וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומרי כספי שוב מקבל מחמאות, קארל: "הקבוצה משוגעת, ואני משוגע"

כספי שוב הצטיין בניצחון סקרמנטו על יוסטון, מאמנו האישי: "דמיינו שכולם היו מוסרים כמוהו, זה חלום". מאמן הקינגס: "ההחלטות המשוגעות שלנו היו מדהימות". דווייט הווארד על השמועות שהוא "לא מאושר" ביוסטון: "אנשים משקרים"

צילום מסך

עומרי כספי ממשיך את העונה המצוינת שלו בסקרמנטו. הלילה (בין שלישי לרביעי) הוא קלע 19 נקודות ועזר לקינגס לרשום ניצחון ביתי על יוסטון, 97:107, כשהישראלי מוסיף 6 ריבאונדים ו-6 אסיסטים ב-38 דקות. בחודש דצמבר כספי מחזיק בממוצע של 15.0 נקודות ו-6.2 כדורים חוזרים, והממוצע העונתי שלו עומד על 11.9 נקודות ב-50 אחוז קליעה מהשדה ו-43 אחוז מהשלוש. הלילה הייתה הפעם הרביעית שלו העונה שבה הוא קולע שלוש שלשות. מאמנו האישי דייויד ת'ורפ צייץ: "דמיינו שכולם בהתקפה של הקינגס היו מוסרים באותה נכונות של עומרי כספי. זה חלום נהדר".

19 נקודות לעומרי כספי בניצחון סקרמנטו על יוסטון, 97:107

אופטימיות בקליבלנד אחרי הניצחון על בוסטון: אירווינג יחזור במשחק הבא, ההגנה ממשיכה לתפקד

עומרי כספי, סקרמנטו קינגס. AP
עומרי כספי, סקרמנטו קינגס/AP

הלילה סקרמנטו הצליחה להשיג את הניצחון כשהיא ללא עושה המשחק שלה, רייג'ון רונדו, וכשהיא רושמת שיא עונתי שלילי של 29 איבודי כדור. "אני לא חושב שאי פעם ניצחתי ב-10 הפרש כשהקבוצה שלי רושמת כל כך הרבה איבודים", אמר המאמן ג'ורג' קארל בסיום, "יש לי קבוצה משוגעת, וגם אני די משוגע. חלק מההחלטות המשוגעות שלנו היו מדהימות". קאזינס התייחס לאמירה של קארל ואמר: "נהוג להגיד שהקבוצה תואמת את רוח המאמן".

שיגעון או לא, לקבוצה יש מטרה. אחרי שפתחה את העונה עם 7:1, היא במאזן 8:9 במשחקים האחרונים. דארן קוליסון אמר שעל אף האיבודים, "אנחנו מנסים להגיע לפלייאוף, כך שאני מוכן לקבל גם ניצחון כזה. כשאתה בבצורת כל כך ארוכה בלי להגיע לפלייאוף, אתה בודק את הדירוג כל יום. רוצים פלייאוף, זאת המטרה, שום דבר אחר".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
דווייט הווארד, יוסטון רוקטס. AP
מתוסכל. הווארד/AP

מנגד, יוסטון ממשיכה לקרטע, כשבכותרות שוב ניצב דווייט הווארד. לפני המשחק פרסם העיתונאי הוותיק והמוערך כריס שרידן ש"הווארד לא מאושר" ביוסטון, ואף ציין שהוא בדרך למיאמי. הווארד לא היה פקטור במשחק, סבל מבעיית עבירות, וסיים את המשחק ברבע השלישי עם ארבע עבירות כדי לרשום שורה סטטיסטית חלשה של 4 נקודות ו-4 ריבאונדים ב-28 דקות. "לא אמרתי שום דבר לאף אחד בשום נושא", אמר הווארד כשנשאל בנושא, "הייתי חיובי וניסיתי לעזר לחברייבכל דרך אפשרית. אנשים תמיד ימציאו שקרים ושמועות, אבל אני לא אמרתי כלום. אני מנסה לשחק טוב יותר ולגרום לחברים שלי לשחק טוב יותר. אז למה שאגיד כזה דבר?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully