וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט: "לברון לא היה מעורב בהתחלה כפי שהיינו רוצים, אך הבין את הרגע"

מאמן קליבלנד ציפה ליותר מהכוכב שלו, אך יודע: "הוא עשה את הדברים כמו שרק הוא יודע". לברון: "הקרבות שעברנו עוזרים לנו". הפרשנים: "החילופים של בלאט הצילו את המשחק", אך יודעים: "הם לא מכונה כמו גולדן סטייט או סן אנטוניו"

אימג'בנק GettyImages

קליבלנד קאבלירס רשמה הלילה (בין שלישי לרביעי) ניצחון שביעי ברציפות עם 114:118 על יוטה. הקאבס השיגו את אחד הניצחונות המרשימים ביותר שלהם העונה, כשחזרו מפיגור 9 ברבע האחרון ועלו למאזן של 1:7. קליבלנד תצא למשחק חוץ בניו יורק מול הניקס בלילה שבין שישי לשבת ותנסה לרשום ניצחון שני העונה על הקבוצה של פיל ג'קסון.

לברון ג'יימס השתלט על המשחק ברבע הרביעי לאחר שלא בלט במחצית הראשונה ולמעשה ניצח לקליבלנד את המשחק. קווין לאב, שנפל בצורה כואבת, הדאיג את בלאט, אך חזר ונראה מצוין. למרות הפתיחה המוצלחת, בקאבס עדיין מחכים לחזרה של קיירי אירווינג ואימן שאמפרט.

לברון ג'יימס שחקן קליבלנד. AP
מעורב או לא? לברון/AP

המספרים:

* קווין לאב, שסיים עם 4 מ-10 מחוץ לקשת, הגיע ל-602 שלשות בקריירה, והפך לשחקן השני בלבד בתולדות ה-NBA, לצידו של לארי בירד, שחוצה את רף 600 השלשות ובמקביל רושם ממוצע של מעל 10 ריבאונדים למשחק.

* מאז ה-19 בינואר המאזן הביתי של הקאבס, שסגרו הלילה רצף של ארבעה משחקים ביתיים, עומד על 1:25.

* עד הלילה, בו ספגה 118 נקודות, ממוצע הנקודות שיוטה איפשרה ליריבותיה לקלוע העונה עמד על 85 בלבד.

* בנוסף, הג'אז עצרו את יריבותיהם על 39% מהשדה בששת משחקיהם הקודמים, אלא שהקאבס רשמו מולם לא פחות מ-50% מהשדה.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
קווין לאב שחקן קליבלנד. AP
נפצע אך חזר. לאב/AP

התגובות:

לברון ג'יימס התייחס למשחק ואמר: "הדבר החשוב לי זה לנצח. היו נקודות טובות ונקודות רעות הערב, אבל דבקנו בתוכנית המשחק והשגנו ניצחון חשוב. הדרך היחידה לנצח היא לשחק ביחד בהגנה, בהתקפה ובריבאונד. הרגשתי שהקבוצה צריכה אותי ברבע הרביעי, יש לנו קבוצה טובה, הם היו ביתרון 9 והיינו צריכים דחיפה והצלחנו לעשות את זה. למרות ההצלחה שלנו, יש לנו עדיין דברים שאנחנו צריכים לעבוד עליהם. יש לנו איבודי כדור שטותיים ולעיתים אנחנו לא שומרים טוב בהגנה. היינו בקרבות בשנה האחרונה וזה עוזר לנו השנה. לפעמים צריך לתת את הגוף כדי לנצח, וזה מה שעשיתי ברבע האחרון".

בלאט: "נהדר להתחרות נגד קבוצה צעירה כמו יוטה, ששיחקה טוב מאוד עד כה העונה, ולנצח. לברון הוא השחקן הטוב ביותר בעולם, אין עוד אף אחד עם איי קיו כדורסל גבוה ממנו. ללא ספק, הוא לא היה מעורב במחצית הראשונה כמו שהיינו רוצה, או כמו שהוא מעורב בדרך כלל. הוא הבין מה צריך ממנו באותו רגע, השתלט על המשחק והרים את שאר הקבוצה איתו. הוא עשה את הדברים שרק שחקן כמוהו יכול לעשות".

"בסופו של דבר, יש לנו הרבה ללמוד ממה שקרה במשחקים האחרונים. יש טרנדים שחוזרים על עצמם. אני חושב שהיינו טובים יותר בשלבים מסויימים ופחות וטובים בשלבים אחרים של המשחק וזה משהו שצריך לדעת לשפר. ידענו בתחילת העונה שנעבור עונה קשה לפחות בהתחלה בגלל הפציעות, אבל מצאנו דרך לנצח. נהיה ככה בתקופה הקרובה, כי אנחנו עדיין לא בריאים".

לשאלה למה לברון לא מוביל את הכדור בכל המשחק, אלא רק ברגעים המכריעים אמר: "זה לוקח ממנו הרבה אנרגיה ויש לנו שחקנים שיודעים להוביל כדור. בשנה שעברה בפלייאוף, לא היה את קיירי, אלא רק את דלבדובה וזה הקשה על לברון. השנה יש את מו וויליאמס ובקרוב עוד גארדים יחזרו וזה יקל עליו עוד".

בצד המפסיד, גורדון הייוורד אמר: "למרות ההפסד, המשחק הזה הראה לנו שאנחנו יכולים לשחק מול כל קבוצה. היינו צמודים עד הסוף וזו הייתה חווייה טובה עבורנו".

מאמן קליבלנד, דיוויד בלאט, עם לברון ג'יימס. AP
מרוצה מהניצחון. בלאט/AP

הפרשנים:

דייב מקמנמין מ"ESPN": "הספסל נראה כמו השדרוג הכי גדול בקליבלנד, אך בלאט התחיל להוריד את הדקות של השחקנים המשניים כדי להמשיך את רצף הניצחונות הנוכחי. קווין לאב נראה כמו האולסטאר שהיה, אך קליבלנד לא משחקת כמו גולדן סטייט או סן אנטוניו - כמו מכונה. לזכותה של קליבלנד, היא הבינה שהיא משחקת באש והתעשתה בזמן כדי לנצח".

כריס פידור מ"Cleveland.com": "החילופים של בלאט הצילו את המשחק, ג'יימס נכנס למשחק ברגע הנכון, לפני שהמשחק ברח. בלאט אמר מספר פעמים בעבר שהוא מעוניין להרחיב את הרוטציה ועדיין לנצח, אך נגד יוטה שיחקו רק שמונה שחקנים ולברון שיחק 38 דקות".

"לגבי מוזגוב, הוא עדיין לא הרוויח נתח מהדקות של טריסטן תומפסון. הוא לא אותו שחקן של השנה שעברה ובקליבלנד ייצטרכו להכניס אותו לקצב. למרות הכל, ההתקפה הכללית של הקאבס טובה יותר כשהוא על המגרש, למרות שהוא באופן אישי תורם פחות".

"הקאבס התחילו לאט כמעט בכל משחק העונה והרימו את הקצב. זה סימן לקבוצה גדולה, שיכולה לשחק בכמה סגנונות ולנצח במספר דרכים. הריווח שלאב מייצר עוזר מאוד ללברון וזה נותן לקאבס מימד שהרבה קבוצות מנסות לחקות - כזה שבו הסמול בול הופך לסטנדרטי".

צפו בפרשני Cleveland.com מנתחים את המשחק בסיום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully