וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: טוני סנאבריה כבש שלושער ב-1:3 של חיחון על לאס פלמאס

הילד בן ה-19, אקס ברצלונה, כיכב בקרב התחתית. צמד של אימנול אגירצ'ה סידר לריאל סוסיאדד 1:2 דרמטי על אייבר בדרבי הבאסקי, צמד של סדריק בקאמבו העניק לוויאריאל 1:2 ביתי על ראיו, בילבאו ומלאגה סיימו בתיקו משמים

one

בווידאו: השלושער של טוני סנאבריה ב-1:3 של חיחון על לאס פלמאס

ארבעה משחקים נוספים נערכים היום (ראשון) במסגרת המחזור ה-14 בליגה הספרדית. במשחק המוקדם השיגה ריאל סוסיאדד 1:2 דרמטי על אייבר. ויאריאל עצרה מעט את היכולת הלא טובה והפכה פיגור לניצחון 1:2 על ראיו וייקאנו. ספורטינג חיחון גברה 1:3 על לאס פלמאס בזכות הצגה של טוני סנאבריה בן ה-19. אתלטיק בילבאו ומלאגה סיימו בתיקו 0:0 חלש, כשהאירוע המרכזי היה כרטיס אדום אחד למיקל סן חוסה.

ספורטינג חיחון - לאס פלמאס 1:3

איזו הצגה של טוני סנאבריה בן ה-19. הילד מפרגוואי, שבגיל 13הגיע לברצלונה וכעת מושאל מרומא לספורטינג חיחון, הפך לשחקן הראשון שמבקיע שלושער בלה ליגה עבור חיחון מאז מאטה ביליץ' (ב-2008 נגד סביליה). סנאבריה כבש מקרוב בדקה ה-17, לאס פלמאס איזנה עם נביל אל זאהר בדקה ה-38, אבל איבדה את אייתמי באדום (71) והמארחת זכתה בניצחון עם נגיחה של סנאבריה (78) שגם גלש והשלים שלושער בדקה ה-84 אחרי הכנה של ג'וני. חיחון קפצה למקום ה-14, לאס פלמאס עדיין לפני אחרונה.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
טוני סנאבריה שחקן ספורטינג חיחון (משמאל) מול לוקה מודריץ' שחקן ריאל מדריד. GettyImages
כישרון מבטיח. טוני סנאבריה, משמאל/GettyImages

ריאל סוסיאדד - אייבר 1:2

ניצחון דרמטי למארחת בדרבי הבאסקי. ריאל סוסיאדד אמנם הובסה 4:0 על ידי ברצלונה במחזור הקודם, אך הצליחה להשיג שלוש נקודות ביתיות ברגע האחרון ורשמה ניצחון שני בשלושת המשחקים האחרונים, זאת למרות שנקלעה לפיגור מוקדם כשבורחה באסטון כבש מתוך הרחבה כבר בדקה הרביעית. שש דקות לאחר מכן אימנול אגירצ'ה ניצל טעות בהגנה כדי לקבוע שוויון, לפני שהפך את התוצאה עם שער דרמטי בדקה ה-90 בסיומה של התקפה נאה והגיע ל-11 שערי ליגה, כשרק ניימאר ולואיס סוארס כבשו יותר.

צפו בתקציר

עימנול אגירצ'ה ריאל סוסיאדד. GettyImages
רק ניימאר וסוארס כבשו יותר. אימנול אגירצ'ה/GettyImages

ויאריאל - ראיו וייקאנו 1:2

הצוללת הצהובה עצרה את המשבר הקטן שעבר עליה, לאחר שלא ניצחה בשני המחזורים האחרונים וגם בגביע. הפעם היא גילתה אופי כשהפכה פיגור לניצחון חשוב שהעלה אותה מקום אחד בטבלה. חוסאבד העלה את ראיו ליתרון עם שער אדיר לחיבורים (41), אך סדריק בקאמבו השווה (69) מבישול של רוברטו סולדאדו, והשלים צמד בדקה ה-86 אחרי הכנה של דניס סוארס מצד ימין.

צפו בתקציר

סדריק בקאמבו שחקן ויאריאל. AP
צמד חשוב עבור ויאריאל. בקאמבו/AP

אתלטיק בילבאו - מלאגה 0:0

הבאסקים הגיעו אחרי הניצחון הגדול על ראיו וייקאנו 0:3 במחזור הקודם, אך לא הצליחו להמשיך ביכולת נגד הקבוצה שכבשה הכי מעט בליגה. בדקה ה-19 המשחק סיפק את הרגעים הכי מעניינים שלו, כשתיקול של צ'ארלס על מיקל סן חוסה גרם למגן בילבאו להחזיר מכה לפרצופו של חלוץ מלאגה. השופט נעזר בצוות שלו, שהפנה את תשומת ליבו לאירוע, ושלף לסן חוסה את הכרטיס האדום. מחאות של ראול גרסיה ואיניאקי ווילימאס זיכו אותם בכרטיסים צהובים. התיקו העלה את מלאגה מעל הקו האדום.

צפו בתקציר

מיקל סן חוסה שחקן אתלטיק בילבאו. GettyImages
כרטיס אדום מטופש. מיקל סן חוסה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully