וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לילה בלתי נשכח: 32 נקודות וסל ניצחון לאיגור קולשוב

20.12.2015 / 9:48

הגארד הישראלי של מכללת רייס התפוצץ בקאמבק של קבוצתו נגד ניו מקסיקו 89:90 לעיני 12 אלף צופים נלהבים, ואף ניצח את המשחק לאחר ששחקן ניו מקסיקו ביצע עבירה טכנית 0.1 שניות לסיום

איגור קולשוב, מכללת רייס. AP
התעלות. קולשוב/AP

הגארד הישראלי איגור קולשוב רשם הלילה (בין שבת לראשון) את משחק השיא בקריירת המכללות שלו עד כה כשקבר 32 נקודות (6 מ-10 ל-3), הוריד 5 ריבאונדים ומסר 4 אסיסטים בניצחונה של מכללת רייס על ניו מקסיקו 89:90 במשחק שנערך לעיני 12 אלף צופים נלהבים.

קולשוב אף קלע את הנקודה שניצחה את המשחק עבור רייס מקו העונשין, לאחר ששחקנה של ניו מקסיקו טים וויליאמס השתלט על כדור חוזר 0.1 שניות לסיום, לאחר החטאה של הישראלי, וביקש פסק זמן, שלא היה למכללתו, מה שהוביל לעבירה טכנית, אותה ניצל הישראלי כדי לנצח את המשחק.

"כשאתה נמצא בעסק הזה מספיק זמן, אתה חווה הכל", אמר מאמן מאמן רייס מייק רודס בסיום המשחק, "בלהט הרגע, בלהט המשחק, שחקן לוקח ריבאונד ענק, ומנסה לעזור לקבוצה שלו, הוא קורא לפסק זמן, ואין לו. זה קורה. בגלל זה מדובר במשחק ילדים. זה פשוט חוסר מזל". רודס ראה את שחקניו רושמים קאמבק מרשים מפיגור 66:49, 12 וחצי דקות לסיום, כשקולשוב קולע 16 נקודות בדקות האלה. הישראלי אף קלע את השלשה שהשוותה את המשחק ל-89:89, 21 שניות לסיום.

קולשוב (21, 1.95), שרושם עד כה עונה נהדרת הגיע השנה לרייס, שנמצאת בטקסס, לאחר שנה בה ישב בחוץ לאחר המעבר מאריזונה סטייט, שם מיעט לשחק. עד כה הוא מוביל את המכללה ברוב הקטגוריות עם 17.5 נקודותו ו-6.4 ריבאונדים למשחק כשהוא קולע ב-40 אחוז מחוץ לקשת. רייס משחקת בקונפרנס USA ובעלת סיכוי נמוך להגיע בסוף העונה לטורניר המכללות, אלא אם תפתיע ותזכה בטורניר החטיבתי.

איגור קולשוב, מכללת רייס. AP
עונה נהדרת. קולשוב/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully