וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוב שזה נגמר: הטוב, הרע והמכוער במשחק של מכבי תל אביב בקייב

9.12.2015 / 23:41

אין נקודות, אין התקדמות, אין וייב חדש. אל תתנו להפסד המינימלי להטעות אתכם: הקמפיין של אלופת ישראל היה כל כך גרוע, עד שקשה לאתר בו מרוויחים. וגם: מה הטעם במשחק ללא קהל?

הטוב

שנגמר.

הרע

הקמפיין של מכבי תל אביב

אפשר להמשיך לדבר על שכר לימוד, טבילת אש ועוד מונחים מהז'אנר שרק מעידים על ההתבטלות וחוסר התחרותיות שליוו את מכבי תל אביב בשלושת החודשים שלה בליגת האלופות. הכול טוב ויפה. אבל כשבמקביל אסטנה עושה ארבע תוצאות תיקו בהופעה ההיסטורית של קבוצה כלשהי מקזחסטן בצ'מפיונס (ובלי להזכיר את צמד המילים: שכר לימוד), אין ברירה אלא להישיר מבט לעבר השורה התחתונה ולהודות: מכבי תל אביב לא הצליחה להוציא כלום מהקמפיין הזה. לא נקודות, לא גרף התקדמות, לא הנאה, לא וייב חדש. לא בטוח שגם מישהו מהשחקנים יצליח לנצל את החשיפה בבמה המרכזית של הכדורגל האירופי כדי להתקדם. אפילו הפנדל הקטן של ערן זהבי לא באמת משנה. בסופו של דבר, מדובר בהופעה חלשה שכללה שישה הפסדים - חמישה מהם בהפרש של יותר משער אחד - בבית בו השגת נקודה לא הייתה צריכה להיות משימה בלתי אפשרית. עדיף לשחק בליגה האירופית.

ניקולה מיטרוביץ' (מימין), טל בן חיים מתווכחים עם השופט פליקס צוואייר. GettyImages
השיגו משהו בקמפיין הזה? ניקולה מיטרוביץ', טל בן חיים/GettyImages

המכוער

משחק ללא קהל

כמה חבל/מכעיס/מביש שאצטדיון של יותר מ-70 אלף מקומות נותר שומם באחד הערבים החשובים ביותר של הקבוצה הביתית. ולא ממש משנה מי הקבוצה ובאיזה משחק מדובר. דינמו קייב ראויה לעונש? אחלה. תקנסו, תמנעו השתתפות בעונה הבאה, תטילו סנקציות אחרות. רק אל תהרסו את המשחק. מפגש מכריע בשלב הבתים של ליגת האלופות, כזה שמשודר למאות מדינות ברחבי העולם, לא יכול להתנהל כמו משחק הכנה נידח במחנה אימונים באוסטריה. עם כל הכבוד ל-150 האוהדים שהגיעו מישראל והורשו להיכנס לאולימפסקי - האירוע לו הם היו שותפים הערב לא באמת קשור לליגת האלופות. והפרחים לאופ"א.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
דניס גרמאש שחקן דינמו קייב (שמאל) מול מכבי תל אביב. רויטרס
רץ לחגוג, רק אין באמת עם מי. דניס גרמאש/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully