וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: מנשנגלדבאך ניצחה 1:3 את באיירן, דורטמונד ניצחה 1:2 בוולפסבורג

האלופה עם הפסד ראשון ואובדן נקודות שני לעונת 2015/16. ונדט, שטינדל וג'ונסון כבשו לסייחים, ריברי חזר אחרי 269 ימים וכבש. קגאווה כבש בדקה ה-93 וצימק את הפער בצמרת לחמש נקודות

פביאן ג'ונסון שחקן בורוסיה מנשנגלדבאך. GettyImages
פביאן ג'ונסון וגלדבאך עצרו את באיירן/GettyImages

המחזור ה-15 בבונדסליגה נפתח אתמול (שישי) עם ה-1:3 של שאלקה על האנובר ונמשך היום עם הפתעה אחת גדולה. בורוסיה מנשנגלדבאך הנחילה לבאיירן מינכן את ההפסד הראשון בליגה העונה והשני בכל המסגרות עם 1:3. דורטמונד צימקה את הפער לחמש נקודות בזכות 1:2 דרמטי בוולפסבורג. באייר לברקוזן המשיכה לגמגם והפסידה 2:1 להרטה ברלין. המבורג הפסידה בבית 3:1 למיינץ, אינגולשטאדט והופנהיים נפרדו ב-1:1 ואוגסבורג רשמה ניצחון 0:1 בחוץ מול פ.צ. קלן.

פביאן ג'ונסון ממשיך להטריף את בורוסיה מנשנגלדבאך

פרנק ריברי שחקן באיירן מינכן (שמאל) עם תומאס מולר. GettyImages
ריברי חזר וכבש, זה לא הספיק/GettyImages

שאלקה - האנובר 1:3

הרויאל בלוז זינקו ממרכז הטבלה לדבוקת הצמרת בזכות הניצחון החשוב הזה מול האנובר החלשה, ששכחה מהרביעייה שלה במחזור הקודם ושוב לא הצליחה לנצח בגלזנקירשן, כמו בכל משחק מאז אוגוסט 2010. שאלקה רשמה ניצחון ראשון אחרי חמישה מחזורים, כאשר יוהאנס גייס, שהיה מושעה בחמשת משחקי הליגה האחרונים, זכר לעבירה החמורה שלו על אנדרה האן ממנשנגלדבאך, מצא את הרשת עם פנדל מדויק בדקה ה-51. קלאס יאן הונטלאר הכפיל (73) ומיד אחרי שאלן סט. מקסימין העניק תקווה לאורחים (81), פרנקו די סנטו גמר את המשחק (82).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקני בורוסיה מנשנגלדבאך חוגגים, אוסקר ונדט. GettyImages
חגיגה גדולה של גלדבאך/GettyImages

בורוסיה מנשנגלדבאך - באיירן מינכן 1:3

זה היה חייב להגיע מתישהו, ההפסד הראשון בבונדסליגה, ואחד המקומות ההגיוניים ביותר בהם זה היה עשוי לקרות היה הבורוסיה פארק. בורוסיה מנשנגלדבאך המצוינת ניצחה 1:3 את באיירן מינכן והנחילה לה הפסד ראשון בליגה העונה ושני בכל המסגרות. הסייחים עם ניצחון שמיני בעשרת המחזורים האחרונים והם עם 26 נקודות מה-30 האחרונות בבונדסליגה. פרנק ריברי חזר אחרי 269 ימים בבאיירן מינכן ואפילו כבש שער בתום מהלך קבוצתי נהדר, אבל זה לא הספיק לקבוצה של פפ גווארדיולה.

גלדבאך כבשה את הראשון בדקה ה-54 כשאוסקר ונדט העביר עם העקב לרפאל, שהחזיר לו והמגן השבדי בעט יפה עם רגל ימין לפינה הרחוקה כדי לקבוע 0:1. השני הגיע בדקה ה-66 לאחר שגרניט ג'אקה מצא את לארס שטינדל עם נגיחה והאחרון בעט נהדר פנימה את ה-0:2. שתי דקות עברו והגיע השער השלישי. הפעם זה היה אחרי כדור עומק נהדר של יוליאן קורב, שמצא את פביאן ג'ונסון. הגרמני/אמריקאי לא נכשל מול נוייר ובעט פנימה את ה-0:3. בדקה ה-75 קיבלה באיירן מינכן בשורה משמחת כשפרנק ריברי החליף את רוברט לבנדובסקי ורשם הופעה ראשונה מאז 11 במרץ, אז נפצע ב-0:7 הביתי מול שחטאר דונייצק. בנוסף, זה היה המשחק ה-300 הרשמי של הצרפתי במדי באיירן מינכן. ריברי אפילו הצליח לכבוש כעבור שש דקות בתום מהלך נהדר, ולאחר שתומאס מולר העביר רוחב, ארתורו וידאל נגח בזה פעם אחת והשאיר לריברי, שבעט פנימה את ה-1:3.

שחקני בורוסיה דורטמונד. GettyImages
איזה ניצחון ענק. שחקני דורטמונד חוגגים בסיום/GettyImages

וולפסבורג - דורטמונד 2:1

הקבוצה של תומאס טוכל הצליחה לנצל את המעידה של באיירן מינכן על מנת לצמק את הפער בצמרת הטבלה לחמש נקודות בלבד אחרי דרמה עצומה. בורוסיה דורטמונד עשתה את שלה עם 1:2 דרמטי בחוץ מול וולפסבורג, שספגה הפסד ביתי ראשון העונה. בעקבות הניצחון, שיפרה דורטמונד את מאזן הנקודות שלה ל-35 והיא במקום השני, בעוד הזאבים במקום החמישי עם 25 נקודות וספגה הפסד ביתי ראשון בליגה אחרי 29 משחקים.

מרקו רויס כבש ה-32. ג'ושוע גילאבוגי איבד כדור במרכז השדה, הנריך מחיטריאן שלח עומק לעברו של רויס, שעבר את דייגו בנאליו ובעט פנימה את ה-0:1. וולפסבורג לחצה בטירוף והצליחה לאזן בדקה ה-90 עם פנדל של ריקרדו רודריגס אחרי ספק עבירה של לוקאש פישצ'ק ברחבה. למרות זאת, הצליחה דורטמונד לצאת עם שלוש הנקודות ועם שער ענק בדקה ה-93. מהלך קבוצתי יפה נגמר עם כדור רוחב של מחיטריאן לשינג'י קגאווה, שהמשיך בנגיעה אחת פנימה. 1:2 גדול לדורטמונד.

שינג'י קגאווה שחקן בורוסיה דורטמונד. GettyImages
העניק לבורוסיה דורטמונד שלוש נקודות יקרות. קגאווה/GettyImages

משחקים נוספים

המבורג - מיינץ 3:1
להמבורג: יוהאן דג'ורו (90), למיינץ: חאירו סאמפיירו (16 ו-51) וכריסטיאן קלמנס (76)

קלן - אוגסבורג 1:0
לאוגסבורג: ראול בובאדיז'ה (64)

הרטה ברלין - באייר לברקוזן 1:2
להרטה ברלין: ולדימיר דארידה (7) וג'ון אנתוני ברוקס (60), ללברקוזן: סבסטיאן בוניש (אדום, 17) וחאבייר הרננדס (29)

אינגולשטאט - הופנהיים 1:1
לאינגולשטאדט: רוג'ר (66), להופנהיים: מארק אות (96)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully