וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: קובאן הפסידה לראשונה לברצלונה, אולימפיאקוס ניצחה בהארכה

הרוסים נכנעו בדקות האחרונות לאנטה טומיץ' וחבריו שעלו למקום הראשון בבית ג'. היוונים התגברו על אנדולו אפס 87:91, חמישה שחקנים סיימו עם ספרות כפולות. הכוכב האדום, ללא מקל בסגל, גברה על באיירן מינכן

אנטה טומיץ' שחקן ברצלונה (ימין) מול לוקומוטיב קובאן. GettyImages
עלו למקום הראשון בבית. טומיץ'/GettyImages

המחזור החמישי ביורוליג נפתח הערב (חמישי), כאשר מלבד משחקה של מכבי תל אביב נערכו ארבעה משחקים נוספים. לוקומוטיב קובאן איבדה את המאזן המושלם שלה אחרי הפסד כואב 72:68. בבית א', באיירן מינכן רשמה הפסד מול הכוכב האדום 90:79. בבית ב' אולימפיאקוס גברה 87:91 על אנדולו אפס. לימוז' גברה 65:74 על ארמאני מילאנו.

seperator

בית א':

באיירן מינכן - הכוכב האדום בלגרד 90:79

אחרי ההפסד האכזרי בשבוע שעבר לריאל מדריד, הבווארים קיוו להתאושש מול היריבה הסרבית, אבל הכוכב האדום השיגה ניצחון שני ושיפרה את סיכוייה להתקדם לטופ 16. אם בשלושת הרבעים הראשונים קיבלנו משחק צמוד, הרי שהרבע האחרון עשה את ההבדל עם 13:27 לזכות האורחים ששיחקו ללא גל מקל שאמור לעזוב בקרוב. 22 נקודות של קווינסי מילר סידרו לכוכב האדום ניצחון יחד עם 18 של ולדימיר שטימאץ. דושקו סבנוביץ' קלע 19 למפסידים.

לזה אי אפשר לסרב

וואלה מובייל במבצע מוגזם! 4 מנויים ב-100 שקלים וגם חודש חינם

לכתבה המלאה
ולדימיר שטימאץ שחקן הכוכב האדום בלגרד. GettyImages
עשה את המוטל עליו. שטימאץ/GettyImages

בית ב':

אנדולו אפס - אולימפיאקוס 91:87

היוונים השיגו ניצחון חוץ יקר, 87:91, שסידר להם מקדמה רצינית במאבק על המקום הראשון מול אנאדולו אפס. אולימפיאקוס שיפרה את המאזן שלה ל-1:4 והורידה את היריבה שלה ל-2:3 בתום 45 דקות ואחרי הארכה אחת.

היוונים נהנו מערב בו חמישה שחקנים סיימו בספרות כפולות: יורגוס פרינטזיס (17), אותלו האנטר (15), פפאפטרו, דניאל האקט ומאט לוג'סקי קלעו 11 נקודות כל אחד. את המפסידה הוביל ג'ייסון גריינג'ר עם 26 נקודות, דאריו שאריץ' סיים עם דאבל-דאבל של 11 נקודות ו-10 ריבאונדים.

לימוז' - ארמאני מילאנו 65:74

זה היה מפגש בין שתי הקבוצות האחרונות בבית, אבל הצרפתים היו נחושים יותר לאסוף ניצחון שני ועשו זאת בסטייל. מה שבעיקר פגע באיטלקים לשמור על סיכוי לניצחון היה רבע שני מזעזע שבו האורחים קלעו תשע נקודות בלבד ואפשרו ללימוז' לרדת להפסקה ביתרון 30:39. המחצית השנייה כבר הייתה מאוזנת יותר, אבל לימוז' קיבלה 18 נקודות מנובל בונגו-קולו שהיה הדומיננטי ביותר. 19 נקודות של אלסנדרו ג'נטילה לא עזרו יותר מדי למילאנו שסוגרת כעת את הבית.

ואסיליס ספאנוליס שחקן אולימפיאקוס. GettyImages
ניצחון חשוב. ספאנוליס/GettyImages

בית ג':

ברצלונה - לוקומוטיב קובאן 68:72

לראשונה בעונה האירופית הקבוצה הרוסית רושמת הפסד, ואחרי דרמה גדולה בפלאו בלאוגראנה ברצלונה מטפסת למקום הראשון עם מאזן 1:4. קובאן הובילה 48:49 בסוף הרבע השלישי, אבל הרבע האחרון היה בשליטת ברצלונה. ארבע דקות לסוף שלשה של דונטאייה דראפר העניקה יתרון ארבע לרוסים, אבל אז בראד אולסן צלף שלשה ויחד עם אחת נוספת של אלכס אברינס המומנטום נדד לברצלונה. סמרדו סמואלס העניק יתרון חמש 1:16 דקה לסיום וגם שלשה של מלקולם דילייני חצי דקה לסוף כבר לא הועילה. אנטה טומיץ' הוליך את המנצחים עם 16 נקודות ושבעה אסיסטים. דרייפר סיים עם 20 לקובאן.

שתי מוליכות הבית נפגשות למשחק גדול בקטאלוניה. הרוסים עדיין עם מאזן מושלם ויקוו לשמור עליו גם אחרי משחק החוץ המסובך הזה, בעוד בארסה מחפשת ניצחון רביעי ברציפות. קובאן סופגת רק 68 נקודות למשחק (מקום שני ביורוליג) וברצלונה 68.3 (מקום רביעי). אם בארסה תנצח, היא תהיה הקבוצה השנייה בתולדות המפעל, אחרי צסק"א מוסקבה, שמגיעה ל-250 ניצחונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully