וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריס אוואנס שוחרר מהפועל תל אביב: "מודה על הזמן שלי בקבוצה"

7.12.2015 / 11:50

כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט, הפורוורד שהוביל את הקבוצה עם 17 נקודות למשחק אך לא שיחק מול חולון, עוזב בשל בעיות בחיבור עם שחקני הסגל. וויליאמסון: "כולם מדברים על הדרבי"

one

בווידאו: תקציר הניצחון של הפועל תל אביב על הפועל חולון

שחקן הפועל תל אביב כריס אוואנס. ברני ארדוב
שוחרר למרות המספרים. כריס אוואנס/ברני ארדוב

אחרי שני הפסדים רצופים חזרה אמש (ראשון) הפועל תל אביב לנצח כשגברה 63:78 על הפועל חולון בדרייב אין. האדומים שלטו במשחק מתחילתו, כשהם מובילים ב-32 הפרש בסיום הרבע השלישי, אך דווקא אז החלה חולון לצמצם את ההפרש כשלא מעט דקות של לחץ עברו על הקהל האדום. בקבוצה היו מרוצים מאוד מהניצחון, אך מודאגים מהרבע האחרון. מי שזכו לעיקר המחמאות היו רביב לימונד, ששב לפעילות אחרי חודש וחצי וקלע 15 נקודות, וג'ון וויליאמסון שהוסיף 14 משלו. טרה סימונס רשם הופעת בכורה סבירה עם 11 נקודות ב-3 מ-12 מהשדה.

מי שלא שיחק במשחק הזה ועוזב את הקבוצה הוא הפורוורד כריס אוואנס ששוחרר מהקבוצה. אוואנס הוביל את האדומים עם 17.1 נקודות למשחק בליגה, אך כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט, הפורוורד שילם את המחיר בשל בעיות בחיבור בינו לבין יתר שחקני הסגל. גורמים שונים בהפועל סיפרו כי הבעיה העיקרית עם אוואנס היא לאו דווקא מקצועית נטו, שכן מבחינת מספרים ותפוקה הוא בהחלט עושה את העבודה, אך קיימת בעיה מסויימת בחיבור שלו למועדון ו"במה שתורם למרקם בחדר ההלבשה", כך על פי אחד מאנשי הקבוצה. אוואנס כבר הספיק להיפרד וצייץ: "תודה על הזמן שלי בקבוצה, אבל נפלה החלטה ואני לא אחזור לקבוצה".

"אנחנו צריכים לשחק הגנה 40 דקות, המשחק הוא 40 דקות ולא 30 דקות", אמר בסיום המשחק ג'ון וויליאמסון, "עשינו עבודה טובה למשך 30 דקות, וצריכים ללמוד להמשיך עוד 10 דקות". הפורוורד של האדומים התייחס לדבריו של עודד קטש לפני שפוטר כשאמר שהוא לא כשיר למשחק, "כשהמאמן אמר שאני לא כשיר לשחק, לא שיחקתי במשך חמש שבועות, אני רוצה לשחק בכל זמן שאני יכול, אני מוכן לשחק אבל הייתי צריך להבין שבמשך חמישה שבועות אני לא הייתי כשיר".

בשבוע הבא תארח הפועל את הדרבי התל אביבי הגדול, כשההתרגשות החלה כבר במשחק נגד חולון, לפחות בכל הקשור לקהל האוהדים, "אנחנו לא יכולים לשחק נגד אף קבוצה כמו ששיחקנו ברבע הרביעי, אנחנו צריכים לשנות את זה לקראת המשחקים הבאים. הקהל שלנו וכולם מדברים על המשחק הזה, אני מתרגש לקראת זה. אנחנו נרצה להביא את הניצחון, כמו בכל משחק".

אוואנס נפרד

בצד השני של המשחק בדרייב אין נמצאת הפועל חולון של דן שמיר, שבמשחקו השני בקבוצה היה בדרך לתבוסה משפילה, ויצא בסופו של דבר עם הפסד ב-15 הפרש. בקבוצה היו מאוכזבים מאוד מהיכולת של השחקנים, ולאחר המשחק אמר אחד מאנשי המועדון כי "השחקנים פשוט לא כיבדו את החולצה שהם לבשו". הקהל החולוני לא אהב את מה שהוא ראה, וקילל את השחקנים בעת הירידה מהפרקט. למרות התבוסה, בחולון לא יבצעו שינוי נוסף בסגל בימים הקרובים, ויקוו כי דיונטה כריסמס, שרשם הופעת בכורה מאכזבת עם 2 נקודות ב-1 מ-10 מהשדה, ייראה טוב יותר כבר במשחק החשוב הבא נגד מכבי קרית גת בחוץ.

"התחלנו את המשחק לא טוב, לא הגענו לדברים שעבדנו עליהם, החטאנו המון זריקות בהתחלה, הם שלטו בריבאונד ונזכרנו לשחק מאוחר מדי", סיכם את ההתמודדות דודו שמריז, "איבדנו קצת כדורים, והקהל דחף אותם. המצב לא מזהיר, אבל צריך לזכור שחסר לנו משחק אחד, יש לנו בשבוע הבא משחק נגד קרית גת, הכי חשוב שהחבר'ה מגובשים ואני מאמין שנצא מזה בקרוב".

מאמן הפועל חולון דן שמיר. ניב אהרונסון
יש לו הרבה עבודה בחולון. דן שמיר/ניב אהרונסון

קבוצה נוספת שיצאה מושפלת ממשחקי יום ראשון היא מכבי קרית גת. העולה החדשה הגיעה עם ציפיות למשחק טוב בארנה בירושלים ויצאה עם תבוסה 112:77. כבר במהלך הרבע השני טיפס ההפרש אל מעבר ל-30 נקודות, כששחקני הקבוצה הדרומית מנצלים את המחצית השנייה רק לשפר את המאזן האישי שלהם. ההפסד היה החמישי ברציפות של הקבוצה, וגם הפורוורד רומרו אוסבי, שחתם רק בשבת במועדון, לא הושיע עם 14 נקודות ו-7 ריבאונדים.

כפי שפרסמנו לראשונה ביום שבת, מרקו קיליגנסוורת' צפוי לחתום בקרוב מאוד בקבוצה. הפורוורד-סנטר ששיחק בישראל במשך חמש שנים לא שיחק אמש בתבוסה של קבוצתו האסטונית בי סי קאלב קארמו בקאזאן, והוא אמור להצטרף למועדון אחרי שישוב לאסטוניה. בקרית גת מאמינים כי קילינגסוורת' יתרום הרבה יותר מג'ייסון לאב, שצפוי לשלם את המחיר. מי שעזב סופית את הקבוצה היום הוא ליאור ליפשיץ הרכז שחתם בקרית אתא מהליגה הלאומית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully