וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות תוצאות הבדיקה: הפועל תל אביב ירדה סופית מטוטו תמוז

29.12.2015 / 22:35

המומחה שבדק את החלוץ העביר את התוצאות ומהן עולה שתמוז סובל מבעיות בשתי ברכיו ולא יוכל לעמוד בעומסים כבדים. האדומים ויתרו על העסקה וכעת מנסים לשכנע את עומר דמארי לחזור

one

טוטו תמוז לא יחתום בהפועל תל אביב. האדומים החליטו לרדת מהאופציה באופן סופי בעקבות הממצאים המדאיגים של הבדיקות שעבר החלוץ בן ה-27. בהפועל מנסים לשכנע את עומר דמארי לחזור, אך מבינים שעסקה שכזו היא לא ריאלית כרגע. אגב, דמארי נכח במשחק הקבוצה נגד מכבי נתניה ביום שבת.

דוקטור טיין, המומחה שבדק את תמוז, העביר את תוצאות הבדיקות למועדון, ועל פי גורמים המעורים בפרטים, בחוות הדעת של המומחה נכתב כי לתמוז בעיות בברכיים. לטענת האדומים, מהבדיקות עולה שהחלוץ סובל מסחוס שחוק בשתי הברכיים ולא יוכל לעמוד בעומסים כבדים. תוצאות אלו הדאיגו מאוד את אנשי המועדון, שהיו מוכנים אמנם להחתים את השחקן, אך עם סעיף מיוחד לפיו יוכלו להשתחרר מחוזהו אם הבעיות ישפיעו במהלך החוזה. לבסוף ויתרו גם על האופציה הזו. בסביבתו של החלוץ לא היו מרוצים, אך טענו כי טרם קיבלו את הבדיקות לידם.

עוד לפני שהמשא ומתן הגיע לשלבים מתקדמים, אמר גורם בקבוצה: "אנחנו מודעים לפציעה שעבר טוטו. לא נחתים אותו עד שנהיה רגועים שהוא בריא לחלוטין".

חלוץ הפועל תל אביב טוטו תמוז. ברני ארדוב
אין קאמבק. תמוז/ברני ארדוב

מכירת הקפטן מיחאי פינטילי לסטיאווה בוקרשט הושלמה, כשרומני חתם על חוזהו ומהקבוצה נמסר: "עסקת העברתו של הקשר מיחאי פינטילי לסטיאווה בוקרשט הרומנית נחתמה והקשר יעזוב לאחר שביקש להשתחרר מסיבות אישיות ומשפחתיות. אנו מודים לפינטילי על תרומתו למועדון ומאחלים לו בהצלחה בהמשך דרכו". פינטילי מסר: "אני מודה להנהלה על כך שנעתרה לבקשה שלי להשתחרר ולחזור לשחק ברומניה. לצערי, עם כל הקושי, מדובר בצעד שאני חייב לעשות בשל סיבות משפחתיות. זה לא פשוט לעזוב מועדון כמו הפועל תל אביב שמינה אותי לקפטן, אבל יש רגעים בחיים שצריך לקחת החלטות קשות. אני בטוח שהקבוצה תתייצב ותשמח את האוהדים המדהימים של הפועל, להם אני מודה מקרב לב על התמיכה והעידוד שלא פסקו גם ברגעים הקשים. אני מאחל בהצלחה לשחקנים, לצוות ולהנהלה".

מחליפו של הקשר הרומני צפוי להיות אביחי ידין. בין הפועל תל אביב לבין הקשר ישנה הבנה הדדית, ושני הצדדים מעוניינים להתאחד. למרות זאת, המשא ומתן בין הצדדים עדיין לא החל באופן רשמי. בקבוצה מעוניינים כי ידין יגיע ללא תמורה ורק אז יראו איך יסתדרו עם שכרו הגבוה, המוערך בכ-250 אלף יורו לעונה. בכל מקרה, עד שמכבי חיפה והקשר לא יגיעו להבנות על שחררו, המשא ומתן בינו לבין הפועל תל אביב לא יתחיל. בנוסף לידין, במועדון מחכים לאישור הן ממכבי חיפה והן מהפועל באר שבע כדי להיכנס למשא ומתן עם שלומי ארבייטמן ואלון תורג'מן.

הקשר הצעיר, רמזי ספורי, הבהיר כי הוא מעוניין לעזוב. הקשר ומשפחתו סירבו לפרט את הסיבות, אך מקורב למשפחה חשף את הטענות שיש לספורי נגד הקבוצה. אותו מקורב רמז על התערבות של ההנהלה בבחירת ההרכב והסגל של גיא לוי למשחקים: "לא יכול להיות שאחרי שני משחקים מול מכבי חיפה ומול הפועל באר שבע גיא לוי ייקח את רמזי לשיחה ויגיד לו כמה הוא מרוצה ממנו, ואחר כך יוציא אותו מהסגל. לא הגיוני שהוא מתרגל אותו כל השבוע בהרכב ושוב הוא לא בסגל. אין פה היגיון. רמזי הוא קודם כל שחקן בית והוא צריך להיות בעדיפות של המועדון. במקום זה, כל שבוע קלאודיו בומבה וליביו אנטל ה"מצוינים" מקבלים בלי סוף הזדמנויות כי הם עלו הרבה כסף". ספורי דורש כרגע שחרור ללא תמורה, אף על פי שסעיף היציאה שלו בחוזה עומד על כ-750 אלף יורו אם יימכר לקבוצה בחו"ל או על כמיליון יורו אם יימכר לקבוצה אחרת בארץ. בהקשר הזה טענו בסביבתו: "זו תהיה מלחמה עד הסוף אם לא יתנו לו לעזוב ולהשתחרר ללא תמורה. הוא מאוד פגוע מהיחס שהוא מקבל".

עדכון ראשון: 08:01

  • עוד באותו נושא:
  • טוטו תמוז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully