וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: בטיס וסביליה נפרדו ב-0:0 עצבני, 2:2 בין ולנסיה וחטאפה

הדרבי של סביליה חזר אחרי שנתיים, אך לא סיפק שערים. גארי נוויל עדיין מחפש אחר ניצחון בכורה בליגה, העטלפים רושמים משחק ליגה חמישי רצוף ללא ניצחון על אף שער ובישול של פאקו

one

בווידאו: ה-2:2 של ולנסיה וחטאפה

הטרבליסטית ברצלונה שוהה באליפות העולם לקבוצות ובהיעדרה, יצא לדרך הערב (שבת) המחזור ה-16 בספרד כשבמוקד נערך הדרבי של סביליה בו נפרדו בטיס וסביליה בתיקו מאופס. ולנסיה וחטאפה נפרדו ב-2:2 ואספניול ניצחה 0:1 את לאס פלמאס. דפורטיבו לה קורוניה תנעל את משחקי היום כשתתמודד נגד אייבר.

ולנסיה - חטאפה 2:2

גארי נוויל אמנם חגג ניצחון בכורה בגביע, אך בליגה הוא עדיין מחפש אחר ניצחון ראשון, וכעת העטלפים סופרים כבר משחק ליגה חמישי ברציפות ללא ניצחון (ארבעה מהם הסתיימו בתיקו). המחצית הראשונה היתה רצופת אירועים ושערים: פאבלו סראביה העלה את האורחת ליתרון כבר בדקה העשירית עם בעיטה חופשית מצוינת, פאקו אלקאסר השווה בחלוף חמש דקות כשבעט יפה מהאוויר הגבהה מאגף ימין, אנחל לאפיטה קבע 1:2 לחטאפה עם פצצה לרשת העליונה (22), אך סנטי מינה דאג שהעטלפים ירדו לחדרי ההלבשה ב-2:2, כשהשווה בדקה ה-35 מבישול של אלקאסר, דקה אחרי שנכנס כמחליף. העטלפים פתחו את המחצית השנייה בלחץ גדול, אך ההזדמנות הטובה ביותר היתה שייכת דווקא לאורחת, כשלאפיטה החמיץ בתוספת הזמן.

פאקו אלקאסר שחקן ולנסיה. GettyImages
שער ובישול. אלקאסר/GettyImages

בטיס - סביליה 0:0

אחרי עונה שבה בטיס שהתה בליגה השנייה, הדרבי הגדול של סביליה הפגיש את שתי היריבות השנואות וכמו תמיד המפגש הזה היה אגרסיבי מאוד וסיפק בעיקר צהובים, אבל אפס שערים. בטיס הייתה נחותה מיריבתה וניסתה לחפות על כך בעיקר באגרסיביות וזה עלה לה בשישה כרטיסים צהובים. שחקני הקבוצות התעמתו מספר פעמים במהלך המשחק, אבל הכרעה לא הושגה, אבל הנקודה הזו הספיקה לסביליה לחזור למקום השביעי כשבטיס נותרה במקום ה-12.

צפו בתקציר

משחקים נוספים:

אספניול - לאס פלמאס 0:1
לאספניול: פליפה קאיסדו (67)

צפו בתקציר

דפורטיבו לה קורוניה - אייבר 0:2
לדפור: לוקאס פרס (41 בפנדל), אלחנדרו אריבאס (73)

צפו בתקציר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully