאל מדריד, מול דניאל תייס, באמברג. GettyImages
סרחיו טו דה רסקיו. רודריגס/GettyImages

שלב הטופ 16 של היורוליג נמשך הערב (רביעי) עם חמישה משחקים ונפתח עם דרמה גדולה כאשר אנדולו אפס ניצחה 84:85 את הכוכב האדום בזכות סל ניצחון של דריו שאריץ'. בדרמה נוספת ריאל מדריד ניצחה את באמברג 79:82. קוצ'ה לבוראל הביסה 68:89 בחוץ את ז'לגיריס קובנה. קובאן לא התקשתה בחוץ עם 75:89 על צדביטה זאגרב ופנרבחצ'ה גברה בביתה 75:82 את פנאתינייקוס. בהמשך: ריאל מדריד תפגוש את באמברג.

דריו שאריץ', אנדולו אפס, מול קווינסי מילר, הכוכב האדום בלגרד. GettyImages
ניצח את הכוכב עם סל דרמטי. דריו שאריץ'/GettyImages

בית ה'

אנדולו אפס - הכוכב האדום 84:85

איזה משחק משוגע באבדי איפקצ'י. הטורקים היו פייבוריטים ברורים מול הסרבים, שעלו לשלב הזה ברגע האחרון אבל ניצחו בשיניים אחרי שהיו בפיגור לאורך כל המשחק ופיגור דו ספרתי ברבע השלישי. מאיק צירבס חגג בצבע ולטורקים לא היה מענה, אבל אל הרבע הרביעי הופיעה קבוצה אחרת לגמרי. השחקנים של דושקו איבקוביץ' הידקו את ההגנה וסל של ג'ייסון גרנג'ר קבע שוויון 81, 2:21 דקות לסיום. בראנקו לאזיץ' החזיר את היתרון לסרבים עם שלשה, אבל גריינג'ר קלע שוב בצד השני, לאזיץ' החטיא שלשה וכשנותרו שלוש שניות לסיום דאריו שאריץ' קלע סל ניצחון והקפיץ את הקהל הטורקי. בריאנט דאנסטון הוליך את הטורקים עם 21 נקודות כשג'ון דיבלר וג'ייסון גריינג'ר מוסיפים 13 כל אחד. מאיק צירבס הנפלא הוליך את הכוכב עם 22 נקודות ו-12 ריבאונדים. סטפן יוביץ' ששבר העונה את שיא האסיסטים למשחק חילק 11 כאלה והוסיף 8 נקודות לכוכב, ששיחקה נהדר אך יצאה מאוכזבת.

פנרבחצ'ה - פנאתינייקוס 75:82

ניצחון ביתי ענק לטורקים, שעלו ליתרון גדול ברבע הראשון, אך ראו אותו נמחק אט אט עם משחק עיקש של היוונים. פאו אף עלתה ליתרון ברבע האחרון, אך בליץ טורקי, בראשותו של אקפה אודו, שהוביל את פנר עם 16 נקודות באחוזים נהדרים. ג'יג'י דאטומה קלע 15 ושלושה שחקנים - פרו אנטיץ', בוגדן בוגדנוביץ' ויאן וסלי, קלעו 12 נקודות. מירוסלב ראדוליצה וג'יימס גיסט קלעו 14 נקודות כל אחד לפאו, שכמעט גנבה את המשחק, אך תחזור הביתה מאוכזבת מאוד.

צדביטה זאגרב - לוקומטיב קובאן 89:75

הרוסים התקשו ברבע הראשון, אך קלעו 34 נקודות ברבע השני ופתחו יתרון אותו הקרואטים לא הצליחו לחזור. מלקולם דילייני היה פשוט נהדר עם 31 נקודות (5 מ-9 לשלוש, 6 מ-6 לשתיים) וסחף את קובאן לניצחון. כריס סינגלטון הוסיף 16 ו-ויקטור קלבר קלע 9 משלו. ג'יימס ווייט היה זה שהוביל את המארחת עם 14 נקודות, לוקה זוריץ' ומירו בילאן קלעו 12 כל אחד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

בית ו'

ריאל מדריד - באמברג 79:82

אלופת אירופה קיוותה לפתוח דף חדש אחרי שניצלה מהדחה בעור שיניה בשלב הבתים הראשון, אך היריבה הגרמנית העיקשת שוב מתחה אותה עד הסיום. אחרי פתיחת מוחצת של באמברג וקאמבק של ריאל בזכות דקות טובות של פליפה רייס וג'ייסי קארול, הכל התנקז לדקות הסיום, ובעיקר לדו קרב בין שני הגארדים המובילים בשני הצדדים: יניס שטרלניקס השווה שתי דקות וחצי לסיום, ואיזן פעם נוספת עם חמש נקודות רצופות דקה לסיום, סרחיו רודריגס התעלה עם חמש נקודות רצופות משלו, וקבר גם את השלשה המכריעה, 20 שניות לסיום. בראד וונאמייקר עוד קיבל הזדמנות להשוות אחרי שריאל לא ביצעה עבירה, אבל הזריקה שלו פגשה רק אוויר. רודריגס היה רשם תצוגה נפלאה עם 22 נקודות ו-8 אסיסטים, ג'ייסי קארול הוסיף 13. וונאמייקר (17 נקודות, 4 אסיסטים) ויאניס שטרלניקס (13 ו-5 אסיסטים) בלטו אצל המפסידה.

ז'לגיריס קובנה - קוצ'ה לבוראל 89:68

הספרדים השיגו ניצחון חוץ מרשים ופתחה את הטופ 16 ברגל ימין. קוצ'ה פתחה בסערה עם 14:33 אדיר ברבע הראשון ואז הורידה את הרגל מהגז, רק כדי לאפשר לליטאים לצמק את הפער. השיא הגיע עם 9 נקודות בלבד ברבע השלישי, אך גם זה לא הפריע לספרדים לנצח. דריוס אדאמס קלע 16 נקודות לקוצ'ה, מייק ג'יימס הוסיף 15 וטורניקה שנגליה תרם 12. אוליבייר האנלאן קלע 16 נקודות למפסידה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully