וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלחשושים פגעו, הפרובוקציות הקטנות הצליחו: הטוב, הרע והמכוער

21.12.2015 / 23:01

השמועות סביב מעמדו של סלבישה יוקאנוביץ' וחוסר התגובה מצד הנהלת מכבי תל אביב הפריעו לצהובים. אליניב ברדה שיגע את האלופה וזה עבד נהדר וטל בן חיים 2 סתם איבד את הראש

one

הטוב: אליניב ברדה

מקצועית, לאורך רוב דקות המשחק מאור מליקסון החזיק את באר שבע בחלק הקדמי. הוא היה מעורב בשער הראשון, כבש את השני וכל כדור שקיבל בחלק הקדמי היווה סכנה עבור מכבי. אבל המשחק הוכרע בעיקר במחצית הראשונה, בה מכבי שלטה ובאר שבע עקצה והראתה הרבה אופי בעזרת אליניב ברדה. תחת הלחץ, הוא שמר על הכדור, התווכח עם השופט, ביצע מני פרובוקציות כדי לעכב את המשחק, כמו עמידה על הכדור ומניעת חידוש משחק, זכה כמעט בכל קרבות המגע שלקח בהם חלק וחיפה על בינוניות גדולה של ג'ון אוגו ואובידיו הובאן. במחזור הראשון של העונה שעברה באר שבע אירחה את בית"ר ירושלים בווסרמיל וברדה האשים את ססאר ארסו בפרובוקציות. ארסו אמר בסיום: "אני מכיר אותו מבלגיה. כדי לנצח, הוא יעשה את הדברים הכי מרגיזים, אז שלא יבוא בטענות". לא באים בטענות, מפרגנים.

אליניב ברדה שחקן הפועל באר שבע (שמאל) מול גל אלברמן שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
מנהיגות ופרובוקציות חכמות. ברדה/ברני ארדוב

הרע: הנהלת מכבי תל אביב

האלופה הגיעה למשחק הזה עם סף שבירה נמוך. אפשר היה לראות את העצבים בכל מהלך שלא הצליח, בתסכול בעבירות ובפנים של כל שחקן ואיש צוות לאורך המשחק. היא פתחה טוב ושלטה במרבית דקות המשחק, אך לאורך 24 השעות האחרונות, השמועות והלחשושים סביב יוקאנוביץ' פגעו בקבוצה. לא יכול להיות שבבית המלון השחקנים מדברים במשך יום שלם על עתיד המאמן, האם הדיווחים נכונים והאם הוא מוצג מחר בפולהאם. הרכילויות הללו ליוו את הקבוצה לאורך היממה האחרונה ומכבי הייתה חייבת להגיב באיזשהו שלב לפני המשחק, לסגור את הסיפור הזה ולמנוע ממנו להיות חלק מההכנות ולהשליך על המשחק.

סלבישה יוקאנוביץ' מאמן מכבי תל אביב (ימין) עם איתן שמואלביץ'. ברני ארדוב
הלחשושים סביבו לא עזרו. יוקאנוביץ'/ברני ארדוב

המכוער: טל בן חיים 2

החלוץ נכנס עם פתיחת המחצית השנייה ובפעולה הראשונה שלו זעם על פאול שלא נשרק, קיבל צהוב והמשיך בריצה זועמת אל השופט זיו אדלר, במה שהיה אמור לעלות לו בכרטיס אדום. חוסר אחריות והתנהגות מכוערת, שהוסיפו ללחץ ולעצבים, שגם כך ליוו את מכבי עם העלייה למחצית השנייה. אגב, בפעם הבאה ששחקנים לא יכבדו אותו, כדאי יהיה לאדלר להיזכר ברגע הזה, ואולי אף להיזכר בצהוב השני שאיתי שכטר קיבל על כך שבכלל הגיב על צהוב שקיבל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully