וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמח בריאל: ראמוס שוב עוקץ את פיקה, שוסטר בביקורת חריפה על בניטס

אווירת נכאים אצל הבלאנקוס, שרושמים את פתיחת העונה הכי גרועה מאז 2008/09: המאמן ספג ביקורות על אי שיתופו של קרוס, ראמוס מכנה את בלם ברצלונה "חסר כבוד", ובתקשורת חותכים

one

ריאל מדריד הייתה משוכנעת שהניצחונות הקלילים מול חטאפה ומאלמו הוציאו אותה לדרך חדשה, אבל אמש (ראשון) היא חזרה לסורה מול ויאריאל, שוב לא כבשה ושוב הפסידה 1:0, רק כדי לא לנצל הזדמנות נדירה להתקרב לברצלונה שאיבדה נקודות. רוברטו סולדאדו כבש את שער הניצחון לצוללת הצהובה, שרחוקה כעת שלוש נקודות בלבד מהבלאנקוס. בספרד ביקרו, כצפוי, את רפא בניטס, וציינו כי מאזנה של ריאל מדריד בפתיחת העונה - 30 נקודות ב-15 מחזורים - היא הגרועה ביותר שלה מאז עונת 2008/09 הזכורה לרעה.

"ללא כיוון, ללא דרך", קראה הכותרת הראשית של 'מארקה' הבוקר. "ריאל מדריד מתעקשת להפוך את מאבק האליפות לקרב בין שתי קבוצות, והיא לא אחת מהן. הבלאנקוס הציגו יכולת עלובה במחצית הראשונה, ושוב נראו חלשים במיוחד", נכתב. "ריאל שוב אכזבה, היא נתנה מתנות לויאריאל", נכתב ב'אס'.

כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד. AP
לא מוצאים את הרשת. רונאלדו/AP

המאמן ניסה להגן על עצמו מפני הביקורות על התפוקה ההתקפית הדלה של הבלאנקוס, שכבשו 23 שערי ליגה בלבד העונה. "קשה להסביר מה קורה לנו. לפעמים יש דברים לא מוסברים בכדורגל, וזה היה אחד מאותם ערבים שזה קורה. במחצית הראשונה נראינו רע מאוד, לא שיחקנו ולא ביצענו את תוכנית המשחק. במחצית השנייה היה חסר לנו דיוק מול השער. אנחנו עדיין הקבוצה עם הכי הרבה נסיונות למסגרת, אבל אנחנו פשוט חייבים ללמוד איך להיות יעילים מול השער. כדי לזכות באליפות חייבים לנצח גם משחקים כאלה".

בתקשורת הספרדית תהו מדוע טוני קרוס שוב לא שותף, וכשבניטס נשאל על כך, הוא השיב בכעס, "כי קאסימירו שיחק במקומו". מאמן ריאל מדריד בעבר ובן ארצו של קרוס, ברנד שוסטר, ביקר בחריפות את בניטס בתחנת רדיו מקומית, ואמר כי "בניטס הקריב אותו" וכי "בניגוד למאמן הנוכחי, אנצ'לוטי ידע איך להשתמש בשחקנים שלו ובאילו עמדות להציב אותם".

עוד באותו נושא

ספרד: ריאל מדריד הפסידה 1:0 לוויאריאל

לכתבה המלאה
רפא בניטס מאמן ריאל מדריד. GettyImages
שוב חוטף. בניטס/GettyImages

סרחיו ראמוס, לעומת זאת, המשיך לעסוק בעימות המתוקשר שלו עם ג'רארד פיקה. "אני רוצה להגיד לפיקה שיתחיל לכבד את החברים שלו. חוסר כבוד יוצר אווירה עכורה. אני מכבד את ג'רארד, אבל בשנים האחרונות היו לכדורגל הספרדי דוגמאות לשחקנים עם הרבה יותר כבוד לאחרים, כמו פויול, ראול ואיקר קסיאס".

על המשחק אמר קפטן ריאל: "כשנקלעים לפיגור ומתחילים לחשוב על האפקט של זה בטבלה, קורים דברים כאלה. אם נשחק באינטנסיביות וניצור מצבים, נחזור להיות ריאל מדריד שכולם הכירו. לא צריך להאשים אף אחד. כולנו אחראים למצב. אי אפשר להיראות ככה בשלב הזה של העונה.

צפו בחגיגות של ויאריאל בחדר ההלבשה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully