וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קריאות בוז לרונאלדו, ואסקס עונה לבניטס: "אין קמפיין נגד ריאל"

סוער במדריד. הפורטוגלי זכה ליחס עוין למרות שכבש צמד, הקשר ענה למאמן שטען כי ריאל מופלית בתקשורת: "מעדיפים להתעסק בכדורגל". בפעם השלישית בקריירה: סרחיו קנאלס קרע את הרצועה

one

ריאל מדריד ממעטת לאבד נקודות, אבל הלחץ סביבה נמשך. הערב (רביעי) הבלאנקוס ניצחון 1:3 את ריאל סוסיאדד במשחק סוער, בו רונאלדו החמיץ פנדל, כבש מהנקודה הלבנה בניסיון השני, הוסיף צמד עם בעיטת יעף נהדרת וראה את לוקאס ואסקס קובע את תוצאת המשחק. למרות זאת, נרשמה אווירה עכורה בברנבאו. רפא בניטס, שיצא למתקפה נגד התקשורת בתחילת השבוע, ספג קריאות בוז פעם נוספת וכך גם כריסטיאנו רונאלדו, שקיבל יחס צונן מהאוהדים אחרי החמצת הפנדל.

כריסטיאנו רונאלדו ריאל מדריד. רויטרס
מקלחת צוננת מהאוהדים. רונאלדו/רויטרס

מספרי המשחק

* לרונאלדו יש 57 שערים בשנת 2015. אלא אם מסי יכבוש שישייה מול בטיס, הפורטוגלי יסגור את 2015 ככובש הטוב בעולם.

* רונאלדו הפך לשחקן השני בתולדות הליגה הספרדית שכובש 50 שערים ומעלה מהנקודה הלבנה. הוגו סאנצ'ס, שכבש 56 שערים בפנדלים, עשה זאת לפניו.

* רונאלדו הוא הראשון מאז גונסאלו היגואין ב-2008 שמחמיץ וכובש פנדל באותו משחק בריאל מדריד.

* הפנדל המוחמץ של רונאלדו היה הפנדל ה-100 שריאל מפספסת בליגה הספרדית.

* בסך הכל, רונאלדו החמיץ 15 פנדלים מתוך 102 בעיטות בקריירה.

* רונאלדו כבש בכל ארבעת המשחקים האחרונים שלו מול ריאל סוסיאדד.

* אחרי 14 הופעות, לוקאס ואסקס כבש שער בכורה במדי ריאל מדריד.

* עוד נתון מעניין לגבי לוקאס ואסקס: ריאל ניצחה בכל עשרת המשחקים בהם הוא שותף העונה.

* חאמס רודריגס יצר שישה מצבי שהסתיימו בבעיטה למסגרת, הכי הרבה שלו במשחק ליגה במדי ריאל מדריד.

עוד באותו נושא

ספרד: ריאל מדריד ניצחה 1:3 את סוסיאדד, צמד לרונאלדו

לכתבה המלאה
מאמן ריאל מדריד רפא בניטס. AP
גם השחקנים נגדו. בניטס/AP

רפא בניטס סירב להתייחס ליחס העוין כלפיו בסיום, וניסה להסביר פעם נוספת את המתקפה נגד התקשורת, במהלכה טען כי "יש קמפיין מתוזמר נגד ריאל מדריד". "יש לי את הדעות שלי, ולכם יש את הדעות שלכם. אני לא מטיל ספק באובייקטיביות של רובכם", אמר המאמן, והתייחס גם לחילוף של חאמס רודריגס, שגרר קריאות בוז צורמות במיוחד. "אני מחויב לבחור את השחקנים הכי טובים שיש. רציתי להוסיף רעננות למשחק שלנו, וזה מה שקרה. חוץ מעשר דקות שלטנו כל הזמן, יצרנו הרבה מאוד מצבים ואם היינו מנצלים יותר מהם היינו הרבה יותר רגועים. רונאלדו לקח אותנו על הגב שלו למרות החמצת הפנדל. כל הקבוצה הראתה הרבה אופי".

לוקאס ואסקס, שכבש את השער השלישי, העז לצאת נגד דבריו של המאמן בתחילת השבוע. "אין קמפיין נגד ריאל בתקשורת, זה לא נכון", אמר. אנחנו רוצים להתרכז במה שקורה על המגרש, זה הכל, והיום שיחקנו טוב למרות שהם הקשו עלינו. הכי חשוב שצברנו עוד שלוש נקודות".

סרחיו קנאלס שחקן ריאל סוסיאדד חוגג. רויטרס
עצוב. קנאלס/רויטרס

בנושא אחר, הסיפור העצוב של הערב הוא ללא ספק קשר ריאל סוסיאדד סרחיו קנאלס. הקשר בן ה-24, שנחשב להבטחה גדולה ואף נרכש בשנת 2010 על ידי ריאל ב-4.5 מיליון יורו (לא כולל תמריצים), קרע בפעם השלישית בקריירה את הרצועה בברכו השמאלית ונראה שאם וכאשר יחלים, יאלץ לשקול את המשך הקריירה שלו. קנאלס נפצע בדקה ה-18 של המשחק מבלי תיקול נראה לעין, פונה על אלונקה ומאוחר יותר בבית החולים קיבל את האבחנה הקשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully