וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טל בן חיים: "אף ספורטאי לא יכול להיות מרוצה מקמפיין כזה"

מכבי תל אביב סיימה את דרכה בליגת האלופות עם הפסד בקייב. החלוץ הוסיף: "מה זה משנה שהבקענו גול, אם סיימנו בלי נקודות?". יוקאנוביץ' על הקמפיין: "ניסיתי את כל הכלים שהיו לי"

מאמן מכבי תל אביב סלבישה יוקאנוביץ'. AP
רצה יותר איזון בין ההגנה להתקפה. יוקאנוביץ'/AP

במכבי תל אביב אולי חלמו בימים האחרונים על השגת נקודה ראשונה בליגת האלופות, אבל כשהאלופה הישראלית התעוררה מהחלום, היא גילתה שהיא סיימה את הקמפיין עם שישה הפסדים משישה משחקים. הצהובים נכנעו הערב (רביעי) 1:0 לדינמו קייב באוקראינה, סיימו את בית ז' עם אפס נקודות והפרש שערים 16:1 וינסו לשפר עמדות בשנה הבאה.

שחקן מכבי תל אביב, טל בן חיים. AP
מסורת תיצור יכולת טובה יותר. בן חיים/AP

המאמן סלבישה יוקאנוביץ' סיכם את המשחק הערב: "הקבוצה שלי שיחקה טוב בהגנה. עצרנו את השחקנים המסוכנים של דינמו קייב, אבל לא לא היה לנו מספיק שטף, לא הנענו טוב את הכדור ולא יצרנו מספיק מצבים. הצגנו סדר בחלק האחורי, אבל לא היינו מספיק מסוכנים. התמקדנו בהגנה, אבל עשינו טעות אחת במצב הנייח שעלתה לנו בספיגה קלה. שילמנו מחיר גבוה על הטעות הזו".

הסרבי הוסיף: "ניסיתי את כל הכלים שיש לי בקבוצה. מדובר במפעל מאוד קשה ומכבי הופיעה בו לראשונה אחרי 11 שנים. עבורנו זה נהדר לשחק מול יריבות מהטובות בעולם. לפנינו עוד הרבה עבודה כדי להשתפר ולהציג יכולת טובה יותר בעתיד. ברור שככל שנשחק עוד במפעל הזה נצבור נקודות ונשחק כדורגל טוב יותר".

טל בן חיים אמר: "חוץ משחקן או שניים, לכל השחקנים שלנו זו הייתה הפעם הראשונה בליגת האלופות. זה היה מאוד מרגש ומשמח לעלות לבמה הכי גדולה באירופה. כמובן שאנחנו מאוד מאוכזבים מזה שסיימנו בלי נקודות; אף ספורטאי שרוצה להגיע לאנשהו לא יכול להיות מרוצה מזה, אבל בטוח שאם נשמור על מסורת של עלייה בכל עונה, בשנים הבאות נראה יותר טוב. כל הקמפיין התעסקו באם ניתן גול או לא ניתן, אבל הבקענו ועדיין סיימנו בלי נקודות, אז מה זה משנה? מאז שהייתי ילד בן חמש לימדו אותי שאם אתה מפסיד, זה לא משנה כמה אתה כובש".

תמונת פרידה/רויטרס

ערן זהבי הוסיף: "ניסינו להפתיע קצת את הקבוצות בבית הזה, אבל זה היה קשה, היה בית צפוף וכולן היו צריכות את הנקודות נגדנו. אני לוקח את הדברים החיוביים מהקמפיין הזה. היו דקות שנראינו טוב ועשינו דברים יפים. צריך להגיע לפה שנה אחרי שנה אחרי שנה כדי לצבור ניסיון במעמדים האלה. אנחנו לא קבוצה של ליגת האלופות, הפתענו הרבה אנשים בזה שבכלל הגענו לפה. אני גאה במועדון ובקבוצה שלי.

"היום זה המשחק שאני הכי מאוכזב ממנו. לא ניסינו ליזום מספיק ולא הגענו למספיק הזדמנויות. אבל שוב, אני מקווה שנעשה את זה שוב ונעלה למפעל הזה. אמור להיות לנו יותר קל עכשיו, היו לנו חמישה חודשים קשים עם עומס גדול ולמרות זאת הצלחנו לשמור על המקום הראשון בליגה. עכשיו זה הזמן שלנו לשמור על המקום הראשון ולזכות באליפות נוספת".

לגבי האפשרות שיעבור בינואר לקבוצה אחרת, אמר זהבי: "אני פה כרגיל. בכל חלון העברות יש את אותן שאלות וזה מחמיא לי, אבל אני נהנה במכבי תל אביב וזה המועדון שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully