וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקנים בבאר שבע: "הלחץ על מכבי עכשיו". אילוז עשוי לשוב לסגל

14.12.2015 / 8:36

כוננות שיא במועדון לקראת בית"ר ומכבי תל אביב, גורש: "סימנו את שלושת המפעלים". הקבוצה לדין בעקבות השלכת חפצים. אפשרות: מנהל הקבוצה שפרש לאחרונה יקבל דקות מול בית"ר. פערים עם גדיר

one

כמה דקות לסיום המשחק אמש בהפועל באר שבע התכוננו לתסריט שבו הקבוצה תגיע למשחק העונה בשבוע הבא עם פחות נקודות ממכבי תל אביב, אבל אז הגיע ג'ון אוגו והעביר את הכדור ליריבה שתשחק הערב. "כל הלחץ על מכבי עכשיו. ברור שכולנו נחזיק אצבעות לסכנין, כי לא קל לשחק שם, אבל קודם נסיים את ההכנות למשחק ברביעי מול בית"ר ירושלים (20:30 בטרנר, רבע גמר גביע הטוטו, א"י) ורק אז נתחיל להתכונן למשחק החשוב. זה יהיה משחק שיכול לשנות את כל התפיסה של כולם לגבי המאבק הזה". אליניב ברדה סבל מסחרחורת אך הוא התאושש וכשיר למשחק. אגב, כביטוי לעונה הטובה של באר שבע, מתברר כי אחד האוהדים העניק עוד לפני המשחק למאמן דיוקן שלו, זאת כאות הערכה על עבודתו בקבוצה.

לוואלה ספורט נודע כי השופט צביקה לוי ציין בדוח השיפוט שלו כי מהיציע הדרומי של אוהדי באר שבע הושלכו מצת ולחמניה, ואילו בתוספת הזמן לאחר שער הניצחון, הושלכו מצתים לכיוון שוער קרית שמונה זועבי. יש לציין כי לקבוצה יש עונש של שני משחקי רדיוס על תנאי עד חודש יולי 2016 בסעיף של התפרעות אוהדים, זכר לאבוקה שהדליקו האוהדים בגמר הגביע מול מכבי תל אביב.

עדכון: תובע ההתאחדות, עו"ד ניר רשף, החליט להעמיד את הקבוצה לדין משמעתי בגין התפרעות אוהדים. (15:00)

ג'ון אוגו שחקן הפועל באר שבע חוגג עם אובידיו הובאן. ברני ארדוב
ג'ון אוגו שחקן הפועל באר שבע חוגג עם אובידיו הובאן/ברני ארדוב

דודו גורש רשם אנחת רווחה גדולה בסיום. בקבוצה טוענים שהדשא באזור תיבת החמש מפריע מאוד לשוער וזאת לאחר שהדשא כבר טופל במהלך הימים האחרונים. את המחמאות גרפו אובידיו הובאן ודן ביטון הצעיר שסידר שער ניצחון של ג'ון אוגו (שער שני שלו העונה בכל המסגרות, כבש גם מול תון). שלומי ארבייטמן ורועי גורדנה קיבלו הזדמנות אתמול אך עדיין לא ברור אם יישארו אחרי שיגיעו שחקנים בעמדות שלהם.

מספר שחקנים יודחו מהסגל המשחק הקרוב, זאת על רקע ההערכה שמאור בוזגלו ובן שהר יפתחו על הספסל, כשגם אופיר דוידזאדה מתאושש מפציעה ועשוי להיכלל בסגל. באר שבע רוצה מאוד את מוחמד גדיר ומנהלת מגעים בעניינו, אבל סכום העסקה מטרפד כרגע את ההעברה. במועדון יתמקדו כרגע בניסיון לצרף קשר זר, ואם לא יצליחו יתמקדו בזר בעמדה אחרת. בקרוב מאוד יחלו המגעים עם אליניב ברדה ואובידיו הובאן, במטרה לסכם איתם לעונה הבאה. גם דודו גורש אמור לקבל הצעה דומה. למרות השער שספג אתמול, במועדון סומכים על השוער ומגדירים אותו כגורם משמעותי במאבק האליפות.

"מה קרה בגול? שילוב של כמה גורמים, החלקתי, הרחבה מעט רכה, הכדור שינה מסלול ולא הצלחתי לשנות כיוון. נתקעתי קצת ולצערי הכדור נכנס", הסביר דודו גורש את השער שספג. "המטרה של הפועל באר שבע היא לא לא לספוג שערים, אלא לנצח משחקים. אין לי בעיה לנצח 2:1 בכל משחק ולספוג". לקראת המשחק מול מכבי תל אביב אמר: "הראש הוא בבית"ר, יש לנו משחק חשוב. הפועל באר שבע סימנה את שלושת המפעלים. אסור לחשוב על מכבי כי יש לנו את בית"ר. אם נחשוב על מכבי, בית"ר תיתן לנו בראש".

בנושא אחר: מנהל הקבוצה והקפטן הפורש אביתר אילוז יקבל בקרוב דקות משחק, אולי כבר מול בית"ר ירושלים ביום רביעי. במועדון כבר שוחחו עם אילוז על הנושא ויקבלו החלטה בקרוב.

עוד באותו נושא

באר שבע גברה 1:2 על קרית שמונה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully