וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאט: "התוכנית לחזרתו של קיירי אירווינג עבדה בצורה מושלמת"

החזרה של אירווינג בניצחון על פילדלפיה שימחה את הקאבס, אך הפרשנים מודאגים: "אשתקד בלאט כשל ברוטציה, אסור שזה יקרה". לברון: "מרגיש טוב שכולם בריאים". וגם: המאזן המדהים של הטריו

AP

בווידאו: דייויד בלאט במסיבת העיתונאים

בפעם השלישית העונה, קליבלנד רשמה ניצחון קליל על הקבוצה החלשה בליגה, פילדלפיה, כשגברה עליה 86:108 בקוויקן לואנס ארנה. הסיפור המרכזי של המשחק היה חזרתו של קיירי אירווינג למגרשים, מאז אותה פציעה במשחק הראשון של סדרת הגמר מול גולדן סטייט אי שם ביוני. קיירי הסתפק ב-17 דקות בלבד, בהם קלע 12 נקודות, חילק 4 אסיסטים וחטף את הכדור פעמיים.

המשחק הקרוב: בבית מול ניו יורק בלילה שבין רביעי לחמישי, שם צפוי לדייויד בלאט משחק מעט קשה יותר.

הצטרפו לעמוד ה-NBA של וואלה! ספורט בפייסבוק

דיוויד בלאט מאמן קליבלנד קאבלירס עם קיירי אירווינג. AP
בעיות טובות? בלאט/AP

המספרים

* מת'יו דלבדובה, שקלע 4 מ-6 מחוץ לקשת, שיפר את האחוז העונתי שלו לשלוש ל-46.1%, ועלה למקום הרביעי ב-NBA בקטגוריה הזו, כשהוא חולף על פני סטף קרי (45.3%).

* בקטגוריית אחוזי השלשות בזריקות של קץ'-אנד-שוט, דלבדובה נמצא שני בליגה עם 51%, כשרק קוואי לאונרד מקדים אותו.

* קליבלנד שיפרה את מאזנה הביתי ל-1:12 העונה, פילדלפיה ניצבת על מאזן חוץ אומלל של 17:0.

* לברון ג'יימס, שלא שיחק כלל ברבע האחרון, רשם 25 דקות בלבד - המספר הנמוך ביותר שלו במשחק העונה.

מת'יו דלבדובה שחקן קליבלנד קאבלירס מול ג'אליל אוקאפור שחקן פילדלפיה סיקסרס. AP
צולף יותר טוב מסטף קרי?! דלי/AP

הציטוטים

קיירי אירווינג אמר אחרי המשחק: "זו הייתה דרך ארוכה, אבל היה עונג גדול לשחק עם החברים שלי שוב. היה כיף לקלוע את הסל הראשון שלי, זו הרגשה טובה. ניסיתי להיות אגרסיבי עבור הקבוצה בדקות שהוקצבו לי. היו הרבה רגשות שרצו, אני שמח שניצחנו. אני אוהב את האחים שלי וכיף לי לשחק איתם. המשחק הזה היה שונה קצת, אני מוריד את החלודה ואני שמח שהמשחק הזה מאחוריי".

על מתיו דלבדובה אמר קיירי: "הוא מתבגר, הוא עושה עבודה נהדרת והוא החזיק אותנו בדקות שהוא מקבל. הוא מגיע מוכן לכל משחק וזה מה שאנחנו צריכים ממנו".

"זה המשחק הראשון אחרי תקופה מאוד ארוכה שכל השחקנים כשירים. אנחנו ננסה לחזור לקצב ולשחק. הורדתי הרבה משקל מהכתפיים שלי, תודה רבה לאוהדים".

לברון ג'יימס שחקן קליבלנד קאבלירס. AP
מתנה לקיירי. לברון ג'יימס/AP

על המהלך בו השיג קיירי נקודות אמר לברון ג'יימס: "ראיתי אותו הולך לסל והחלטתי למסור לו כדי שישיג נקודות אחרי כמה החטאות, היה חשוב שהוא ייכנס לעניינים ואני שמח בשבילו".

"אנחנו כמעט שם, כולם חזרו וכולם כשירים, שאמפרט גם חזר וזה הרגיש טוב מאוד לדעת שכולם שם בשבילנו. קיירי הוא הרכז שלנו והוא ומו וויליאמס ומתיו דלבדובה יכתיבו את המשחק שלנו. טימופיי מוזגוב וסאשה קאון הם שני שחקנים טובים מאוד שתורמים, כיף שהם בקבוצה. אנחנו רוצים להיות בריאים, אך גם שהמצב לא היה טוב, כל מי שהיה זמין היה מוכן לשחק וזה חשוב מאוד. יש לנו הרבה שחקנים טובים עם ניסיון וזה חשוב מאוד".

דייויד בלאט אמר: "לא זילזלנו בפילדלפיה, למרות שהם בתקופה קשה, הם משחקים חזק והיינו צריכים להתעורר ולעשות התאמות. התוכנית לשילובו של קיירי עבדה כמתוכנן, עשינו את זה מצוין וגם הוא עשה את העבודה שלו בצורה טובה מאוד. יש לנו מספר דקות מדויק שקיירי צריך לשחק ועמדנו בזה. הוא הרגיש טוב ונראה טוב. ההצלחה בתכנון היא נהדרת. ראינו גם שהשחקנים רוצים לראות את קיירי על המגרש, ראינו עובד קשה במטרה לחזור למגרש והחבר'ה פשוט הרגישו טוב כשהוא עלה. גם ברמה האישית, הייתי פשוט שמח לראות אותו משחק כדורסל".

"פשוט הרמנו את האינטנסיביות ברבע השני והשלישי, כי התחלנו לא טוב ועשינו את זה טוב כי היינו חייבים. אני שמח שראינו את לברון, קיירי וקווין לאב על המגרש באותו זמן וזה חשוב לנו. הם שיחקו טוב ביחד ביחס לחבורה שלא שיחקה ביחד הרבה זמן. אנחנו נעבור קצת תקופת התאקלמות, זה לא יהיה מושלם מיד, אבל מה שראיתם היה טוב מאוד להתחלה".

"טריסטן תומפסון ומתיו דלבדובה עושים דברים טובים יחד, יש ביניהם חיבור טוב וזה עוזר להם על המגרש. זה דבר חיובי ושניהם משחקים בשביל הקבוצה וכדי לנצח. לא ביקשנו ממתיו לעשות דברים אחרים בהתקפה, הוא יודע מה הוא צריך לעשות והוא יודע שהקבוצה מאמינה בו. הוא תמיד בא מוכן, ויש לנו מזל שהוא בקבוצה שלנו".

קיירי אירווינג שחקן קליבלנד קאבלירס. AP
כמעט שלמים עכשיו. קיירי אירווינג/AP

הפרשנים

כריס פידור מ-Cleveland.com כתב: "הקבוצה כמעט שלמה וחסרה למעשה רק את מו וויליאמס. יש תחושה אחרת בקבוצה אחרי שכולם חזרו ונדמה שהכדורסל הטוב שלהם עדיין לפניהם. הקאבס במאזן של 3:34 בשנת 2015 כהשלושה שיחקו. טוב שקיירי לא חזר מול אוקלהומה, כי הוא היה צריך להתמודד עם ראסל ווסטברוק בהגנה, עדיף שהוא חזר מול פילי ושמר כוחות. לא היה על קיירי לחץ במשחק הזה והוא ניצל חורים בהגנה כדי להשיג נקודות. אירווינג נראה מתוסכל בהתחלה אחרי כמה החטאות, אך לברון נתן לו מתנה והוא הצליח לשחרר הרבה אוויר".

על מתיו דלבדובה כתב פידור: "הוא חוזר לחמישייה השנייה, אך קלע במשחק הזה את שיא העונה שלו - 20 נקודות עם 7 מ-10 מהשדה. דלי היה אגריסיבי מאוד והוא השתפר משמעותית מחוץ לקשת וזה משמעותי מאוד לקראת ההמשך, כי הקאבס יצטרכו כח אש מהספסל".

ג'ייסון לויד מ-Ohio.com כתב: "מעניין לראות כיצד בלאט יחלק את הרוטציה שלו כאשר כולם בריאים. כשמו וויליאמס יחזור, הוא כנראה ייפגע כי קיירי יפתח ודלי בכושר טוב. אי אפשר לשחק עם כולם, יהיו שחקנים שייפגעו, אולי ג'יי אר סמית' או ריצ'רד ג'פרסון. בכל מקרה, התסריט הכי גרוע הוא זה בו בלאט ינסה לשחק עם כולם. יש לקאבס עומק, אבל אף קבוצה לא יכולה לשחק עם 12 שחקנים. לבלאט היה קשה עם הרוטציה בעונה שעברה ושחקנים לא הצליחו להיכנס לקצב, אסור לזה לקרות שוב. הוא אמר שהוא יודע איך הוא רוצה שהרוטציה תיראה, וכרגע זה נוח לו שקיירי מוגבל ל-17 דקות, אך שקיירי יחזור לאיזור ה-34 דקות, לא יהיה מספיק לכולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully