וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאט החליט לתת מנוחה ללברון, הקאבס ספגו הפסד שלישי ברציפות

מאמן קליבלנד החליט ברגע האחרון להחסיר את כוכבו מול קבוצתו לשעבר ("נראה לי שהוא התאכזב") בהפסד 99:84 מול מיאמי, שהותיר אותה במקום השני בלבד במזרח. 19 לוייד, לאב אכזב

אימג'בנק GettyImages

מאזן: 7:13 (מקום שני במזרח)

המשחק הבא: מול פורטלנד בבית (בלילה שבין שלישי לרביעי)

מדד הטריו: ללא לברון שקיבל מנוחה, כל הפוקוס הופנה לקווין לאב שהתקשה מאוד התקפית ורשם את משחקו החלש ביותר העונה עם 4 נקודות בלבד, אחוזים רעים (2 מ-11 מהשדה, 0 מ-4 מהשלוש), 5 ריבאונדים ו-8 ריבאונדים ב-22 דקות. קיירי אירווינג שעדיין מתאושש מפציעה לא התלבש.

לברון ג'יימס, קליבלנד קאבלירס, מול דווין וייד, מיאמי היט. AP
לא התלבש. לברון עם וייד/AP

האלפים ביציעי האמריקן איירליינס ארינה קיוו שוב לראות מקרוב את לברון ג'יימס, אך האקס המיתולוגי אפילו לא היה על הספסל, בהחלטה מפתיעה של דיוויד בלאט שעות לפני המשחק הלילה (בין שבת לראשון) מול קליבלנד. מאמן הקאבס, שהעניק לג'יימס 45 דקות בהפסד בהארכה לניו אורלינס, הודיע זמן קצר לפני המשחק שכוכבו לא יתלבש מטעמי הפחתת עומסים. דקות לאחר מכן, התלות בסופרסטאר נראתה גדולה על הקאבס. זה נגמר בהפסד שלישי ברציפות, 99:84, במשחק בו ההיט שלטו לאורך כך הדרך. משבר? כמעט רבע עונה רגילה מאחורינו, ובהחלט עושה רושם שלא שקט אצל הקאבס.

"אני זה שלקח את ההחלטה. לברון רצה לשחק, אין ספק בכלל", אמר המאמן עוד לפני הג'אמפ בול, ובכך סתם את הגולל על משאלתו המוצהרת של לברון לשחק בכל 82 המשחקים בעונה הרגילה - דבר שלא עשה מעולם בקריירה. "אני חושב שברון באמת התאכזב מההחלטה שלי, אבל זה מסוג המקרים שהייתי צריך לכפות את דעתי בדיוק בגלל הסיבות שציינתי והרצון לשמור על לברון. אני יודע כמה זה מיוחד עבור לברון לשחק כאן במיאמי, אבל בנסיבות שנוצרו, הייתי צריך לחשוב קודם כל על טובתו ועל טובת הקבוצה".

עוד באותו נושא

בלאט: "אני מתעקש שזו הייתה ההחלטה הנכונה", בארה"ב מגבים אותו

לכתבה המלאה
מתיו דלבדובה, קליבלנד קאבלירס, מול גוראן דראגיץ', מיאמי. AP
ערב קליעה נוראי. דלבדובה/AP

בלעדיו, זה לא היה כוחות. ההיט עלו ליתרון דו ספרתי כבר ברבע הראשון, סיימו אותו ב-22:34, ורק הגדילו אותו עד להפסקה, אליה ירדו ביתרון 42:60. ערב קליעה איום ונורא של הקאבס, שסיימו עם 36 אחוז מהשדה ו-21 אחוז מהשלוש, סגר עבורם ערב אומלל למדי ונתן את האות לגארבג' טיים ממושך החל מאמצע הרבע השלישי. אריק ספולסטרה ניצל את הטיול הקליל כדי להעניק מנוחה לדווין וייד וכריס בוש במשך כל הרבע הרביעי, ומחליפי הקאבס ניצלו זאת כדי לצאת מפלורידה בתוצאה סבירה יחסית.

וייד (19 נקודות) שוב הצטיין בשורות מיאמי, שעקפה את הקאבס בדרך למקום השני במזרח ורשמה ניצחון שישי בשמונת המשחקים האחרונים. טיילר ג'ונסון רשם מספר נקודות זהה והוסיף גם חמישה ריבאונדים, בעוד גוראן דראפיץ' תרם 17 ו-8 אסיסטים. ריצ'רד ג'פרסון הוותיק, שפתח בחמישייה על חשבונו של לברון, סיים כקלע הבולט של הקאבס עם 16. ג'יי אר סמית' הוסיף 12, מתיו דלבדובה וג'ארד קנינגהאם הוסיפו 11 כל אחד לקאבס, שיחזרו הביתה למשחק מול פורטלנד בקיו ארינה בלילה שבין שלישי לרביעי בניסיון לצאת מהמיני-משבר.

דווין וייד, מיאמי היט, מול אנדרסון ורז'או, קליבלנד קאבלירס. AP
מקום ראשון במזרח. וייד עם ורז'או/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully