וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שתי הארכות: קליבלנד הפסידה 108:105 למילווקי

דיוויד בלאט ושחקניו כבר היו במרחק נגיעה מקביעת שיא מועדון, אך נרדמו בשניות הסיום והפסידו לראשונה אחרי שמונה ניצחונות רצופים. משחק אדיר ללברון (37 נקודות ו-12 ריבאונדים) שכפה שתי הארכות, 4 בלבד לוויליאמס. שבעה שחקנים קלעו בספרות כפולות אצל הבאקס

AP

מאזן: 2:8

המשחק הבא: בחוץ דטרויט, בלילה שבין שלישי לרביעי (02:30)

מדד הטריו: לברון ג'יימס היה מצוין עם 37 נקודות (13 מ-27 מהשדה, 5 מ-11 לשלוש), 12 ריבאונדים, חמישה אסיסטים, שלוש חסימות וגם שבעה איבודים, קווין לאב תרם 24 ו-14 ריבאונדים, קיירי אירווינג עדיין פצוע.

דיוויד בלאט מאמן קליבלנד קאבלירס. AP
היה קרוב לשבירת השיא. בלאט/AP

הניצחון על ניו יורק ניקס במשחק הקודם היה מרגש במיוחד עבור קליבלנד. מדובר היה בניצחון השמיני ברציפות של הקאבס, שהשוו את פתיחת העונה הטובה ביותר בתולדות המועדון (1976/77). אך נראה שלהישג המכובד יש מחיר. קליבלנד של דיוויד בלאט נראתה קצת עייפה הלילה (בין שבת לראשון) כשספגה את הפסדה השני העונה - 108:105 מול מילווקי באקס - שהגיע אחרי שתי הארכות.

הרבע הראשון היה צמוד ומותח, ונגמר ב-23:23 הרבה בזכותו של קווין לאב שפתח את המשחק בצורה נהדרת. מילווקי פתחה מבערים ברבע השני, הגדילה את ההפרש ושמרה על היתרון גם ברבע השלישי. כשהיא עם הגב אל הקיר, קליבלנד חזרה למשחק בדיוק ברגע הנכון, כששלשה של ג'יי. אר סמית' הורידה את ההפרש לשלוש בלבד, 84:81, 3:15 לסיום. ג'ריד בייליס עוד קבע 84:88 0:45 שניות לסיום, אבל ארבע נקודות רצופות של לברון ג'יימס תוך 23 שניות קבעו 88:88 והמשחק נכנס להארכה.

עוד באותו נושא

בלאט זעם על השופט: "כולנו עושים טעויות, אבל זו היתה טעות רעה"

לכתבה המלאה
לברון ג'יימס שחקן קליבלנד קאבלירס מעל שחקן מילווקי באקס יאניס אנטטוקומפו. AP
התעלות נוספת לא הספיקה. לברון ג'יימס/AP

המשחק הצמוד נמשך גם בהארכה. כריס מידלטון העלה את הבאקס ליתרון שתי נקודות 1:13 שניום לסיום, אך שוב לברון היה האיש של קליבלנד. הכוכב הגדול לקח אחריות וגם את הכדור, וקבע שוויון 0:32 שניות לסיום. במצב של 96:96 קיבל הפורוורד הזדמנות להכריע את ההתמודדות אך החטיא, והמשחק נכנס להארכה שנייה.

בחלק השני של ההארכה העייפות של השחקניו של דיוויד בלאט נראתה לעין. גם לברון, שרשם משחק אדיר של 37 נקודות, 12 ריבאונדים, חמישה אסיסטים ושלוש חסימות (ב-45 דקות) הראה סימנים של עייפות כשאיבד שבעה כדורים. מו וויליאמס כלל לא היה במשחק כשתרם ארבע נקודות בלבד. מילווקי ידעה לנצל זאת, ופתחה פער של שש נקודות כדקה לסיום. סמית' עוד קלע שלשה שהורידה את ההפרש לשלוש בלבד, וקליבלנד עוד חלמה על הארכה נוספת, אך ריבאונד התקפה של גרג מונרו סגר סופית את הסיפור, ונתן לבאקס 105:108 יקר מאוד.

מלבד לברון, שנראה קצת עייף בהארכה, גם לקווין לאב היה משחק טוב. הפורוורד תרם 24 נקודות וקטף 14 כדורים חוזרים. ריצ'רד ג'פרסון תרם 14 מהספסל, עשר היו לסמית'. מנגד, שבעה שחקנים קלעו בספרות כפולות (כולל כל שחקני החמישייה). מייקל קרטר וויליאמס וג'ריד בייליס סיימו עם 17 כל אחד, גרג מונרו קלע 16 וקטף 17 כדורים חוזרים, יאניס אנטטוקמפו הוסיף 16, 11 ריבאונדים ושלוש חסימות.

שחקן קליבלנד, טימופיי מוזגוב. רויטרס
היעד הבא: דטרויט. טימופיי מוזגוב/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully