וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר יונייטד: "שיחה כנה וסוערת" בין ואן חאל לשחקנים בכירים

באנגליה טוענים כי המאמן הלחוץ ערך מפגש עם מספר שחקנים על מנת לדון במשבר. על הפרק: שיטות האימונים, המשטר הקפדני וההכנות למשחקים. סוכנו של מוריניו: "אין הצעה רשמית מיונייטד, לא יודע לגבי העתיד"

one

בווידאו: יונייטד מפסידה בליגה לנוריץ'

ימים סוערים במנצ'סטר יונייטד. הבוקר (רביעי) מדווחים באנגליה כי לואי ואן חאל ערך פגישת חירום עם מספר שחקנים בכירים של הקבוצה על מנת לדון במצבה. קפטן הקבוצה ווין רוני, מייקל קאריק, כריס סמולינג וחואן מאטה היו בין "הדמויות הקולניות בשיחה הכנה", כך על פי הדיווח, שבה עלו נושאים כמו אופי האימונים, שיטות המשטר הקפדניות שלו והטקטיקות של המאמן לקראת משחקים.

בספרד מדווחים: "רפא בניטס יפוטר, ז'וזה מוריניו בדרך לריאל מדריד"

במנצ'סטר יונייטד הכחישו פגישה בנושא ואן חאל, ההזדמנות האחרונה בכריסמס?

ווין רוני, לואי ואן חאל, מנצ'סטר יונייטד. GettyImages
רוצים לצאת לדרך חדשה. רוני והמאמן/GettyImages

יונייטד ספגה שלושה הפסדים רצופים, כולל לבורנמות' ונוריץ', הודחה מליגת האלופות והשמועות טוענות כי המאמן ואן חאל כבר בדרך החוצה. הסטטיסטיקה מראה עד כמה "משעממת" העונה יונייטד: היא במקום האחרון בבעיטות למסגרת בבית (מאז 24 באוקטובר) ורושמת הכי הרבה מסירות לאחור (הרבה מעל ארסנל השנייה) והכי הרבה מסירות ביחס לניסיונות בעיטה לשער (50.4, הרבה מעל ניוקאסל השנייה עם 41.9).

כמו כן, שחקני יונייטד מאמינים כי האימונים הקשים של ואן חאל הם חלק מהגורמים לשרשרת הפציעות בקבוצה. בנוסף, חואן חאטה ואנדר הררה מתקוממים וחוששים שהדעיכה של הקבוצה תפגע במעמדם בנבחרת ספרד לקראת היורו בקיץ. עם זאת, נטען כי השיחה ליבנה חלק מהדברים שהעיקו על הצדדים, והשחקנים וההנהלה סיכמו ביניהם כי חייבים להמשיך לעבוד יחד על מנת להחזיר את הקבוצה למסלול.

ז'וזה מוריניו מנג'ר צ'לסי. רויטרס
סוכנו מכחיש, ביונייטד לא מתלהבים. מוריניו/רויטרס

יש לציין כי ביממה האחרונה באנגליה כבר טענו שז'וזה מוריניו סגור במנצ'סטר יונייטד ויחליף את ואן חאל, אבל היום בבוקר מדווחים בספרד כי מוריניו יחליף את רפא בניטס ויחזור לריאל מדריד. ייתכן כי התחרות על שירותי "המיוחד" תגרום להחלטה מהירה, אבל ב"דיילי מייל" טוענים כי "יונייטד לא תילחץ ממאמן שהפסיד העונה תשעה משחקים בפרמיירליג". מורינו כבר טען שלא ייקח שנת שבתון וירצה לחזור לאמן בהקדם.

אתמול ז'ורז'ה מנדס, סוכנו של מוריניו, התייחס לדיווחים באנגליה ואמר שהמאמן לא מנהל מגעים עם יונייטד מאחורי גבו של ואן חאל. "אין כלום", אמר מנדס, "אנחנו לא יודעים מה יקרה בעתיד, אבל כרגע אין סיכום, אין בכלל שום הצעה רשמית, זה לא נכון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully