וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: 20 נקודות בארבע דקות למלקולם דילייני בניצחון קובאן

כוכבה של הקבוצה הרוסית השתולל ברבע השלישי והוביל אותה לניצחון חוץ גדול, 71:77 על פנאתינייקוס. חדשות רעות למכבי תל אביב: במאברג (53:73 מוחץ על מלאגה) ודרושפאקה (60:68 מול ססארי) ניצחו

המחזור השישי ביורוליג הסתיים הערב (שישי) עם ארבעה משחקים. מלאגה איבדה את המאזן המושלם עם תבוסה 73:53 בגרמניה מול באמברג, בעוד שססארי החלשה הפסידה 68:60 בבית לדרושפאקה, כל זאת במסגרת בית ד', בו משחקת גם מכבי תל אביב. בבית ג', קובאן ניצחה 71:77 בחוץ את פנאתינייקוס בזכות שואו של מלקולם דילייני, שקלע 20 נקודות תוך ארבע דקות וקצת ברבע השלישי. בבית ב' אנדולו אפס הביסה 74:92 את לימוז'.

צפו בהצגה הנדירה של דילייני

בית ב'

אנדולו אפס - לימוז' 74:92

הטורקים התאוששו מרצף של שלושה הפסדים צמודים במפעל עם ניצחון שני על היריבה מצרפת. המארחת רצה ברבע השני 0:15, אבל לימוז' לא ויתרה וצימקה עד מינוס ארבע, לקראת סיום הרבע השלישי. שם גם נגמר לה הכוח וריצה נוספת הבטיחה לאנדולו ניצחון. דריק בראון קלע 21 ותומאס הרטל עוד 20. אלכס טיוס היה חלש עם 2 נקודות ב-9 דקות. בלימוז', 17 ליאקובה דיווארה.

בית ג'

פנאתינייקוס - לוקומוטיב קובאן 77:71

במשך שני רבעים וחצי, מלקולם דילייני לא קלע אף נקודה. ואז? אז הוא פתאום התעורר. בחמש הדקות האחרונות של הרבע השלישי, דילייני החל להשתגע וקלע, שימו לב, לא פחות מ-20 נקודות תוך 255 שניות. מדהים. הוא עזר לרוסים להפוך את התוצאה ולהיכנס לרבע האחרון ביתרון ושם, למרות שפאו עוד הצליחה להישאר צמודה, קובאן ידעה לקחת את המשחק, לרשום ניצחון שני העונה על היוונים המאכזבים ולהישאר חזק במאבק על המקום הראשון בבית. דילייני סיים בסופו של דבר עם 23 וריאן ברוקהוף הוסיף 16, בעוד שאצל המארחת בלט ג'יימס פלדין עם 14.

לאון ראדוסביץ' באמברג מול חרמן גבריאל מלאגה. GettyImages
לאון ראדוסביץ' ובאמברג נתנו נוקאאוט למלאגה/GettyImages

בית ד'

באמברג - מלאגה 53:73

איזה קונצרט של באמברג. מכבי תל אביב קיוותה שהאנדלוסים ישמרו על המאזן המושלם, אבל אלופת גרמניה הייתה גדולה עליהם בכמה מידות והצטרפה למאבק על מקומות 1-2 בבית עם ניצחון שלישי ברציפות. מלאגה עוד הובילה 14:17 בסוף הרבע הראשון, אבל את הרבע הבא באמברג ניצחה 12:26 ואת השלישי, 8:20 כדי לפתוח פער שכבר התקרב ל-30 הבדל. יאניס סטרלינקס הוביל רשימת קלעים מאוזנת עם 14, בעוד שאצל מלאגה אף אחד לא קלע בספרות כפולות.

דינמו ססארי - דרושפאקה 68:60

מכבי תל אביב אולי קיוותה לקבל קצת בשורות טובות מאיטליה, אבל לא כדאי לבנות על האלופה המקומית החלשה, שנותרה ללא ניצחון במפעל העונה. הטורקים, במצב רוח טוב אחרי הניצחון הגדול ביד אליהו, לא הבריקו התקפית, אבל גם זה הספיק ותוצאת הסיום עוד משקרת, כי בסיום הרבע השלישי הפער עמד על 15 הפרש. לוק הרגונדי היה אדיר עבור דרושפאקה עם 26 נקודות ו-13 ריבאונדים, ג'ו אלכסנדר מיודענו קלע 17 לססארי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully