וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצחון שביעי ברציפות לקליבלנד ודיוויד בלאט, 114:118 על יוטה ג'אז

כנראה שההפסד לשיקגו במשחק הפתיחה של העונה עשה רק טוב לקאבס הלוהטים. לברון ג'יימס שוב היה ענק (31 נקודות) כשהוביל קאמבק הירואי עם 17 נקודות ברבע הרביעי. לאב נפצע אך חזר לשחק, סמית' פתח לאחר שלושה משחקים בחוץ, קליבלנד עם פתיחת העונה הטובה ביותר מאז 1988

שחקן קליבלנד, לברון ג'יימס. AP
עוד משחק גדול. ג'יימס/AP

מאזן: 1:7

המשחק הבא: בחוץ מול ניו יורק, בלילה שבין שישי לשבת (02:30)

מדד הטריו: כהרגלו, לברון ג'יימס שוב היה ה-איש של קליבלנד, הפעם כשסיים עם 31 נקודות (11 מ-19) ב-38 דקות. קינג ג'יימס הוסיף שבעה ריבאונדים ושמונה אסיסטים, אך גם איבד חמישה כדורים (מתוך ה-17 של קליבלנד במשחק כולו). קווין לאב שיחק 40 דקות וקלע 22 נקודות. הוא הוסיף שמונה ריבאונדים, שלושה אסיסטים ושתי חטיפות. קיירי אירווינג עדיין פצוע.

עוד לא עשיתם לייק לעמוד הפייסבוק של וואלה NBA?

seperator

אוהדי קליבלנד תפסו את הראש לאחר אותו הפסד במשחק הפתיחה של העונה לשיקגו. ובצדק. אלא שנראה שאותו הפסד לבולס עשה לקאבס רק טוב. מאז - שבעה ניצחונות רצופים כולל תצוגות כדורסל נהדרות, כשהלילה (בין שלישי לרביעי) דיוויד בלאט, לברון ג'יימס ושות' עשו זאת שוב - הפעם כשהפכו פיגור של תשע נקודות ברבע הרביעי לניצחון גדול, 114:118 על יוטה באוהיו, והעלו את מאזנם מאז פתיחת העונה ל-1:7, בדרך לפתיחת העונה הטובה ביותר של המועדון מאז 1988.

מאמן קליבלנד, דיוויד בלאט, עם לברון ג'יימס. AP
שבעה ניצחונות רצופים. בלאט עם לברון/AP

לברון ג'יימס, מי אם לא הוא, שוב היה האיש הנכון בזמן הנכון. הפציעה שספג במשחק מול פילדלפיה? שטויות. הכוכב הגדול של קליבלנד שיחק 38 דקות, קלע 31 נקודות (השווה את שיאו העונתי) והוסיף גם שמונה אסיסיטים ושבעה ריבאונדים, כשהרבע הרביעי של לברון היה הקרם-דה-לה-קרם. הפורוורד קלע 17 מתוך ה-31 שלו במהלך הרבע, והחזיר את קבוצתו למשחק אחרי שנראה היה שהמשחק כבר בידיים של הג'אז.

שני הרבעים הראשונים היו צמודים, כשאת הרבע השלישי סיימה יוטה עם יתרון מינימילי. לרבע הרביעי עלתה האורחת בטירוף, כשבשלב מסוים כבר הוליכה 86:95 - אלא שאז נכנס לעניינים קינג ג'יימס, שאט-אט הוריד את ההפרש.

במצב של 91:95 ליוטה, חטף ג'יימס כדור קריטי ורץ לסל, כשלפתע רודני הוד החליט לחבקו ולעצור אותו בכל מחיר. עם שחקן על הגב, בלי שחקן על הגב - ללברון לא ממש אכפת, ויחד עם הוד דהר אל הסל והשלים ליי-אפ סנסציוני, שגרם לקהל המקומי לצרוח מאושר.

עוד באותו נושא

בלאט: "הוא לא היה מעורב בהתחלה כפי שהיינו רוצים, אך הבין את הרגע"

לכתבה המלאה
שחקן קליבלנד, ג'יי. אר סמית'. רויטרס
חזר לשחק. סמית' מתעופף/רויטרס

הפורוורד הוסיף נקודה מהקו ומאז רצה קליבלנד 0:10 בדרך ל-98:104. יוטה אמנם צימקה את ההפרש ל-107:105, אבל ג'יימס קלע שתיים נוספות בתוך הצבע והוסיף נקודות מקו העונשין וכן אסיסט לטריסטן תומפסון שהשלים מהלך חשוב של שלוש נקודות. גם למו וויליאמס היה חלק חשוב בניצחון, כשקליעות עונשין מוצלחות שלו, סמוך לסיום, הוציאו ליריבה את הרוח מהמפרשים.

"ברון הוא השחקן הטוב ביותר", הודה בלאט במסיבת העיתונאים. "אני לא חושב שיש שחקן עם IQ גבוה יותר משלו". מלבד ג'יימס שהיה מצוין, הוסיף וויליאמס 29 נקודות באחוזים נהדרים (8 מ-9 מהשדה, 4 מ-4 לשלוש, 9 מ-10 מהעונשין) כשקווין לאב קלע 22 והוריד שמונה כדורים חוזרים. אגב לאב, הפורוורד הצליח להדאיג את אנשי הספסל של קליבלנד במהלך הרבע השלישי כשנחת לא טוב על רגלו, אך לאחר מספר דקות של טיפולים חזר לפרקט. ג'יי. אר סמית' התגבר על פציעתו ולאחר שלא שותף בשלושת המשחקים האחרונים חזר לחמישייה. הוא קלע שבע נקודות ב-22 דקות.

את הג'אז הוליכו דריק פייבורס וגורדון הייוורד, שקלעו 17 כל אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully