וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: דדי בן דיין תובע 277,090 שקלים מהמועדון

15.12.2015 / 13:35

המגן הוותיק טוען כי פוטר מהמועדון בשנת 2009, מכיוון שלא יכול היה לעמוד בחוזהו. בן דיין קיבל 60,000 שקלים, אך טוען שלא מדובר בפיצויי פיטורים. המועדון: "תביעה בשיטת מצליח"

one

בווידאו: מכבי נתניה ומכבי פתח תקוה נפרדות ב-0:0

המגן הוותיק, דדי בן דיין, שחתם לאחרונה במכבי שעריים מליגה א' דרום, תובע את מכבי נתניה על סכום של 277,090 שקלים בגין פיצויי פיטורין. בתביעה שהוגשה לבית הדין האזורי לעבודה בתל אביב באמצעות עורכי הדין איציק אבישר וטל גרשוני, טוען בן דיין כי שיחק במשך שלוש עונות במכבי נתניה ומאחר שנתניה לא היתה יכולה לעמוד בחוזהו הגבוה בעונה הרביעית שלו, היא פיטרה אותו.

בן דיין החל לשחק במכבי נתניה בחודש אוגוסט 2006 וסיים את דרכו במועדון בסוף חודש יולי 2009. לטענתו, הוא החזיק בחוזה לעונה נוספת, אולם מנכ"ל הקבוצה באותה עת, עו"ד גיל לב, שהיה חייב לצמצם את התקציב בצורה משמעותית, ביקש ממנו לעזוב לדבריו.

בן דיין אכן חתם עזב וחתם בהפועל תל אביב באותה עונה. המגן מציין בתביעה כי בעונתו האחרונה בנתניה עמד שכרו על 1,108,360 שקל ברוטו. על פי החישוב שערכו באי כוחו של השחקן, בגין כל עונה שהוא שיחק, הוא צריך לקבל מנתניה סכום של 92,363 שקלים ומכיוון ששיחק שלוש עונות בקבוצה, פיצויי הפיטורין שלו צריכים להיות 277,090 שקלים.

דורון אוסידון, מנכ"ל מכבי נתניה. ברני ארדוב
הפוביה מוצדקת. אוסידון/ברני ארדוב

בן דיין מציין כי כאשר שוחרר ממכבי נתניה הוא קיבל מענק חד פעמי של 60,000 שקלים, שהיווה פיצוי חד פעמי על התרת החוזה אבל לא מהווה פיצויי פיטורין.

ביום שישי האחרון, בראיון שנתן דורון אוסידון לוואלה ספורט! ציין יו"ר מכבי נתניה כי הוא פיתח פוביה מפקסים אחרי שהגיע למועדון מכיוון שבכל יום קיבל תביעות ודרישות לתשלום. התביעה החדשה של בן דיין מצטרפת אל אותן דרישות ותביעות שלא מקלות גם כך על המצב הפיננסי הרעוע של המועדון.

היועץ המשפטי של מכבי נתניה, עו"ד רן מנשה התייחס לתביעה: "אני לא רואה שהתביעה תחזיק זמן רב. זו תביעה בשיטת מצליח. מדובר באירוע מלפני שש וחצי שנים, כשהנסיבות בדיוק הפוכות; דדי בן דיין היה זה שביקש לעזוב מאחר שהוא ראה עד כמה מצבה הולך להיות קשה מבחינה כלכלית. הייתה לו הצעה באותה תקופה מהפועל תל אביב והוא שיפר את תנאי שכרו לעומת מה שהיה אמור להרוויח בנתניה. המועדון לא עמד בדרכו ואפשר לו להתקדם ולהרוויח יותר בהפועל תל אביב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully