וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: צסק"א הביסה 66:94 את דרושפאקה, מכבי עדיין בתמונת הטופ 16

הרוסים הביסו את הטורקים ועכשיו הצהובים זקוקים לניצחון ב-11 הפרש בטורקיה כדי להשיג את הכרטיס לשלב הבא. ריאל מדריד נותרה עדיין בתמונת הטופ 16 לאחר ניצחון על באיירן. פנאתינייקוס, חימקי וצדביטה עלו

שחקן דרושפאקה, סמיח ארדן, מול שחקן צסק"א מוסקבה, ויטלי פרידזון. Mikhail Serbin, GettyImages
בריחה במחצית השנייה. פרידזון/GettyImages, Mikhail Serbin

המחזור התשיעי ביורוליג ננעל הערב (שישי) עם שישה משחקים מרתקים: צסק"א מוסקבה עשתה את העבודה עבור מכבי תל אביב ודרסה 66:94 את דרושפאקה. ריאל מדריד הצליחה להישאר בתמונת העלייה לשלב הבא אחרי שהביסה 67:86 על באיירן מינכן. עוד בבית א', חימקי מוסקבה עלתה לשלב הבא אחרי 69:78 על שטרסבורג ופנרבחצ'ה הבטיחה את המקום הראשון בבית אחרי 61:79 על הכוכב האדום. בבית ב' הפסידה צדביטה זאגרב 85:82 לארמאני מילאנו, אך עלתה לשלב הבא ושלחה את האיטלקים הביתה. בבית ג' הביסה פנאתינייקוס 51:82 את ז'ילונה גורה, עלתה לשלב הבא ושלחה את הפולנים הביתה.

שחקן דרושפאקה רג'י רדינג. Aykut Akici, GettyImages
הרבה עליות וירידות. רדינג/GettyImages, Aykut Akici

בית ד'

צסק"א מוסקבה - דרושפאקה 66:94

הקבוצה של דימיטריס איטודיס עשתה את העבודה עבור מכבי תל אביב ולאחר שהתקשתה במחצית הראשונה, בה לשתי הקבוצות היו דקות טובות, פתחו מבערים, עלו ליתרון גבוה ועשו צעד משמעותי אל עבר המקום הראשון בבית. הטורקים יצטרכו לשכוח את התבוסה המביכה ולהתרכז במלחמת העולם מול הצהובים בשבוע הבא. כל 12 השחקנים של צסק"א מוסקבה קלעו במשחק, כשננדו דה קולו הוביל עם 14 נקודות ו-ויטלי פרידזון הוסיף 13. רג'י רדינג קלע 12 למפסידה

הניצחון הזה טוב למכבי תל אביב גם מבחינת ההפרש. אם דרושפאקה הייתה מפסידה ב-20 הפרש או פחות, הצהובים היו זקוקים לניצחון ב-12 הפרש בטורקיה. התבוסה של הטורקים הערב משמעותה שכדי לעלות, מכבי תל אביב תצטרך ניצחון ב-11 הפרש.

רבע 1

צסק"א פתחה את המשחק בטירוף עם נקודות של דה קולו והיגינס ואף עלתה להפרש דו ספרתי כבר בתוך 5 הדקות הראשונות. הטורקים נראו בשוק, אך כמה סלים של הנגודי ו-ווילבקן הצליחו לשמור על דרושפאקה במרחק סביר ולסיים את הרבע הראשון בפיגור 24:19.

רבע 2

הרבע השני נפתח עם הפצצות משני הכיוונים כששתי הקבוצות קולעות מכל מקום. הרנגודי מצד אחד ודה קולו מצד שני הובילו את הקבוצות שלהם לרבע עם קצב טוב והרבה נקודות. הטורקים נגסו אט אט בהפרש, אך דקות נהדרות של דה קולו לקראת סוף הרבע נתנו לאיטודיס הפרש של 10 נקודות בהפסקה. 41:51 לצסק"א בירידה לחדרי ההלבשה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
קייל היינס שחקן צסק"א מוסקבה. Mikhail Serbin, GettyImages
אין כניסה. היינס/GettyImages, Mikhail Serbin

רבע 3

לרוסים נמאס מהמשחקים והם החליטו להתחיל לפרק את הטורקים האומללים. דה קולו, תאודושיץ', פרילנד ופרידזון התחילו להפציץ, ניצחו את הרבע 7:29 ועלו ליתרון מבטיח שמבשר טובות למכבי תל אביב. 48:80 לרוסים בדרך לרבע אחרון שכולו גארבג' טיים.

רבע 4

הרוסים המשיכו להשתעשע והמשחק כולו התנהל על מי מנוחות כשהטורקים מבינים ששום דבר טוב לא ייצא מהמשחק הזה. כל 12 השחקנים של צסק"א עלו על הלוח ודרושפאקה תנסה פשוט לשכוח את המשחק הזה לפני המפגש הטעון מול הצהובים. 66:94 בסיום.

בית א'

באיירן מינכן - ריאל מדריד 86:67

אלופת אירופה ניצלה מהדחה כשגברה על הבווארים בביתם בזכות משחק ענק של גוסטבו איון עם 22 נקודות ב-80 אחוזים מהשדה. הבלאנקוס ירדו למחצית בפיגור 38:36, אך התפוצצו במחצית השנייה, בידיעה שהפסד ככל הנראה יסיים את דרכם במפעל. גם הגרמנים הסתבכו, אם כי הם תלויים בעצמם לקראת המחזור האחרון בשבוע הבא. 22 נקודות של קיי סי ריברס לא הועילו לגרמנים.


שטרסבורג - חימקי מוסקבה 78:69

הרוסים התסבכו במשחק שהיה צמוד לכל אורכו, אך ידעו לקלעו בקלאץ' והבטיחו את העלייה שלהם לטופ 16. במקביל, שטרסבורג סיימה את דרכה במפעל. אלכסיי שבד קלע 23 אצל המנצחת, טיילר האניקט, אקס עירוני נס ציונה, קלע 15 במשחק נהדר שלו. 14 נקודות של קייל ווימס לא הספיקו לצרפתים.

פנרבחצ'ה - הכוכב האדום 61:79

הטורקים חגגו ניצחון קליל והבטיחו את המקום הראשון בבית. אקפה אודו הוליך את את פנר עם 13 נקודות, פרו אנטיץ' וג'יג'י דאטומה הוסיפו 12 כל אחד, אך הדובדבן של הערב מבחינת הטורקים היה הסל האחרון במשחק, שהיה של אקס מכבי תל אביב, ריקי היקמן, ששב מפציעה ורשם נקודות חשובות עבורו. מרקו סימונוביץ' קלע 15 עבור הסרבים.

סרחיו רודריגס שחקן ריאל מדריד מול אנטון גאבל שחקן באיירן מינכן. Sebastian Widmann, GettyImages
לא מוותר. סרחיו רודריגס/GettyImages, Sebastian Widmann

בית ב'

צדביטה זאגרב - מילאנו 85:82

האיטלקים אמנם ניצחו, אך היו צריכים ניצחון בהפרש של 9 נקודות ומעלה כדי לשמור על הסיכוי לשלב הבא ולמעשה סיימו את דרכם במפעל. הקרואטים בטופ 16 ביחד עם אולימפיאקוס, אנאדולו אפס וקוצ'ה לבוראל. רובי הומל קלע 21 למנצחת המאוכזבת, ג'אמל מקלין הוסיף 15. מילאן בירו קלע 23 לקרואטים, שחגגו מול הקהל הביתי.

לוקה באביץ' שחקן צדביטה זאגרב מול צ'ארלס ג'נקינס שחקן ארמאני מילאנו. Robert Valai, GettyImages
הפסד שמח. באביץ' מול ג'נקינס/GettyImages, Robert Valai

בית ג'

פנאתינייקוס - ז'ילונה גורה 51:82

המטרה של היוונים הושגה עם ניצחון קל ועלייה לשלב הבא. הפולנים סיימו את דרכם מאוחר מהצפוי. ניק קלאת'ס היה מצוין עם 18 נקודות באחוזים מצויינים, ג'יימס גיסט הוסיף 14 למנצחת. בצד השני, מתיוש פוניטקה נפרד מהמפעל עם 11 נקודות.

שחקן פנאתינייקוס ג'יימס גיסט. Ozgu Ozdemir, GettyImages
לא התקשה. גיסט/GettyImages, Ozgu Ozdemir

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully