וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: הפסד ראשון לצסק"א מוסקבה, 86:78 מול מלאגה שנותרה מושלמת

הרוסים ספגו הפסד ראשון העונה אחרי רבע אחרון גרוע של 25:13, הספרדים נותרו כקבוצה היחידה עם מאזן מושלם ביורוליג. שטרסבורג הדהימה את ריאל מדריד, הצגה גדולה של ניקולו מלי ב-73:90 של באמברג, פנאתינאיקוס התעללה בז'לגיריס

שחקן מלאגה, ריצ'ראד הנדריקס, מול שחקן צסק"א מוסקבה, מילוש תאודוסיץ'. Mikhail Serbin, GettyImages
ניצחון ענק להנדריקס ומלאגה מול תאודוסיץ' וצסק"א/GettyImages, Mikhail Serbin

המחזור החמישי ואיתו גם הסיבוב הראשון של שלב הבתים ביורוליג יינעל הערב (שישי) עם לא פחות משבעה משחקים. צסק"א מוסקבה ספגה הפסד ראשון במפעל עם 86:78 ביתי מול מלאגה, שנותרה מושלמת. ריאל מדריד המשיכה את פתיחת העונה הרעה שלה ביורוליג כשהפסידה בשטרסבורג, דינמו ססארי תארח את באמברג, פנרבחצ'ה/אולקר תפגוש את חימקי ופנאתינייקוס תפגוש את ז'לגיריס קובנה. קרשיאקה תשחק מול ז'ילונה גורה. צדביטה זאגרב תשחק מול קוצ'ה לבוראל ויטוריה.

סרחיו יול ריאל מדריד כדורסל. GettyImages
עדיין ללא ניצחון חוץ. יול/GettyImages

בית א'

שטרסבורג - ריאל מדריד 93:86

הנד-נד של ריאל מדריד נמשך גם הערב. הבלאנקוס, שלא הצליחו לשמור על יציבות העונה ביורוליג, שוב הפסידו, הפעם לשטרסבורג, דווקא אחרי הניצחון הדחוק על באמברג במחזור הקודם. ריאל מדריד עדיין ללא ניצחון חוץ במפעל העונה. סרחיו יול קלע 20 אצל הספרדים וגם הוסיף שישה אסיסטים, טיילור ג'פרי הוסיף 21. לואיס קמפבל הוליך את הצרפתים עם 23 נקודות.

פנרבחצ'ה/אולקר - חימקי מוסקבה 83:88

מאז ההפסד המפתיע לשטרסבורג אי שם במחזור השני של היורוליג, פנרבחצ'ה ממריאה. הטורקים רשמו ניצחון שלישי ברציפות, הפעם על הרוסים. לואיג'י דאטומה סיים כקלע הבולט עם 19 נקודות, בובי דיסקון הוסיף 16, 14 היו לקוסטס סלוקאס. אלכסיי שבד סיים עם 19 בצד השני.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

בית ב'

צדביטה זאגרב - קוצ'ה לבוראל ויטוריה 67:76

מי שחשב שהקרואטים יהיו הפראיירים של בית ב', צריך לחשוב שוב. צדביטה זאגרב רשמה ניצחון שלישי ברציפות עם 67:76 מרשים מאוד בבית מול קוצ'ה לבוראל ויטוריה. באופן משעשע, הקרואטים ניצחו בתוצאה כמעט זהה לתוצאה בה ניצחו במחזור שעבר, אז זה נגמר ב-68:77. צדביטה כבר עם מאזן 2:3 ושלושה ניצחונות ברציפות, הבאסקים עם מאזן 2:3.

ג'ייקוב פולן, אקס הפועל ירושלים, להט אצל הקרואטים עם 26 נקודות (8/13 מהשדה), כשמירו בילאן מוסיף דאבל-דאבל נהדר עם 17 נקודות ו-10 ריבאונדים וג'יימס ווייט קולע 15 ומוסיף 9 כדורים חוזרים. אצל קוצ'ה לבוראל ויטוריה בלט יאקה בלאז'יץ' עם 20 נקודות.

בית ג'

פנאתינייקוס - ז'לגיריס קובנה 56:91

אחרי שני הפסדים רצופים ביורוליג, פנאתינאיקוס חזרה לנצח - ובגדול. היוונים התעללו בז'לגיריס האומללה כשהביסו אותה בכמעט 50 הפרש. חמישה שחקנים קלעו בספרות כפולות, כשבראשם ניצב מירוסלב ראדוניצה, שקלע 18 נקודות. ג'יימס פלדיין הוסיף 15, יאן ויוקאס קלע 15 אצל המפסידה.

משחק נוסף: קרשיאקה - ז'ילונה גורה 66:77

בית ד'

צסק"א מוסקבה - מלאגה 86:78

שבוע לפני המפגש שלה עם מכבי תל אביב ביד אליהו, רשמה האימפריה הרוסית הפסד ראשון ביורוליג העונה. צסק"א מוסקבה, שהובילה לאורך רוב שלבי המשחק מול מלאגה, התרסקה לחלוטין ברבע אחרון של 25:13 ונוצחה 86:78 בבית על ידי הספרדים. הקבוצה של חואן פלאסה נותרה היחידה ביורוליג עם מאזן מושלם אחרי סיבוב שלם של משחקים.

אדווין ג'קסון ממלאגה רשם משחק ענק של 24 נקודות, כולל 6/8 לשלוש, כשמינדאוגאס קוזמינסקאס הנהדר מוסיף 22 נקודות (9/12 מהשדה), 4 ריבאונדים ו-3 חטיפות. אצל הרוסים בלט קורי היגינס עם 17 נקודות (7/11 מהשדה), כשנאנדו דה קולו קולע 14 וקייל היינס קולע 13. מילוש תאודוסיץ' קלע 10 נקודות באחוזים גרועים (2/8) והוסיף 7 אסיסטים.

דינמו ססארי - באמברג 90:73

הגרמנים פתחו לא טוב ופיגרו 21:14 אחרי הרבע הראשון, אבל ניקולו מלי הנהדר להט והוביל את באמברג לניצחון 73:90 חשוב מאוד, ששיפר את מאזנם ל-2:3 ושיפר מאוד את הסיכויים שלה לעלות לטופ 16, כשמתחתה דרושפאקה עם 3:2 ומכבי תל אביב עם 4:1. דינמו ססארי כמעט בוודאות תסיים אחרונה בבית והיא כבר במאזן 5:0 אומלל במיוחד אחרי עוד תבוסה.

ניקולו מלי, כאמור, היה מעולה וקלע 26 נקודות (10/13 מהשדה, 3/3 לשלוש), כשהוא מוסיף 8 ריבאונדים, 4 אסיסטים, 3 חטיפות וחסימה (מדד 37). בראדלי וונאמייקר קלע 18 נקודות ומסר לחבריו 8 אסיסטים ודניאל תייס סיים עם 12. אצל ססארי בלט מרקיז היינס עם 14 נקודות באחוזים בינוניים (5/10).

ניקולו מלי שחקן באמברג. GettyImages
הצגה גדולה של מלי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully