וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה-בני יהודה: בר גל עשוי לפתוח בנתניה, חדד בהרכב של האורחת

ירין חסן ועומר ורד פצועים, ובלם קבוצת הנוער עשוי לפתוח בגומלין נגד הזהובים (שלישי, 19:40, ספורט 5+ לייב). עטר לשחקנים: "רוצה שכבר תחושו את הסיפוק מניצחון"

רבע גמר, משחק שנימחצית15/12/2015
מכבי נתניה
    0
      בני יהודה תל-אביב
      one

        בר גל, בלם קבוצת הנוער ואחיו הצעיר של שוער המשנה בבוגרים דין גל, עשוי לפתוח במרכז ההגנה במשחק הגומלין של רבע גמר גביע הטוטו מחר בין מכבי נתניה לבני יהודה (שלישי, 19:40, ספורט 5+ לייב). המשחק הראשון בין השתיים הסתיים ב-1:1.

        ירין חסן פצוע וגם עומר ורד שהיה אמור לפתוח במקומו במרכז ההגנה סובל מפציעה בקרסול, ולכן גל הוקפץ לסגל הבוגרים. הוא אמור לפתוח לצדו של אנדריי מישנקו. במשחק הראשון בין הקבוצות לפני שבועיים פתח דין גל בשער וזה היה יכול להיות פיקנטי אם גם היה משחק מחר, אבל ברק לוי אמור לפתוח בין הקורות.

        מעבר לעניין הכספי ולצורך של נתניה בסכום של 350 אלף שקל לחיזוק (מענק העלייה לשלב הבא), רוצה המאמן ראובן עטר שהשחקנים ייהנו סוף סוף מניצחון. "אני כבר רוצה שתחושו את סיפוק הניצחון", אמר עטר לשחקנים היום, "שתעשו ניצחון חשוב למועדון ועם האנרגיות הטובות תגיעו למשחק בשבת מול בית"ר ירושלים".

        seperator

        אחרי שעצרה את רצף ההפסדים, בני יהודה תנסה להגדיל את קופת המזומנים של המועדון עם עלייה לחצי הגמר. בקבוצה לא מתכוונים להעלות הרכב משני כחלק מניסיון לתת מנוחה לשחקנים הבולטים לקראת הפועל עכו בשבת. למרות זאת, יוסי מזרחי יאלץ להסתדר ללא דן מורי ורז מאיר שנפצעו בשבת מול מכבי חיפה, וכן שון גולדברג שסובל מפציעה במפשעה מהשבוע שעבר.

        פרט לכך, אסי בלדוט לא יהיה בסגל כדי לא לסכן אותו אחרי שהתאושש מפציעה שהשביתה אותו כחודש. "אין לנו את הפריבילגיה להקל ראש במפעל הזה כמו שקבוצות אחרות נוהגות", אמרו במועדון. "ניצחון ועלייה לשלב הבא פירושם עוד כסף ואנחנו לוקחים את המשחק הזה ברצינות".

        הרכבי הקבוצות

        שופט: אוראל גרינפלד
        אצטדיון: נתניה

          טרם התפרסמו תגובות

          הוסף תגובה חדשה

          +
          בשליחת תגובה אני מסכים/ה
            2
            walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully