וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה תנסה להחתים את טוטו תמוז לחצי עונה

30.12.2015 / 0:47

בנתניה יודעים שהנחתתו של החלוץ כרוכה בהוצאה כספית אדירה, אבל מבינים את הצורך במהלך דרמטי. במועדון מקווים שיחסיו הקרובים של תמוז עם דורון אוסידון יסייעו לשכנע אותו להגיע

one

אחרי הפיצוץ בין הפועל תל אביב לטוטו תמוז, ינסו במכבי נתניה למצוא את הדרכים לצרף את החלוץ לחצי העונה הקרובה. לנתניה אין את המשאבים הכספיים להתמודד עם תשלומים לפטרולול או עם החובות של הרומנים לתמוז, כמו גם לשלם לחלוץ שכר חודשי של 25 אלף יורו. אלא שלזכותה של נתניה עומדים היחסים הקרובים בין החלוץ לבין היו"ר דורון אוסידון, שנחשב לחבר מאוד קרוב שלו.

אחרי שנחשפו תוצאות הבדיקות שעבר תמוז בהפועל תל אביב, נראה שיהיה לו קשה יותר למצוא קבוצה גדולה בישראל וייתכן שהוא ירצה להוכיח בכמה חודשים בנתניה שהברכיים שלו יכולות לעמוד בכל העומסים ושהוא עדיין אחד החלוצים הישראלים המובילים. אם לא ימצא לו פתרון ברומניה או שסוכניו לא יביאו לו הצעה אחרת מחו"ל, עשוי תמוז להתפשר בסיטואציה מסוימת כדי לעמוד באתגר הגדול של השארת מכבי נתניה בליגה, ובמקביל להוכיח שכושר ההבקעה שלו אינו מוטל בספק.

כך או אחרת, מדובר בעסקה כספית כבדה עבור נתניה, אבל במועדון מבינים שצריך לבצע מהלך דרמטי כדי להישאר בליגה, בעיקר לאור העובדה שהבעיה המרכזית של הקבוצה היא בהבקעת שערים.

חלוץ פטרולול טוטו תמוז. GettyImages
בנתניה מקווים שהרצון שלו להוכיח יביא אותו אליהם. תמוז/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully