וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרה סימונס: "תמיד רציתי לחזור לישראל"

2.12.2015 / 16:03

הגארד ששב לישראל אחרי חמש שנים והצטרף להפועל תל אביב, נשמע אופטימי לקראת הדרבי המתקרב: "מקווה שאוכל לעזור". כריס אוונס עשוי לשלם את המחיר בשל בעיות חיבור בינו לבין שאר הסגל

one

שחקנה החדש של הפועל תל אביב, טרה סימונס נחת היום (רביעי) בישראל ויצטרף החל ממחר לאימוני הקבוצה. סימונס, שחתם בתחילת השבוע במועדון שנמצא בתחתית טבלת ליגת העל, אמור לספק לאדומים את הניסיון והקליעה, שכל כך חסרים להם מתחילת העונה. בהפועל עדיין לא קיבלו החלטה לגבי זהות הזר שישוחרר, אך לוואלה! ספורט נודע כי אפשרות שחרורו של כריס אוונס, שמשחק בעמדה דומה לזו של סימונס, נשקלת ברצינות, לאו דווקא בשל השתלבותו המקצועית, אלא בשל נושאים של חיבור בינו לבין שאר הקבוצה.

"תמיד רציתי לחזור לישראל, כך שמדובר בהזדמנות נהדרת עבורי", סיפר סימונס, שילבש באדום את המספר 13, עם נחיתתו בארץ, "הפועל לא במקום האחרון, אבל אני מקווה שאוכל לעזור להשיג כמה ניצחונות ולחזור למסלול. כשהייתי פה בפעם שעברה, הפועל תל אביב הייתה בליגה השנייה, אבל ידעתי שיש להם היסטוריה גדולה. שיחקתי עם רות'בארט ולימונד, אלה השחקנים היחידים שאני מכיר. יש לי זכרונות נהדרים מישראל, מכל שלוש השנים וחצי שהייתי כאן".

הגארד הופתע לשמוע שכבר בעוד שבוע וחצי יהיה חלק מהדרבי התל אביבי והוסיף באדישות מסוימת: "אני לא יודע יותר מדי על היריבות בין מכבי והפועל".

טרה סימונס שחקן הפועל תל אביב. הפועל תל אביב, אתר רשמי
חוזר אלינו. סימונס/אתר רשמי, הפועל תל אביב

סימונס (33, 1.98) הוא בוגר אוניברסיטת וושינגטון משנת 2005. את שנתו הראשונה מחוץ למכללות העביר בפאוק סלוניקי ולאחר הצלחה שם חתם בגראן קנאריה הספרדית. הקלע הנהדר לא הסתדר בספרד ואת העונה סיים בגליל עליון של עודד קטש. בעונת 2007/8 עבר הגארד-פורוורד להפועל חולון של מיקי דורסמן והוביל את הקבוצה לאליפות, מה שסידר לו בעונה לאחר מכן חוזה במכבי תל אביב של אפי בירנבוים, אך שם דווקא לא הסתדר. בעונת 2009/10 המשיך בארץ כשהגיע להפועל ירושלים של גיא גודס.

אחרי שעזב את ישראל מצא סימונס בית חדש - נימבורק של מולי קצורין וננו גינזבורג. הוא שיחק בקבוצה החל מעונת 2010/11 למשך שנתיים, עבר לעונה אחת לסמארה הרוסית וחזר אליה בתחילת עונת 2013/14 לשנתיים נוספות. בעונה שעברה רשם בקבוצה הרוסית 10.9 נקודות ו-3.6 ריבאונדים למשחק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully