וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכר: "לא היה לנו מחסום". מליקסון: "רצינו להחזיר על גמר הגביע"

21.12.2015 / 23:01

בהפועל באר שבע חגגו את ה-1:2 על מכבי תל אביב ואת הטיפוס למקום הראשון. המאמן בכר: "עשינו הכנה טובה כדי לנצח, אנחנו חייבים להמשיך במומנטום". מליקסון: "השמיים הם הגבול"

צילום ועריכה: קובי אליהו

שחקני הפועל באר שבע חגגו במשך דקות ארוכות את הניצחון 1:2 על מכבי תל אביב הערב (שני) בבלומפילד. האדומים חגגו עם כ-1,600 האוהדים שהתמקמו בחלק הצפוני של האצטדיון ביפו ואחרי 15 מחזורים עם במקום הראשון עם יתרון של שלוש נקודות על פני המקום השני.

seperator

מאמן הפועל באר שבע ברק בכר אמר בסיום: "לא היה לנו שום מחסום, עשינו הכנה טובה כדי לנצח. אני חייב להקדיש את הניצחון הזה לקהל, אני יודע כמה זה חשוב לאוהדים אחרי כל מה שהם עברו. זה ניצחון טוב וחשוב שייתן לנו ביטחון, אבל אלו שלוש נקודות. יש לנו משחק לא פחות קשה מול הפועל רעננה במחזור הבא. אנחנו חייבים להמשיך במומנטום אחרי הניצחון הזה".

בכר הוסיף: "כבשנו שער מוקדם וזה שינה את כל המשחק. השחקנים גילו אחריות, הלכנו יותר מדי אחורה, אבל מכבי תל אביב לא הגיעה למצבים. סגרנו טוב. יש משחקים שאפשר להתגונן. היום מכבי שלטה יותר, אבל עמדנו טוב ועשינו ניצחון חשוב מאוד".

על האפשרות שיתחזקו בינואר, אמר בכר: "נשב ונראה מה אנחנו רוצים, מה יש בשוק ומה אנחנו צריכים. בוזגלו חזר היום, בן שהר יחזור בשבוע הבא. העדפתי לא לסכן אותו. יש לנו סגל מצוין. נחשוב ונמצא את מי צריך לצרף".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
ניצחון ענק. באר שבע/ברני ארדוב

מאור מליקסון, שכיכב עם שער ובישול, סיכם בשמחה: "ראיתם חבורה של גברים. רצינו להחזיר לאוהדים אפילו טיפה על גמר הגביע מהשנה שעברה. אנחנו מחוברים יותר, הקבוצה רצה עם שחקנים מצוינים והשמיים הם הגבול. יש עוד המון נקודות ונפגוש את מכבי תל אביב פעמיים העונה. תמיד כיף לנצח קבוצה שרצה איתך למעלה ראש בראש. אני מסוגל לתת עוד הרבה יותר, מה שהאוהדים עשו בשבילי זה מדהים ואני רוצה להחזיר להם עוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully