וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קליבלנד סיימה את המסע במערב עם ניצחון, לברון חגג יום הולדת עם 34 נקודות

הקאבס רשמו ניצחון שני ברציפות, 87:93 על דנבר, וסיימו את המסע המפרך במאזן 2:2. שיא עונתי לשאמפרט (16), אירווינג לא שותף. בארטון הוליך את קלעי הנאגטס עם 29 נקודות

אימג'בנק GettyImages

מאזן: 9:21 (מקום ראשון במזרח)

המשחק הבא: אורלנדו בבית, בלילה שבין שבת לראשון

מדד הטריו: לברון ג'יימס קלע 34 (13 מ-24 מהשדה, 7 מ-8 מהקו) ביום ההולדת ה-31 שלו אליהן הוסיף גם שישה ריבאונדים, שני אסיסטים, שתי חטיפות וחמישה איבודים. קווין לאב תרם שמונה נקודות בלבד, אך הוריד 14 כדורים חוזרים והוסיף שתי חטיפות. קיירי אירווינג זכה למנוחה.

שחקני קליבלנד, לברון ג'יימס, ג'יי. אר סמית'. AP
ניצחון שני ברציפות. בלאט/AP

רגע לפני שפגשה את גולדן סטייט ידעה קליבלנד שמחכים לה ימים לא פשוטים, הכוללים לא פחות מארבעה משחקי חוץ במערב. זה התחיל ברגל שמאל, עם שני הפסדים רצופים, לווריירס ולפורטלנד, אך נמשך הלילה (בין שלישי לרביעי) עם ניצחון שני ברציפות, 87:93 על דנבר, שהגיע לאחר הניצחון על פיניקס אתמול. בכך סיימו הקאבס את המסע המפרך עם מאזן 2:2, רגע לפני שיחזרו לאוהיו, שם יארחו במשחק הקרוב את אורלנדו.

עוד באותו נושא

הצמד של אוקלהומה סיטי שוב להט, ממפיס ניצחה את מיאמי לאחר הארכה

לכתבה המלאה
שחקן דנבר, קנת' פאריד. AP
הפעם זה נגמר בשלום. פאריד לוקח הפוגה/AP

קליבלנד פתחה את המשחק בצורה טובה יותר, ועלתה ליתרון כבר במהלך הרבע הראשון, אותו סיימה ב-21:26. הנאגטס חזרו לעניינים בתחילת הרבע השני, לפני שהקאבס פתחו מבערים, רצו 5:15 והגדילו את היתרון בצורה משמעותית. שחקניו של דיוויד בלאט לא הלכו לקו העונשין לאורך כל המחצית הראשונה, אך זה לא הפריע להם לרדת להפסקה ביתרון משמעותי, עליו שמרו גם ברבע השלישי.

ברבע הרביעי קליבלנד קיבלה הזדמנות לחזור למשחק, כשפיגרה ב-11, 3:07 דקות לסיום ושלחה את טריסטן תומפסון אל הקו, אך דאנק של לברון ומשחק הגנה טוב של הקאבס סגרו למעשה סופית את הסיפור, וקליבלנד סיימה עם ניצחון שני ברציפות לפני החזרה הביתה לאוהיו.

מלבד ג'יימס, שקלע 34 נקודות וקטף שישה ריבאונדים (קלע יותר משני המשחקים הקודמים שלו ביחד), גם אימן שאמפרט, שקלע שיא עונתי של 16 נקודות היה טוב. ג'יי. אר סמית' הוסיף 11, קווין לאב סיים עם שמונה ו-14 ריבאונדים. וויל בארטון קלע 29 מהספסל בצד השני, קנת' פאריד סיים עם תשע ו-8 ריבאונדים. דנבר חסרה את דנילו גלינרי והרוקי עמנואל מודיאיי הפצועים.

שחקן קליבלנד, לברון ג'יימס, מול שחקן דנבר, ג'אמיר נלסון. AP
חזר לעצמו. ג'יימס נאבק בנלסון/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully