וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: מיטרוביץ' מתוסכל: "לא נעים לקרוא שלא רוצים אותך"

14.12.2015 / 12:22

גם קשר מכבי תל אביב קרא בתקשורת על האפשרות שישוחרר בינואר ואמר למקורביו: "לא נעים, בקבוצה לא אמרו לי כלום". שחקנים בקבוצה תוהים: האם נוסא איגייבור יפתח בהרכב מול בני סכנין אחרי ההתנהגות שלו בקייב?

one

בתקציר: המשחק האחרון של מכבי תל אביב בליגה

שחקני מכבי תל אביב שייצאו לפני הצהרים למלון בחיפה לקראת המשחק הערב (שני) בסכנין (20:30, ספורט1), יידעו, כמו תמיד, את ההרכב רק באסיפה המסכמת, כשעתיים לפני המשחק. בין השחקנים קיים מאבק גדול על אלה שיתלבשו ויישבו על הספסל, שלא לדבר על ההרכב. עניין מיוחד יוצר השבוע מקרה נוסא איגייבור, ולא מעט שחקנים תהו בינם לבין עצמם כיצד ינהג סלבישה יוקאנוביץ' בעניינו.

כזכור, במהלך המשחק של מכבי תל אביב בקייב נפצע איגייבור והוצא מהמגרש לקבל טיפול רפואי קצר. הוא רצה לחזור, אבל יוקאנוביץ' לא המתין לראות מה מצבו והחליף אותו בדור פרץ. איגייבור לא אהב את החילוף, ובמיוחד מחה על כך שהמאמן לא המתין לראות מה מצבו. מיד כשראה מהצד השני של המגרש שהוא מוחלף, הוא התרומם ובעט בתיק של הפיזיותרפיסט שטיפל בו, כשהוא מסנן מספר מלים ומנופף בידו.

בהפועל באר שבע חוגגים: "עכשיו כל הלחץ הוא על מכבי תל אביב"

בני סכנין - מכבי תל אביב (20:30, ספ'1): ראדוניץ' חזר לאימונים מלאים, טל בן חיים הבלם יחזור?

מכבי תל אביב התעניינה במגן שחטאר דונייצק, הצדדים לא הגיעו לסיכום

מאמן מכבי תל אביב סלבישה יוקאנוביץ' לצד נוסא איגייבור. ברני ארדוב
יעניש את הקשר? יוקאנוביץ' ואיגייבור/ברני ארדוב

ההתנהגות של הקשר הניגרי הכעיסה גורמים מסוימים בקבוצה, ואת השחקנים מעניין לראות האם יוקאנוביץ' יחליט בעקבות זאת להדיח אותו מההרכב. בעבר אמר יוקאנוביץ' שהוא לא מתייחס לתגובות של שחקנים: "אני לא הגננת שלהם ולא אמא שלהם". ובכל זאת ההחלטה של המאמן מאוד מעניינת כיוון שהתמונות של איגייבור הכועס שודרו שוב ושוב.

בעניינו של הניגרי סיכם את הדברים אחד השחקנים כשאמר: "מבחינה מקצועית צריך את נוסא במגרש כמו דוחא ומול קבוצה פיזית כמו סכנין. אבל במישור ההתנהגותי, יכול להיות שהמאמן יקבל החלטה שתלמד לקח את כולם. מעניין מה תהיה ההחלטה של המאמן".

שחקן זר נוסף שנמצא באחרונה לא מעט בכותרות הוא ניקולה מיטרוביץ'. כמעט בכל הידיעות על התוכניות של מכבי תל אביב לחודש ינואר מוזכר שמו של מיטרוביץ' לזה של דיאן ראדוניץ'. בעוד שהחלוץ הקרואטי פצוע וברור שמכבי רוצה לשחררו, התגברו הידיעות על כך שמכבי רוצה גם להשתחרר ממיטרוביץ' לקראת חלון ההעברות של חודש ינואר כדי לצרף כבר עתה שחקן חיזוק זר שירוץ עם הקבוצה לקראת העונה הבאה.

מיטרוביץ' מעודכן היטב בכל מה שמתפרסם אודותיו ולפי שחקנים במכבי תל אביב הוא ממש לא חש בנוח עם הדברים. "זה ממש לא נעים שכותבים בכל יום שלא רוצים אותך", אמר מיטרוביץ' לשחקנים הקרובים אליו בקבוצה. "אף אחד במכבי לא אמר לי דבר, אבל זה שכותבים על זה כל הזמן, זה לא קל".

ניקולה מיטרוביץ', יובל שפונגין, מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
בכותרות, ולא אוהב את זה. מיטרוביץ'/יוסי ציפקיס

שלושה מגנים של מכבי תל אביב - יובל שפונגין, עוז ראלי ויואב זיו - היו באחרונה מחוץ לסגל במשחקי הקבוצה, וספק אם הערב גורלם יהיה שונה בסכנין. באשר לראלי, יש מספר קבוצות שרוצות לשאול אותו לחצי עונה בחלון ההעברות הקרוב מאחר שהוא יכול לשחק במגוון תפקידים וגם כי מבין השלושה הוא בעדיפות האחרונה של יוקאנוביץ'. ראלי מתוסכל מכך שאינו משחק, אבל ספק אם ירצה לעזוב את מכבי אפילו שמדובר רק בהשאלה לחצי עונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully