וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חולון: אלעד חסין ישאר בתפקידו: "לא נפעל בחוסר אחריות"

24.11.2015 / 8:12

בתום ישיבת הנהלה לילית הוחלט לא לזעזע את המערכת והמאמן יקבל את גיבוי ההנהלה. כריס רייט, שעל בעיות הביטוח שלו פורסם בוואלה ספורט, ישוחרר. בחולון מעוניינים ביבזורי אם ישוחרר ממכבי תל אביב

one

הפועל חולון רשמה אמש (שני) את הפסדה החמישי בשבעה משחקים, כשנוצחה בביתה 70:61 בידי עירוני נהריה. בסיום המשחק שרקו אוהדי חולון בוז לשחקנים וקראו למאמן אלעד חסין להתפטר, ולא בפעם הראשונה העונה, כשלא מעט מאנשי הקבוצה מאוכזבים מהיכולת הכללית וטענו כי חייבים לבצע שינוי. כמה עשרות אוהדים אף חיכו כחצי שעה ליציאת השחקנים והמאמן מהאולם עד שהתפזרו לבתיהם.

לאחר המשחק ערכה הנהלת הפועל חולון ישיבה עם המאמן בה הוחלט כי הוא יישאר בתפקידו, למרות המתיחות והתוצאות. "לא נפעל בחוסר אחריות ונבצע שליפות מהמותן", אמר אחד מאנשי המועדון במהלך הלילה. למרות זאת, בחולון יודעים כי אם התוצאות לא ישתנו בשבועות הקרובים, הסיטואציה עלולה להשתנות. " אני יכול להבין את הקהל כי הם רוצים ניצחונות, זה כואב לי אבל אני מתעסק לעשות את הקבוצה טובה יותר", אמר חסין אמש לאחר המשחק, "אין לנו גם שקט בגלל פציעות ומחלות אבל אני אופטימי".

אלעד חסין מאמן הפועל חולון. מגד גוזני
המשך המגמה יכול לשנות את המצב. אלעד חסין/מגד גוזני

כצפוי, החליטו בחולון לשחרר במיידי את הגארד כריס רייט שלא שיחק אמש בשל בעיות ביטוח, כפי שפורסם לראשונה בוואלה ספורט. אף אחת מחברות הביטוח לא הסכימה לבטח את הגארד האמריקאי, שחולה בטרשת נפוצה, ועד היום שיחק ללא ביטוח רפואי. במקביל בקבוצה לא היו מרוצים מיכולותיו המקצועיות, והחליטו כי יחפשו שחקן שיכול לשחק גם בעמדה מספר 2, וימלא את החלל שהותיר בן רייס שנפצע וגמר את העונה בהכנה. בחולון מקווים להנחית זר אמריקאי עד המשחק נגד הפועל אילת בשבוע הבא. במקביל רוצים במועדון להתחזק בשחקן ישראלי, כשהמועמד העיקרי זה זמן רב הוא דגן יבזורי, אם ישוחרר ממכבי תל אביב, אך בשל הפרסומים כי עשוי להעדר חודש בשל ניתוח בקרסול, נראה כי הנושא לא עומד על הפרק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully