וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: דרושפאקה ניצחה 57:63 את מלאגה, מכבי תל אביב בצרות

משחק צמוד ורע בטורקיה הסתיים בניצחון מקומי בזכות רבע רביעי של 9:18. אם דרושפאקה תנצח את צסק"א מוסקבה במחזור הבא, הקבוצה של ז'אן טבק תודח מהמפעל. 91:96 ענק לכוכב האדום על חימקי, ז'ילונה הדהימה את קובאן, פאו ניצחה את בארסה

חמישה משחקים נערכים הערב (שישי) ביורוליג, כאשר הקבוצות מגיעות לישורת האחרונה וכל משחק קובע. במוקד, לפחות עבורנו, דרושפאקה ניצחה 57:63 את מלאגה וסיבכה קשות את מכבי תל אביב. פנאתינייקוס השיגה 86:93 חשוב ונהדר על ברצלונה. ז'ילונה גורה הדהימה עם 51:66 בחוץ על לוקומוטיב קובאן. הכוכב האדום בלגרד, ללא גל מקל, ניצחה 91:96 ענק את חימקי מוסקבה. באיירן מינכן ניצחה 69:82 חשוב מאוד מבחינתה בשטרסבורג.

סמיח ארדן שחקן דרושפאקה. Aykut Akici, GettyImages
ניצחון קריטי לדרושפאקה. ארדן/GettyImages, Aykut Akici

בית ד'

דרושאפקה - מלאגה 57:63

מכבי תל אביב התפללה לניצחון ספרדי אולם האורחים, שכבר הבטיחו את העפלתם, סיפקו כדורסל נורא ונכנעו בטורקיה אחרי רבע אחרון של 9:18 לדרושפאקה. כעת, אם הטורקים ינצחו את צסק"א מוסקבה במחזור הבא, מכבי תל אביב תודח. אם הם יפסידו ומכבי תנצח את באמברג, היא עדיין תזדקק לניצחון חוץ על דרושפאקה ב-12 הפרש ומעלה במחזור הסיום בעוד שבועיים. לא פשוט.

הרבע הראשון היה צמוד לכל אורכו, כאשר דרושפאקה מסיימת אותו ביתרון 15:20 עם שמונה נקודות של סמיח ארדן. הקצב האיטי להחריד וההחטאות המרובות ליוו גם את הרבע הבא, כאשר המחצית מסתיימת ב-28:30 בלבד לטורקים, למרות 2 מ-12 בלבד לשלוש. נדוביץ' קלע שש רצופות ברבע השלישי וקבע 32:38 לאורחים. דרושפאקה לא נתנה למשחק לברוח לה, אבל מלאגה שמרה על היתרון והרבע נגמר ב-45:48 לאנדלוסים. מילקו בייליצה התעורר ועם שבע רצופות ברבע המכריע קבע 51:59 מבטיח לטורקים, חמש דקות לסיום. דרושפאקה כבר עלתה לפלוס 12, לפני ששתי שלשות של מלאגה צימקו, אך לא יותר מזה. 57:63 בסיום. רג'י רדינג הוביל עם 19, ביילצה קלע עוד 18. 13 לנדוביץ' במלאגה.

בית א'

הכוכב האדום בלגרד - חימקי מוסקבה 91:96

אחד ממשחקי העונה במפעל התקיים בפיוניר, שם הכוכב האדום נקמה בחימקי, שהביסה אותה ב-38 הבדל בסיבוב הראשון. הסרבים ממשיכים בכושר הנהדר שלהם ונראה שחסרונו של גל מקל, ששוחרר השבוע, לא ממש מורגש. האקשן החל כבר מהרגע הראשון, כאשר הרבע הפותח מסתיים ב-26:37 למארחים והמחצית עם 50:53 לחימקי בסיומו של קרב צליפות בין הצדדים. במאני טיים, הכוכב האדום תקפדה טוב יותר תחת הלחץ והבית הזה ממשיך להיות צפוף. שימו לב למספרים: מאיק צירבס סיים עם 27 נקודות, קווינסי מילר עם 25. מנגד, 28 לאלכסיי שבד לא הספיקו.

שטרסבורג - באיירן מינכן 82:69

ניצחון משמעותי מאוד לבווארים, שעלו למאזן חצוי וסיבכו את הצרפתים, שמצדם ספגו הפסד ביתי ראשון העונה במפעל. באיירן השלימה סוויפ עונתי מול שטרסבורג, כאשר ברחה בפתיחה ל-9:21 והמשיכה עד 40:66 בסיום הרבע השלישי, לפני שהורידה מעט את הרגל מהדוושה לקראת הסיום. ג'ון בריאנט בלט עם 17, ג'רמי ללופ קלע 11 לשטרסבורג.

סרגיי מוניה חימקי מוסקבה מול קווינסי מילר הכוכב האדום בלגרד. GettyImages
אחד ממשחקי העונה. הכוכב האדום ניצחה את חימקי/GettyImages

בית ג'

לוקומוטיב קובאן - ז'ילונה גורה 66:51

הפתעת העונה ביורוליג נפלה ברוסיה, שם הפולנים החלשים צברו את ניצחונם השני בלבד העונה מול היריבה החזקה, שאולי איבדה את הצ'אנס לסיים ראשונה את הבית. קובאן הגיעה למחזור כקבוצת ההגנה הטובה במפעל וז'ילונה כקבוצת ההתקפה הכי רעה, אבל הפולנים רצו ל-13:24 בסיום הרבע הראשון ולא הביטו לאחור. 11 נקודות לדיאן בורובניאק, מתאוז' פוניטקה ודי בוסט בז'ילונה, כריס סינגלטון קלע כמות דומה עבור קובאן.

פנאתינייקוס - ברצלונה 86:93

משחק גדול ביוון בין שתיים מהאימפריות הגדולות של אירופה הסתיים בניצחון חשוב מאוד של היוונים, שעדיין נאבקים על מקומם בטופ 16 על הקטאלנים, שכבר העפילו. פאו הובילה ב-16 הפרש, בארסה חזרה למשחק צמוד, אבל ברגעי ההכרעה, המארחת והקהל שלה עשו את העבודה. מירוסלב ראדוליצה היה ענק עם 25 נקודות, דימיטריס דיאמנטידיס הוסיף 20. אלכס אברינס הוביל את בארסה עם 21, אך היא הפסידה לפנאתינייקוס לראשונה אחרי תשעה ניצחונות רצופים מולה.

נמנייה דיוריסיץ' זילונה גורה מול אנתוני רנדולף לוקומוטיב קובאן. Marina Kobzeva, GettyImages
ז'ילונה הפתיעה ברוסיה/GettyImages, Marina Kobzeva

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully