וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טופ 16: אולימפיאקוס הביסה את ברצלונה, חימקי ניצחה את צסק"א

יומיים אחרי הניצחון הגדול על ריאל מדריד בליגה, הקטלאנים נפלו מהרגליים והושפלו ביוון עם 74:62. אלכסיי שבד קלע סל ניצחון שנייה לסיום ו-28 נקודות ב-89:91 הדרמטי של חימקי בדרבי. ניצחון גם למלאגה

טופ 16: ברצלונה הובסה ביוון, חימקי ניצחה את צסק"א

אלכסיי שבד שחקן חימקי מוסקבה מול פאבל קורובקוב שחקן צסק"א מוסקבה. GettyImages
שווה כל יורו. אלכסיי שבד הערב/GettyImages

הטופ 16 של היורוליג יצא הערב (שלישי) לדרך עם שלושה משחקים מסקרנים. בבית ו', חימקי מוסקבה ניצחה 89:91 את צסק"א מוסקבה בדרבי הגדול של מוסקבה. המשחק הגדול של הבית ושל הערב הזה שוחק באולם השלום והאחוה, שם אולימפיאקוס נתנה הצהרת כוונות כשהביסה את ברצלונה 62:74. בבית ה' מלאגה גברה 60:72 על דרושפאקה.

חואן קרלוס נבארו ברצלונה מול ואנגליס מנצאריס אולימפיאקוס. GettyImages
גם הניסיון שלו לא עזר הפעם לברצלונה. נבארו מול מנצאריס/GettyImages

בית ה'

מלאגה - דרושפאקה 62:70

שתי הקבוצות שניצחו אחת את השנייה במשחקי הבית בשלב המוקדם, נפגשו שוב בפתיחת הטופ 16 ושוב הקבוצה הביתית חגגה. מלאגה התקשתה מול הטורקים שנשארו צמודים מאוד במשך שלושה רבעים, אבל דרושפאקה נתקעה על 9 נקודות בלבד ברבע הרביעי והספרדים ניצלו את זה כדי לברוח לניצחון משכנע ופתחו את הטופ 16 ברגל ימין. אדווין ג'קסון חגג עם שלוש שלשות ו-20 נקודות אצל האנדלוסים, שקיבלו גם 13 נקודות מריצ'ארד הנדריקס ששלט מתחת לסלים. סמיח ארדן תרם 15 נקודות לדרושפאקה שעלתה לטופ 16 על חשבון מכבי תל אביב.

מינדאוגאס קוזמינסקאס מלאגה מול דרושפאקה. GettyImages
פתח עם ניצחון. קוזמינסקאס ממלאגה מול הרנדוגיי מדרושפאקה/GettyImages

בית ו'

חימקי מוסקבה - צסק"א מוסקבה 89:91

המפגש ה-85 אי פעם בין השתיים התקיים בפתיחת הטופ 16 וסיפק דרמה גדולה וערב התקפי נדיר בין שתי קבוצות משובחות שהסתיים בניצחון דרמטי למארחים. צסק"א פתחה את המשחק הרבה יותר טוב וסידרה לעצמה יתרון של תשע נקודות אחרי ההפסקה, אבל חימקי הגיבה עם 28:20 ברבע השלישי כשטייריס רייס ואלכסיי שבד שני הגארדים המצוינים מנצחים על ההצגה עם שלשות מכל פינה. שלשה של זוראן דראגיץ' שלוש דקות ברבע הרביעי כבר קבעה 72:80 למארחים, אבל צסק"א הגיבה עם ריצת 3:13 והחזירה לעצמה את היתרון. אלכסיי שבד קבע שוויון 87 קצת יותר מדקה לסיום המותחן ועוד דאנק של אוגוסטין החזיר את היתרון למארחים. נאנדו דה קולו השווה עם שתי קליעות עונשין בצד השני ומנגד אלכסיי שבד לא עמד במתח והחטיא פעמיים מהקו. גמור? לא אצל אלכסיי שבד שניצל החטאה של צסק"א וכשנותרה שנייה לסיום קלע ג'אמפ קשה מהפינה שסידר לחימקי ניצחון יוקרתי מאוד.

שבד סיים את המשחק הזה כקלע המוביל עם 28 נקודות, כולל 4 מ-8 מחוץ לקשת וגם הוסיף חמישה אסיסטים. טייריס רייס עזר לו עם 22 נקודות וחמישה אסיסטים. נאנדו דה קולו הוליך את המפסידים עם 20 נקודות ומילוש תיאודוסיץ' הוסיף 18 נקודות ושבעה אסיסטים שהפעם לא עזרו לקבוצה של איטודיס.

אולימפיאקוס - ברצלונה 62:74

רק ביום ראשון השיגה ברצלונה ניצחון גדול בקלאסיקו על ריאל מדריד בליגה, אבל היוונים ניצלו את העייפות של הקטלאנים שהצליחו להישאר צמודים רק ברבע הראשון, אבל ואסיליס ספאנוליס הוביל רבע שני גדול של 12:25 שסידר ליוונים יתרון דו ספרתי ממנו ברצלונה לא הצליחה לחזור. ואסיליס ספאנוליס, שחזר מפציעה ארוכה במשחק הליגה האחרון, הוביל את המנצחים עם 11 נקודות ותשעה אסיסטים. אותלו האנטר הוסיף 10 ליוונים שחגגו על ברצלונה גם בקרב בהצלבה בעונה שעברה. אנטה טומיץ' קלע 16 נקודות לברצלונה, ששיחקה בלי קרלוס ארויו וסבלה מיום חלש מאוד של חואן קרלוס נבארו המנהיג והכוכב שלה שתרם נקודה בלבד ב-15 דקות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully