וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חולון: בעיות בביטוח של כריס רייט

22.11.2015 / 10:19

הביטוח הזמני של הרכז האמריקאי יסתיים אחרי המשחק נגד עירוני נהריה. בלי קשר, בקבוצה מאוכזבים מיכולתו מתחילת העונה ובמועדון עשויים לחתוך אותו בקרוב

one

בווידאו: תקציר המשחק של חולון מול מכבי חיפה

הפועל חולון תעלה מחר (שני) למשחק הכי חשוב שלה העונה נגד עירוני נהריה, אחרי שלושה הפסדי ליגה רצופים, כשהפסד נוסף ישמור אותה במקום האחרון גם אחרי המחזור הזה, בשל משחק הליגה החסר נגד מכבי ראשון לציון. בחולון סיפרו במהלך הימים האחרונים על לחץ גדול מאוד לקראת ההתמודדות, והם מקווים כי השחקנים ידעו להתעלות בסיטואציה הזאת.

במקביל, כפי שפרסמנו עוד בשבוע שעבר, בקבוצה צפויים לבצע שינויים בסגל בקרוב, והסיבה העיקרית לאי ביצוע השינוי עד כה הוא המצב בשוק השחקנים. שני המועמדים הבולטים לשחרור הם הגארד כריס רייט והפורוורד מייק מוסר. בקבוצה בכל מקרה יקבלו החלטות רק אחרי המשחק נגד נהריה.

מאחורי השחרור האפשרי של רייט, שהגיע למועדון עם ציפיות רבות, עומדת סיבה נוספת מלבד היכולת החלשה שמלווה את פתיחת העונה שלו. הרכז האמריקאי הוא השחקן הראשון ששיחק ב-NBA עם מחלת טרשת נפוצה, ושיחק עם המחלה גם בצרפת ובאיטליה. למרות זאת, בישראל נתקלה הפועל חולון בסיטואציה לא פשוטה, כשקופות החולים וחברות הביטוח לא ידעו להתמודד עם הסיטואציה, ורייט משחק בעצם עם ביטוח רפואי זמני שיסתיים לאחר המשחק נגד נהריה, ונראה שחולון לא תצליח להאריך את תוקפו למשחק נגד אילת בשבוע לאחר מכן. "זאת סיטואציה לא פשוטה בכלל", סיפרו בקבוצה. ובכל זאת, בחולון מתעקשים כי הסיבה העיקרית לרצון לשחרר את רייט, אחד השחקנים המובילים בעונה שעברה בליגה האיטלקית, היא היכולת שלו מתחילת העונה.

רייט (26, 1.85) נחשב לאחד משחקני התיכונים הטובים ביותר מה שגרם למכללת ג'ורג'טאון היוקרתית לגייסו. במהלך קריית המכללות שלו הוא סבל משבר בקרסול ופציעה נוספת ביד הלא קולעת שלו שבעקבותיהם נעדר לתקופות ארוכות. אחרי שסיים את ג'ורג'טאון ב-2011 חתם באולין אדרנה הטורקית, ובעונה לאחר מכן שיחק באיווה מליגת הפיתוח. בקיץ 2013 קיבל חוזה לעשרה ימים בדאלאס, ושיחק בקבוצה שלושה משחקים בהם קיבל 4 דקות במצטבר וקלע 2 נקודות. בתחילת עונת 2013/14 חזר לאירופה וחתם בווילרבאן. את העונה שעברה פתח בבייקרספילד מליגת הפיתוח, אך בינואר חתם בפזארו האיטלקית, ורשם במדיה 16.1 נקודות ו-3.4 אסיסטים בממוצע למשחק. את שני המשחקים הראשונים העונה במדי חולון פספס בשל פציעה, ובארבעת המשחקים האחרונים רשם 6.5 נקודות ו-1.8 אסיסטים ב-22 דקות למשחק.

כריס רייט שחקן הפועל חולון (ימין) מול יוגב אוחיון שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
הסוף בישראל קרב. כריס רייט/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully