וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אקס חיפה קופץ לביקור, גם הפיינליסטית: היריבות של ירושלים

16.12.2015 / 23:14

גראן קנאריה מתהדרת בצלף שלא מבייש את המסורת, סראטוב חמושה בפול סטול. הכירו את היריבות של האדומים ב-32 הגדולות ביורוקאפ, היריבה השלישית תיקבע בתום המשחק בין ריאל לשטרסבורג

one

הפועל ירושלים חוזרת לשלב 32 הגדולות ביורוקאפ. האדומים הביסו הערב (רביעי) 74:95 את וולגוגראד ברוסיה, וקיבלו את הבשורות הנדרשות מהמשחק המקביל, בו ניז'ני נובגורוד ניצחה 75:81 את גלאטסראיי והעלתה בעצמה את ירושלים לשלב הבא עוד לפני שהסתיים המשחק בין א.א.ק אתונה לנפטונאס. בשלב הבא מחכות לירושלים פינליסטית העונה שעברה גראן קנאריה ואבטודור סראטוב הרוסית, כשהיריבה השלישית תיקבע מחר בתום המשחק בין ריאל מדריד לשטרסבורג.

הפועל ירושלים עלתה לשלב 32 הגדולות עם 74:95 ברוסיה

ירושלים שוקלת לצרף שחקן נוסף, פרנקו: "הורדנו קוף מהגב"

אלברט אוליבר, גראן קנאריה, מול ג'יימס אוגוסטין, חימקי מוסקבה. GettyImages
ותיק ואיכותי. אלברט אוליבר/GettyImages

גראן קנאריה

קבוצת הכדורסל של גראן קנאריה יודעת בשנים האחרונות את התקופה היפה ביותר שלה. המועדון, שעלה לראשונה לליגה הראשונה בספרד באמצע שנות ה-80 ונמצא בליגה הבכירה ברציפות כבר 20 שנים, הגיע פעם אחת בהיסטוריה לחצי גמר הפלייאוף, בעונת 2012/13, אך לתהילה זכה בעונה שעברה בזכות ריצה מדהימה ביורוקאפ שנגמרה רק במשחק הגמר נגד חימקי מוסקבה.

את הקבוצה הספרדית מאמן אאיטו רנסס הגדול, שהרכיב קבוצה מרתקת עם לא מעט כישרונות ברמה הגבוהה ביותר באירופה. בשנים האחרונות התמחתה הקבוצה בגילוי קלעים גדולים, ואחרי ג'יי סי קארול וריאן טולסון הגיע תורו של קווין פנגוס שקולע ב-52 אחוזים מחוץ לקשת ביורוקאפ. שחקנים נוספים מובילים הם שחקן נבחרת סלובניה אלן אומיץ' ושחקן נבחרת פינלנד סאסו סאלין, כשגם הפורוורד בראד ניולי מככב במועדון. הקפטן הוא שחקן הפנים יוליס באאז מהרפובליקה הדומיניקנית שמשחק במועדון כבר מספר שנים. בגזרה המקומית שווה לעקוב אחרי הגארד אלברט אוליבר, בעל יד נהדרת לשלוש, שרושם עונה לא טובה עד כה, ושני הפורוורדים פאבלו אגילר וצ'אבי רבאסדה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
שחקן מכבי חיפה פול סטול. אדריאן הרבשטיין
שוב בישראל. פול סטול/אדריאן הרבשטיין

אבטודור סראטוב

אחת הקבוצות הגדלות ברוסיה בשנות ה-90, שרשומה על הפעם היחידה בה צסק"א מוסקבה לא העפילה לגמר הפלייאוף ברוסיה בשנת 2000/1, חזרה בעונה שעברה לצמרת הכדורסל הרוסי, ואחרי עונה טובה ב-VTB הפכה לכוח משמעותי גם ביורוקאפ. באמתחתה של סראטוב הופעה אחת ביורוליג בעונת 1998/9, וארבע סגנויות של הליגה הרוסית.

את העונה הנוכחית פתחה הקבוצה הרוסית עם בראד גרינברג על הקווים, אך המאמן סיים את דרכו בחודש שעבר כשאלכסיי ואסילייב תופס את מקומו. את שלב הבתים הראשון ביורוקאפ היא צלחה מהמקום השני, ובליגת ה-VTB מדורגת במקום השישי המכובד. קצת לפני שהלך צירף גרינברג את פול סטול, אותו אימן במכבי חיפה, וסטול מסתמן בינתיים כגניבה אדירה עם 17.8 נקודות ו-7 אסיסטים למשחק. שחקנים מובילים נוספים בסגל הרוסי עם הסנטר האמריקאי טרביס פטרסן, הפורוורד ג'ף ברוקס, הגארד ג'רמי צ'אפל והכישרון הרוסי המבטיח ארטים קלימנקו (21, 2.14) שרושם 9 נקודות ו-3 ריבאונדים למשחק עד כה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully