וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים שוקלת לצרף שחקן נוסף, פרנקו: "הורדנו קוף מהגב"

16.12.2015 / 20:14

האדומים שוקלים לחזק את הסגל לקראת שלב 32 הגדולות ביורוקאפ, המאמן לא ידע נפשו מרוב אושר. ירושלים הודתה לניז'ני נובגורוד בטוויטר, אורי אלון חגג, דאנקן: "לא קל לשחק בתנאים כאלה"

one

אחרי שנת היעדרות, הפועל ירושלים חוזרת לשלב 32 הגדולות ביורוקאפ. האדומים עשו את המוטל עליהם כשהביסו הערב (רביעי) את וולגוגראד 74:95, ובמקביל קיבלו את הבשורות הרצויות ממוקד אחר ברוסיה, בו ניז'ני נובגורוד ניצחה 75:81 את מוליכת הבית גלאטסראיי, כדי להבטיח לאדומים מקום בשלב הבא עוד לפני סיומו של המשחק מול א.א.ק אתונה לנפטונאס שהתקיים במקביל.

ירושלים תשחק בסיבוב הבא נגד סראטוב הרוסית, גראן קנאריה ושטרסבורג או ריאל מדריד, שאחת מהן תנשור מהיורוליג מחר. דיאור פישר הצטיין עם 18 נקודות, ליאור אליהו סיפק עוד משחק ורסטילי עם 16, 9 ריבאונדים ו-6 אסיסטים, וירושלים צלחה את השלב הראשון למרות דשדושים בדרך. כעת היא שוקלת להתחזק בשחקן נוסף לקראת השלב הבא.

דני פרנקו מאמן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
יכול להירגע. פרנקו/ברני ארדוב

"לא ידענו שום דבר על המשחקים המקבילים", הודה דני פרנקו. "ידענו רק כשהכול נגמר. זה אושר גדול. לא היה קל לשחק באולם ריק, ואני שמח שניצחנו. הורדנו קוף מהגב, ונעשה את הכי טוב שאנחנו יכולים בשלב הבא.שלב הבתים היה מאוד הפכפך עבורנו. התקשנו לערוך שני משחקים בשבוע, ושילמנו על זה, אבל זה מאחורינו עכשיו".

פרנקו הוסיף: "אני מאוד שמח על ההעפלה שלנו לשלב הבא. אחרי סיבוב ראשון מאוד מורכב, היינו עם שני ישראלים מאוד משמעותיים לקבוצה שהיו פצועים לאורך תקןפה ארוכה. אנחנו מציגים הרבה אופי ונחישות ויודעים להגיע למשחקים גם קשים ביחד ולהילחם. עשינו באירופה שלושה ניצחנות רצופים וזה דבר נהדר מבחינתנו, ניקח עכשיו נשימה ארוכה, נתארגן הלאה לשלב הבא, אנחנו רוצים ללכת הלאה הכי רחוק שאנחנו יכולים. אני גאה בשחקנים על הדרך וההכנה למשחק, קשה מנטלית לשחק באולם ריק ואני שמח שעשינו את העבודה. אני רוצה גם להודות לעוזרים שלי ועשים ימים ולילות כדי לעזור לי. הרבה בזכותם אנחנו במצב הזה בליגה ובאירופה".

עוד באותו נושא

יורוקאפ: הפועל ירושלים עלתה לשלב 32 הגדולות

לכתבה המלאה
ליאור אליהו, דונטה סמית', הפועל ירושלים. האתר הרשמי של הפועל ירושלים, אתר רשמי
שוב עוברים שלב. אליהו/אתר רשמי, האתר הרשמי של הפועל ירושלים

ג'וש דאנקן חגג: "זה היה משחק שהיינו חייבים לנצח בו, באנו דווקא במצב לא קל, כי האולם היה ריק ולא היו המון אוהדים. גם זה קשה, כי היינו צריכים להיות באנרגיות גבוהות ודרוכים במצב הזה. אני שמח שעמדנו בכך, שיחקנו כקבוצה וכולם שמחים שעלינו שלב".

"יש לנו קבוצה מצוינת, ואנחנו עם הפנים קדימה לעבר השלב הבא", הוסיף המנכ"ל גיא הראל. "לא היה לנו פשוט כלל, היה משחק חוץ קשה ואני שמח שהשלמנו את העבודה".

ירושלים הודתה לניז'ני בטוויטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully