וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: אתלטיקו מדריד עלתה למקום השני אחרי 0:1 בחוץ על בטיס

צפו בתקציר: שער של קוקה (7) הספיק לקולצ'ונרוס שחלפו על פני ריאל מדריד. גרנאדה נחלצה מהמקום האחרון עם 0:2 מפתיע על בילבאו, חאומה קוסטה (85) הציל את ויאריאל ב-1:1 מול אייבר

one

בווידאו: תקציר הניצחון של אתלטיקו מדריד על בטיס

אחרי הקלאסיקו הגדול והתבוסה של ריאל מדריד אתמול, אתלטיקו מדריד ניצלה את איבוד הנקודות של יריבתה הגדולה ועלתה על חשבונה למקום השני עם ניצחון 0:1 קטן בחוץ על בטיס. במשחק המוקדם של היום, לבנטה נחלצה מהמקום האחרון עם 0:3 בחיחון. אייבר המפתיעה סיימה ב-1:1 בחוץ עם ויאריאל, בעוד שגרנאדה נחלצה מהמקום האחרון עם 0:2 מפתיע על אתלטיק בילבאו.

שער של קוקה בדקה השביעית הספיק לקולצ'ונרוס שחלפו על פני ריאל מדריד. גרנאדה נחלצה מהמקום האחרון עם 0:2 מפתיע על בילבאו, 1:1 דרמטי בין ויאריאל לאייבר (צפו בתקציר)

קוקה שחקן אתלטיקו מדריד. רויטרס
סידר לאתלטיקו ניצחון. קוקה חוגג/רויטרס

ריאל בטיס - אתלטיקו מדריד 1:0

אתלטיקו מדריד לא מרשימה יותר מדי השנה, אבל משיגה את הנקודות שלה עם ניצחונות דחוקים והערב (ראשון) הקולצ'ונרוס ידעו לנצל את התבוסה של ריאל מדריד אתמול בקלאסיקו וחלפו על פניה בדרך למקום השני עם 0:1 קטן. שבע דקות בלבד לקח לאתלטיקו לכבוש את השער שהתברר גם בשער הניצחון, כשקוקה השתלט על כדור חוזר שנהדף מהצלה של אדאן ומקרוב בעט פנימה. אתלטיקו מקדימה כעת בשתי נקודות את ריאל במקום השני ורחוקה רק ארבע נקודות מהפסגה. בטיס נותרה במקום ה-15 בעקבות הפסד הבית הרביעי שלה העונה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
דייברסון שחקן לבנטה. GettyImages
כבש צמד. דייברסון/GettyImages

גרנאדה - אתלטיק בילבאו 0:2

גרנאדה הגיעה למשחק הזה ממעמקי המקום האחרון אחרי שלא ניצחה מאז המחזור השני והפתיעה דווקא את הבאסקים שהגיעו למשחק הזה אחרי חמישה ניצחונות רצופים ובכושר מצוין, אבל איכזבו ופספסו הזדמנות מצוינת להיצמד לחבורת הצמרת. אמריק לאפורט כבש שער עצמי כבר אחרי חמש דקות. אייזק סקסס החלוץה ניגרי הכפיל בדקה ה-59 והבטיח לגרנאדה שלוש נקודות יקרות מפז שחילצו אותה מהמקום האחרון והעלו אותה ארבעה מקומות עד למקום ה-16.

צפו בתקציר

ויאריאל - אייבר 1:1

העונה המפתיעה של אייבר נמשכה ואחרי שני ניצחונות, האורחים לא היו רחוקים משלוש נקודות גם במדרגאל, אבל ספגו שער שוויון מאוחר. המשחק הזה נפתח מצוין מבחינת האורחים שעלו ליתרון בדקה ה-27 משער של סרג'י אנריץ' שבעט מקרוב אחרי הקפצה של בורחה באסטון. דני גרסיה היה יכול להכפיל את התוצאה מהנקודה הלבנה, אבל אראולה עצר פנדל שלו בדקה ה-42. המפנה במשחק הזה הגיע בדקה ה-76 אחרי שסרחיו גז'ארדו האורח הורחק בצהוב שני והמארחים ניצלו את היתרון המספרי כדי להשוות בדקה ה-85. דניס סוארס הכניס כדור עומק חכם לחאומה קוסטה והמגן השמאלי בעט כדור שטוח לפינה הרחוקה. התיקו הזה השאיר את ויאריאל במקום הרביעי עם 21 נקודות כשאייבר לא הרחק מאחוריה עם נקודה פחות במקום השישי.

צפו בתקציר:

ספורטינג חיחון - לבנטה 3:0

הצפרדעים השיגו ניצחון שני בלבד העונה, אבל איזה ניצחון. דייברסון כבש פעמיים בדקות 18 ו-44, זוהיר פדאל הבקיע בתווך (27) ולבנטה גמרה את הסיפור כבר במחצית הראשונה וכבונוס נחלצה מהמקום האחרון, עם הפעם הראשונה בהיסטוריה שלה בליגה הבכירה בה היא כבשה שלושה שערים במשחק חוץ עוד לפני ההפסקה. חיחון לא הצליחה לברוח מהתחתית או לשמח את האוהדים שלה באל מולינון, ואפילו החמיצה פנדל של ג'וני (63).

צפו בתקציר

  • עוד באותו נושא:
  • לבנטה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully