וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד - ברצלונה: בנזמה בספק להרכב, מסי צפוי לפתוח

החלוץ הצרפתי מתאמן כרגיל עם הבלאנקוס, אך בניטס מתלבט אם לשתפו בשל פרשת הקלטת בה הוא מעורב, חאמס יחזור ל-11. הפרעוש צפוי לפתוח למרות שלא שיחק תקופה ארוכה (שבת, 19:15, ערוץ 50)

מחזור 12מחצית21/11/2015
ריאל מדריד
    0
      ברצלונה
      עריכת וידאו: מרום שפיצר

      חיכינו וחיכינו והנה זה בא: הקלאסיקו הראשון של העונה ייצא לדרך מחר (שבת, 19:15, ערוץ 50) כאשר ריאל מדריד תארח את ברצלונה בקרב ישיר לא רק על היוקרה אלא גם על הפסגה. הקטלאנים מגיעים למשחק הזה מהמקום הראשון עם יתרון של שלוש נקודות בפסגה על פני ריאל, שנחלה את הפסד הבכורה שלה מול סביליה במחזור החולף, אבל ניצחון של הבלאנקוס יחזיר אותם לפסגה.

      מספרים:

      * בתשעה משחקי הקלאסיקו האחרונים שתי הקבוצות כבשו. זה הרצף הכי ארוך מאז 1946-1952 (13 משחקים ברציפות)

      * ריאל מדריד לא הפסידה בביתה בליגה 22 משחקים ברציפות (19 ניצחונות ושלוש תוצאות תיקו). האחרונה שיצאה מהברנבאו עם ניצחון בליגה היא אתלטיקו מדריד.

      * ברצלונה הבקיעה העונה חמישה פנדלים לעומת שלושה של ריאל מדריד, אבל הקטלאנים גם החמיצו שלוש בעיטות מהנקודה הלבנה - שתיים מההחמצות היו של מסי.

      * המאזן בין שתי הקבוצות בששת המפגשים האחרונים בכל המסגרות זהה, כאשר כל קבוצה ניצחה שלוש פעמים וכל המשחקים הוכרעו. הניצחון האחרון של בארסה בברנבאו היה ב-3:4 בליגה במרץ 2014.

      * אם יבקיע, רונאלדו ישתווה לראול עם 15 שערים במשחקי הקלאסיקו

      sheen-shitof

      עוד בוואלה!

      תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

      בשיתוף zap doctors
      קרים בנזמה שחקן ריאל מדריד. GettyImages
      בסימן שאלה להרכב. בנזמה/GettyImages

      בריאל מדריד מנסים להתאושש מההפסד הבכורה לסביליה במחזור הקודם. ההפסד בפיחואן היה הראשון של הבלאנקוס מאז ה-1:0 מול באיירן מינכן בקדם העונה. למרות ההפסד הזה, ריאל היא עדין הקבוצה הפוריה בליגה עם 26 כיבושים, שער יותר מברצלונה וההגנה השנייה בטיבה עם שבע ספיגות בלבד.

      בקבוצה מתעסקים בעיקר סביב השאלה האם קארים בנזמה יחזור לחוד של הקבוצה. החלוץ הצרפתי חזר לאימונים מלאים והוא כשיר, אך פרשת קלטת הסקט והסחיטה של ולבואנה עדיין לא יורדת מהכותרות בספרד ובניטס מתלבט אם לפתוח איתו. חאמס רודריגס, שנכנס כמחליף וכבש מול סביליה במחזור הקודם, צפוי הפעם לפתוח יחד עם גארת' בייל וכמובן כריסטיאנו רונאלדו.

      ליאונל מסי, ברצלונה, כובש מול אתלטיקו מדריד. רויטרס
      חוזר בדיוק בזמן. ליאונל מסי/רויטרס

      בברצלונה, למרות הפציעה של ליאו מסי, העסקים כרגיל. הקטלאנים נהנים מכושר פנטסטי של לואיס סוארס וניימאר שכבשו את כל השערים מאז פציעתו של הפרעוש ועזרו לקבוצה לכבוש את הפסגה.

      בשורות האלופה הבשורות הטובות מגיעות כמובן מכיוונו של ליאו מסי. הפרעוש החלים מהפציעה הארוכה שלו וערך אימונים מלאים עם הקבוצה השבוע, אך לואיס אנריקה עדיין לא החליט אם לפתוח איתו או להעלות אותו מהספסל. במקרה שמסי יפתח, בארסה תשחק בהרכב הקלאסי שלה עם הטריו בהתקפה, כשבוסקטס, אינייסה וראקיטיץ' ישחקו בקישור. אם מסי לא יפתח, לואיס אנריקה שוקל לפתוח עם מסצ'ראנו כקשר ותומאס ורמאלן יצוות במרכז ההגנה לצידו של ג'רארד פיקה.

      הרכבי הקבוצות

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        3
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully