וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכר או קונוס? העקיצה המרומזת של ג'רארד פיקה לאלברו ארבלואה

אחרי ה-2:2 המאכזב מול לה קורוניה, בלם ברצלונה הגיב לדבריו של מגן ריאל מדריד ("אובססיבי") כשהתמהמה עם המילה "Conocido", מה שהעלה הרבה ספקולציות בספרד. לואיס אנריקה: "הם היו אמיצים וזה השתלם להם"

one

בווידאו: 2:2 נהדר בין ברצלונה ללה קורוניה

ברצלונה איבדה היום (שבת) נקודות חשובות ב-2:2 המאכזב מול דפורטיבו לה קורוניה. הקטלאנים כברו הובילו 0:2 על הקבוצה מחבל גליסיה משערים יפים של לאו מסי ואיבן ראקיטיץ', אך לוקאס פרז, עם שער ובישול לאלכס ברגנטיניוס, השוו את התוצאה והדהימו את קאמפ נואו.

בסיום המשחק הגיע ג'רארד פיקה לעמדת הראיונות ונשאל על ההערות של אלברו ארבלואה לגביו. שחקן ריאל מדריד טען כי פיקה "אובססיבי" כלפי ריאל מדריד לאחר הציוץ של בלם בארסה שכלל אימוג'ים מחייכים לאחר שהתגלה כי הבלאנקוס שיתפו שלא כחוק את דניס צ'רישב, מה שגרם להדחתם מהגביע.

פיקה השיב בצורה קטלנית: "אני לא מחשיב את ארבלואה כחבר, אלא רק בתור מישהו שאני מכיר". לכאורה, משפט מעט עוקצני, אך תמים, אלא שלמעשה, פיקה קרא לארבלואה בספרדית "Conocido", "מכר" ומיד לאחר מכן חזר על המילה הזו, אך הפריד אותה לשני חלקים ואמר "Cono-Cido". המילה "Cono" בספרדית, משמעותה "קונוס".

על המשחק אמר פיקה: "גם במשחק הזה וגם נגד ולנסיה היינו ביתרון ושיחקנו טוב, אנחנו חייבים לשפר את הדברים הללו ולהתבגר. לדפורטיבו הגיעה נקודה, הם הגיעו בגישה טובה".

לואיס אנריקה מאמן ברצלונה. GettyImages
"דפורטיבו הייתה אמיצה". אנריקה/GettyImages

המאמן לואיס אנריקה אמר: "מבחינה טקטית, זה היה משחק שונה מאוד ממה שאנחנו רגילים. הם שלחו שלושה שחקנים קדימה שביצעו לחץ ולמעשה שיחקנו שבע על שבע במרכז המגרש. היינו בשליטה מלאה עד רבע שעה לסיום. הם היו אמיצים מאוד וזה השתלם להם".

"למדנו שהמשחק לא נגמר גם כש-0:2 לנו, הגיע לנו לנצח, אך ראינו שצריך להיות בפוקוס מלא במשך 90 דקות. כשהם הבקיעו את הראשון, הם אגרו ביטחון למרות שהיינו קרובים ל-1:3. ציפיתי ליותר מהחילופים שלי".

איבן ראקיטיץ' אמר בסיום: "לה קורוניה שיחקה את המשחק שלה עד לסיום, היו לנו הזדמנויות, אך לא הצלחנו לסגור את המשחק. לפעמים קשה לשלוט במה שקורה, ננתח את המשחק ונשתפר. כואב להפסיד נקודות אחרי שהובלנו 0:2".

אנדרס אינייסטה אמר: "עשינו את זה קל עבורם כי כבר הובלנו 0:2. אנחנו צריכים לחזור לפוקוס, יש לנו תואר לשחק עליו ביפן וזה חשוב לנו, כי זה המשך ישיר להצלחה של שנה שעברה".

שחקן ברצלונה אנדרס אינייסטה מול שוער דפורטיבו לה קורוניה חרמן לוקס. רויטרס
מוכן לגביע העולם לקבוצות. אינייסטה מול לוקס/רויטרס

המספרים

* מסי כבש את שערו ה-18 במדי מבעיטה חופשית, אחד פחות משהיו לרונאלדיניו במדי ברצלונה.

* מסי חגג את שערו ה-50 במדי ברצלונה ונבחרת ארגנטינה ב-2015. זו הפעם החמישית שהוא כובש לפחות 50 שערים בשנה קלנדרית (אשתקד היו לו 58).

* הפרעוש כבש שער ביתי בבעיטה חופשית לראשונה מאז נובמבר 2014.

* כריסטיאנו רונאלדו מוליך את טבלת מבקיעי הכדורים החופשיים בלה ליגה ב-25 השנים האחרונות עם 17. מסי רק רביעי ברשימה הזו (גם רוברטו קרלוס ורונאלדיניו לפניו).

* עד שאיבן ראקיטיץ' הניף את הרגל בדקה ה-62, כבשו מסי, ניימאר וסוארס את 30 השערים האחרונים של בארסה בליגה.

* שלישיית MSN כבשה 32 מ-36 השערים של ברצלונה העונה בליגה. את השערים הנוספים כבשו ראקיטיץ', אנדרס אינייסטה, מארק בארטרה ותומאס ורמאלן.

* לוקאס פרס הלוהט הפך לשחקן הספרדי הראשון שמבקיע בשישה משחקי ליגה רצופים.

* עד הערב, אלכס ברגנטינוס הבקיע שער ליגה אחד בקריירה שלו בספרד. זה קרה מול ברצלונה, ב-2012.

* בשני משחקיה האחרונים בקאמפ נואו חזרה דפורטיבו מפיגור בן שני שערים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully