וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאט זעם על השופט: "כולנו עושים טעויות, אבל זו היתה טעות רעה"

מאמן קליבלנד התלונן על השריקה לפסק זמן שלא ביקש בהפסד במילווקי: "לא קיבלנו הזדמנות לדחוף את הכדור לצד השני". וגם: ג'יי אר סמית' ולברון בגרסאות סותרות, הפרשנים מזהירים: "הקאבס סוף סוף שילמו על הרשלנות, המאזן שלנו הוא תוצאה של לוח משחקים נוח"

AP

הקאבלירס ירדו הבוקר (ראשון) מנוצחים לראשונה מאז משחקם הראשון העונה, כשהפסד 108:105 במילווקי בתום שתי הארכות קטע להם רצף של שמונה ניצחונות. הקבוצה של דיוויד בלאט עדיין מוליכה את המזרח עם מאזן של 2:8, חצי משחק מעל אטלנטה שבמקום השני, אך משחקה הבא צפוי קשה גם הוא, בו תתארח בדטרויט בלילה שבין שלישי לרביעי. לאחר מכן יחזרו הקאבס הביתה למשחקים מול מילווקי, אטלנטה ואורלנדו.

הקאבס רשמו 20 איבודים וקלעו רק 40% מהשדה ו-63% מהקו (17 מ-27), כשלברון ג'יימס לא הצליח הפעם לסחוב את חבריו לניצחון למרות שהצטיין עם 37 נקודות, 12 ריבאונדים ו-5 אסיסטים. קווין לאב ניסה לסייע עם 24 נקודות ו-14 ריבאונדים, ומנגד בקבוצה של ג'ייסון קיד היו שבעה שחקנים בדאבל פיגרס, בראשות ג'רד ביילס שקלע 17, ועצר את לברון ללא נקודות בשלוש הדקות האחרונות.

ג'בארי פארקר שחקן מילווקי באקס מול טימופיי מוזגוב שחקן קליבלנד קאבלירס. AP
קרובים, אבל לא מספיק. טימופיי מוזגוב/AP

מספרי המשחק

* 37 הנקודות של לברון הן שיא עונתי עבורו, אך גם גם לגבי 7 האיבודים שרשם.

* בתשעת משחקיו הראשונים העונה קינג ג'יימס קלע 6 שלשות בסך הכל, והלילה הוא צלף 5 (מ-11 ניסיונות).

* לברון רחוק כעת 10 נקודות בלבד מג'רי ווסט שבמקום ה-19 ברשימת קלעי כל הזמנים ב-NBA עם 25,192 נקודות.

* קווין לאב רשם את הדאבל דאבל ה-300 בקריירה שלו, במשחקו ה-449 בלבד בליגה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
קווין לאב שחקן קליבלנד קאבלירס. AP
300 דאבל דאבלים ב-449 משחקים. קווין לאב/AP

בלאט כעס בסיום על שריקה שנויה במחלוקת של השופט מארק דייויס בשניות הסיום של ההארכה הראשונה. אחרי שלברון חסם את ביילס 10 שניות לפני הבאזר והחל לרוץ לצד השני של המגרש, שרק דייויס לפסק זמן של הקאבס עם 7.4 שניות על השעון, לאחר שמו וויליאמס, קווין לאב ועוזרו של בלאט ג'ים בוילן קמו מהספסל ודרשו פסק זמן, על אף שבלאט עצמו לא עשה זאת. בהמשך לאירוע הזה הקאבס שרטטו מהלך מסודר בניסיון לנצח את המשחק, שהסתיים בהחטאת שלשה של לברון בדרך להארכה נוספת, בסיומה הבאקס חגגו ניצחון דרמטי.

תגובתו של דייויס היתה: "שרקתי כי שמעתי מהספסל בקשה לטיים אאוט. הענקתי להם פסק זמן, ואז ראיתי את דיוויד בלאט והבנתי שלא הוא ביקש פסק זמן. זו היתה שריקה לא מכוונת שאיפשרה לקליבלנד לקחת פסק זמן אותו היא למעשה רצתה וביקשה". בלאט נותר מתוסכל מהמקרה ואמר בסיום: "ציפינו שהם יירגעו קצת אחרי החסימה והחלטנו לדחוף את הכדור במהירות לצד השני, אבל לרוע המזל לא קיבלנו את ההזדמנות לעשות זאת. תראו, כולנו עושים טעויות, אבל זו היתה טעות רעה".

כשלברון נשאל על התקרית הוא השיב: "המאמן אמר שאם נשיג עצירה נמשיך לשחק, כי הם יצפו מאיתנו לקחת פסק זמן. כשהכדור הגיע אליי הייתי במלוא המהירות ואז הגיעה השריקה בטעות לפסק זמן. אני מניח שהם שמעו מישהו מבקש פסק זמן, אבל על פי החוקים שאני מכיר רק המאמן הראשי יכול לבקש פסק זמן, וקואץ' בלאט לא ביקש פסק זמן, אז אתם יודעים... זה נגמר מבחינתנו".

הגרסה של ג'יי אר סמית' לאירוע היתה שונה: "בסיטואציה הזו לברון כבר אמר 'אם נשיג ריבאונד, אנחנו הולכים לצד השני', ואמרנו 'אוקיי'. דלי השיג את הכדור ועמדנו להתחיל מתפרצת, ואז לפתע שמענו שריקה לפסק זמן. חשבנו 'אוקיי, אולי מישהו לקח פסק זמן', ואז כשהבנו שזו שריקה בטעות חשבנו 'מה? מה קרה? איך דבר כזה בכלל קורה?'".

דיוויד בלאט מאמן קליבלנד קאבלירס. AP
"הפסדנו כי לא היינו מספיק טובים בריבאונד". דיוויד בלאט/AP

על המשחק עצמו אמר בלאט: "אני חושב שהחבר'ה שלנו עשו עבודה נהדרת במחצית השנייה. בתחילת המשחק לא היינו מרוכזים ומילווקי כפתה עלינו לשחק מחוץ לקצב שלנו ולרשום איבודים שלא אופייניים לנו, ומגיע להם קרדיט על זה. במחצית השנייה שיפרנו את הריבאונד שלנו, שמרנו יותר על הכדור ונתנו לעצמנו סיכוי טוב לנצח את המשחק, אבל לא עשינו את זה".

בלאט המשיך ואמר: "גם לעובדה שאנחנו הגענו יום אחרי משחק חוץ אחר, והם יושבים כאן כבר כמה ימים ומחכים לנו היתה אולי השפעה על סיום המשחק. בסופו של דבר לדעתי הסיבה שבגללה לא ניצחנו היום היתה שלא היינו מספיק טובים בריבאונד, וזה עלה לנו ביוקר בסיום".

לברון ג'יימס שחקן קליבלנד קאבלירס. AP
שיא עונתי בנקודות, וגם באיבודים. לברון/AP

מה אמרו הפרשנים

ג'ייסון לויד מ-"אקרון ביקון ג'ורנל" כתב על פרשת פסק הזמן: "היה נראה שהחמישייה שהיתה על הפרקט וגם בלאט ידעו את התכנית, אבל האחרים על הספסל לא. סמית' אמר שזו היתה החלטה של לברון לרוץ למתפרצת ולא לבקש פסק זמן, לברון אמר שזו היתה החלטה של בלאט, בעוד שבלאט השתמש במילה הכללית 'אנחנו'. סמית' בדרך כלל מדבר דוגרי, אז אני מניח שהוא צודק ושזה היה רעיון של לברון, שכפי שהוא עושה לא מעט לאחרונה, אמר שזה היה רעיון של בלאט כדי לא למשוך עוד תשומת לב ליחסים בינו לבין מאמנו".

כריס פידור מ-Cleveland.com כתב: "בכל משחקיהם הקודמים הקאבס חפרו לעצמם בור והצליחו להתאושש. אלא שהפעם הם לא התגברו על המשחק המרושל והמחסור במאמץ, וייתכן שהם למדו לקח חשוב. לפעמים לא רק התוצאה הסופית היא שחשובה, לפעמים חשוב איך אתה משחק, ואיך אתה נמנע מהרגלים רעים. בלי קשר לשחקנים שחסרים לקאבס, הם משחקים העונה ברמה שלא צריכה לשמח איש בחדר ההלבשה שלהם. המאזן שלהם הוא תוצאה ישירה של לוח משחקים נוח, והפעם הרשלנות סוף סוף עלתה להם ביוקר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully