וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מקומו של שמעון מזרחי במנהלת, מאמינים שהצעד שלו אינו סופי"

במנהלת הגיבו להתפטרות של יו"ר מכבי תל אביב מכל תפקידיו: "בטוחים כי ליגת העל חשובה מאוד למכבי". רמי כהן: "צעד טקטי, אם כל מי שלא אוהב החלטה יאיים לפרוש, לא נגיע לשום מקום"

יו"ר מכבי תל אביב שמעון מזרחי. יוסי ציפקיס
גרם לסערה. שמעון מזרחי/יוסי ציפקיס

במנהלת הליגה לא מרוצים מהחלטתו של יושב ראש מכבי תל אביב, שמעון מזרחי, להתפטר מכל תפקידיו במנהלת. הערב (שני), הוציאה המנהלת הודעה רשמית בנושא:

"מנהלת הליגה קיבלה בצער את הודעת יו"ר מכבי תל אביב, שמעון מזרחי, על עזיבתו את דירקטוריון המנהלת. עמדת המנהלת היא שמקומו של מזרחי גם אישית וגם כיו"ר מכבי תל אביב חייב להיות בדירקטוריון המנהלת. אנו מאמינים ומקווים שצעד זה אינו סוף פסוק. מכבי תל אביב הייתה ותישאר קבוצה בולטת וחשובה בליגת העל בכדורסל ואנו סמוכים ובטוחים כי ליגת העל חשובה מאוד למכבי תל אביב. יושב ראש המנהלת, שמואל פרנקל, ייפגש עם אנשי המועדון בימים הקרובים.

בישיבת דירקטוריון המנהלת שהתקיימה הערב התקבלו ההחלטות הבאות: דירקטוריון המנהלת הנחה את היועץ המשפטי להציע לדירקטוריון נוסח משפטי על בסיס המלצת ועדת המנהלת בנושא רישום שחקנים שהם אזרחים ישראלים חדשים. המנהלת תיפגש בקרוב עם האיגוד בניסיון למצוא פתרון למחלוקות הכספיות בין הצדדים. הוצגו בישיבה המלצות המגשר עו"ד אלכס הרטמן ויו"ר המנהלת ייפגש עם יו"ר האיגוד לדון בהמלצות אלו. המנהלת חברה בוועדות של הליגות לבחינת מצב התחרויות של הקבוצות באירופה. יו"ר המנהלת שמואל פרנקל חבר בוועדת הארגון וכספים ומנכ"ל המנהלת עדלי מרכוס חבר בוועדת המשחקים".

שמואל פרנקל יושב ראש מנהלת ליגת העל בכדורסל. ברני ארדוב
ייפגש עם אנשי מכבי תל אביב. פרנקל/ברני ארדוב

רמי כהן מהפועל תל אביב הוסיף: "אני לא מאמין שיש פה משהו מעבר לצעד טקטי. זה לא הפיתרון. יכול להיות שאנחנו האופוזיציה הכי דעתנית, אבל מעולם לא איימנו לפרוש. אם כל אחד שלא יאהב החלטה יקום ויפרוש או יאיים לפרוש או יילך לבתי משפט אז לא נגיע לשום מקום. אני לא חושב שמכבי תפרוש, ולא חושב שזה נכון לפרוש. אני גם לא חושב שהחלטות מתקבלות נגד מישהו. אם כבר, במהלך המון שנים, ההחלטות התקבלו לטובת מישהו ולא נגד מישהו, וגם בהחלטות האחרונות הן מתקבלות לטובת הכדורסל. יש הבנה לגבי כמות גדולה יותר של זרים לקבוצה שמשחקת באירופה, יש הבנה וסלחנות לגבי שריונים שאני לא בטוח שצריכה להיות ועוד אלף ואחד דברים".

יצחק פרי מראשון לציון אמר: "כל היושבים שם הופתעו. הופתעתי מאוד, לא ידעתי על זה שום דבר. אני לא מסכים שנעשו דברים לפגוע במכבי, לאורך שנים לקחו בחשבון את ההשתפות של מכבי ביורוליג, התחשבו במספר הזרים והכל. אני מקווה שבשלב כזה או אחר זה יירד מסדר היום, ומכבי יחזרו בשקט לשבת בשולחן ולתרום את התרומה שלהם לליגה. אני מקווה בשביל מכבי שלא תפרוש, הליגה מאוד מעניינת וחזקה בשנים האחרונות ומכבי היא חלק מהליגה כמו כל קבוצה אחרת. אני לא חושב שהם התכוונו לפרוש מהליגה, הם באו להציג עמדה שפוגעים בהם".

עוד באותו נושא

שמעון מזרחי הודיע על התפטרותו ממנהלת הליגה, פדרמן: "הגיעו מים עד נפש"

לכתבה המלאה
רמי כהן יושב ראש הפועל תל אביב. יוסי ציפקיס
לא מתרגש. רמי כהן/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully