וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהד מכבי תל אביב על התגרה בגלילות: "בנס זה לא נגמר ברצח"

15.12.2015 / 11:31

אלימות האוהדים בספורט הישראלי גוברת. אוהד של מכבי תל אביב סיפר: "אוהדים של הפועל תל אביב חיכו עם ברזלים וסכינים. היה להם מודיעין מדויק. מי שהתקשר למשטרה, הציל לכמה אנשים את החיים"

one

"רק בנס התגרה לא הסתיימה ברצח", כך סיפר הבוקר (שלישי) אוהד של מכבי תל אביב בשיחה עם וואלה! ספורט, שהתייחס לתגרה ההמונית הלילה בין אוהדים של הפועל תל אביב לאוהדים של מכבי תל אביב. לטענת הצהובים, כ-30 אוהדים של הפועל תל אביב המתינו בחניון בסינמה סיטי לאוטובוס שהחזיר אותם מסכנין ותקפו אותם. בסיום התקרית נעצרו 14 אנשים ושניים נוספים, לפחות אחד מהם אוהד של הפועל תל אביב, נזקקו לטיפול רפואי.

אותו אוהד סיפר הבוקר: "אוהדים של הפועל תל אביב ידעו בדיוק היכן לחכות לאוהדי מכבי שחזרו מסכנין. לא היה שום קשר מוקדם בין האוהדים ולא נקבע 'ללכת מכות' בפורומים. אוהדי מכבי שחזרו מסכנין עם האוטובוס והציוד של העידוד, הופתעו כשאותם אוהדי הפועל חיכו להם במגרש החנייה ליד סינמה סיטי. יותר מזה, אוהדי הפועל ידעו והכירו את המכוניות של אוהדי מכבי בחניון וחלקן ניזוקו בזמן שהם חיכו לאוהדי מכבי. הם היו מצוידים היטב בכל האביזרים. החל מסכינים, דרך שרשראות וברזלים".

האוהד הצהוב הוסיף: "זה מטורף לחשוב כמה זמן הם חיכו. לקח זמן עד שהמשטרה בדוחא פינתה את האוהדים שלנו מהיציע שם ולראייה, רק ב-2:30 האוטובוס הגיע לגלילות. אוהדי הפועל חיכו שם. היה להם מידע מודיעיני מדויק על המקום בו האוטובוס מוריד את האוהדים. ממה שאני מבין, הם חיפשו גם ללכת מכות וגם לפגוע בציוד העידוד.

"נכון שהאירוע בו כמעט נרצח האוהד שלהם היה אולי האירוע הכי קשה עד היום, אבל אם אתמול בלילה בחסות החשכה לא נרצח אוהד של אחת מהקבוצות, זה ממש כמו נס חנוכה. באופן אישי אני לא יודע מי הזמין את המשטרה, אבל מי שעשה את זה כנראה הציל כמה אנשים".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אחד מהאוהדים שנפצעו/מערכת וואלה, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully