וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דור מיכה נזכר בשער מול קייב: "נקווה שאשחזר אותו גם הפעם"

8.12.2015 / 8:53

לפני משחק הנעילה של שלב הבתים מול האוקראינים (ד', 21:45, ספורט 5), הקשר העלה באתר הרשמי זיכרונות מהשער שכבש מול אותה קבוצה ב-2011. וגם: איך ג'ו ביידן גרם לאבטחה מתוגברת סביב הצהובים?

one

מכבי תל אביב ממשיכה בהכנות למשחק הנעילה של שלב הבתים בליגת האלופות מול דינמו קייב (רביעי, 21:45, ספורט 5). הצהובים ערכו אמש (שני) אימון ראשון בכפור האוקראיני, ונזכרה במפגשי העבר מול קבוצת הפאר, כולל ה-1:1 בבלומפילד במסגרת שלב הבתים בליגה האירופית בשנת 2011. לדור מיכה, שכבש שער שוויון בבעיטה מרשימה מרחוק בדקה ה-45, יש זכרונות טובים במיוחד.

"אני זוכר את השער שכבשתי בארץ נגד קייב. לא אשכח אותו לעולם ואני מקווה שאצליח לשחזר אותו הפעם", אמר לאתר הרשמי של מכבי תל אביב הקשר, שלא זוכה לדקות משחק מרובות בעידן סלבישה יוקאנוביץ'. "מאזני הכוחות ברורים, לא רק עם קייב אלא עם כל הבית, לכל הקבוצות יש ניסיון הרבה יותר גדול באירופה. למרות שהתוצאות לא כל כך טובות, אני חושב שהקמפיין הזה נתן לנו הרבה ויעניק לנו ניסיון חשוב, זה יעזור מאוד למועדון בהמשך. נבוא למשחק האחרון וננסה לעשות את המקסימום. ננסה לעשות חג שמח לכל אוהדי מכבי תל אביב".

שחקן מכבי תל אביב דור מיכה חוגג. ברני ארדוב
זכרונות מ-2011. מיכה אחרי השער ההוא/ברני ארדוב

על פי תחזית מזג האוויר, המעלות בקייב בזמן המשחק ינועו סביב אפס. בלם דינמו, אלכסנדר דראגוביץ', אף אמר אתמול ש"אם יירד שלג אני חושב שזה יהיה לטובתנו. אני מניח שכמה מהשחקנים הישראלים אף פעם לא שיחקו בשלג".

בלי קשר לאבטחה המתוגברת סביב מכבי תל אביב, הצהובים נהנים בקייב מהעובדה שסגן נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן נמצא בביקור בעיר ואמור ללון במלון בו מתאחסנת הקבוצה, מה שיגביר עוד יותר את האבטחה סביבה.

בתוך כך, ההתאחדות הודיעה כי הדיון בעניינה של מכבי תל אביב בגין התפרעות אוהדים במשחק מול הפועל כפר סבא יידחה ולא יתקיים מחר כמתוכנן. המשמעות היא שבכל מקרה לא יוטל על הצהובים משחק רדיוס מול הפועל באר שבע, על אף שהייתה סבירות נמוכה לכך.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully