וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אם הכוכב האדום תודח וגל מקל לא ישתפר, שחרורו יהיה בלתי נמנע"

בסרביה טוענים שלישראלי שמאכזב בתקופה האחרונה נותרו שלושה שבועות (עד אשר השעייתו של מרכוס וויליאמס שחזר למועדון תפוג) להרשים. אם זה לא יקרה וקבוצתו לא תעפיל לטופ 16, ייחתך

אימג'בנק GettyImages

בווידאו: תקציר ההפסד של הכוכב האדום לפנרבחצ'ה ביורוליג

האם ימיו של גל מקל בכוכב האדום בלגרד ספורים? על פי התקשורת הסרבית, מעמדו של הרכז הישראלי בשורות אלופת הליגה האדריאטית התערער מאוד. לפני מספר ימים החתימה רשמית הכוכב האדום את מרכוס וויליאמס, הרכז האמריקאי האהוב ששב לקדנציה שנייה במועדון בו הצטיין בעונה שעברה, וייתכן כי מקל יהיה האיש שישלם את המחיר. וויליאמס יהיה רשאי לשוב לפרקט רק ב-1 בדצמבר, והופעת הבכורה שלו תהיה ב-4 בדצמבר מול חימקי מוסקבה, שכן עד אז ירצה עונש השעיה על שימוש במריחואנה, ועושה רושם שלמקל נותרו כשלושה שבועות להוכיח למאמן דיאן ראדוניץ' שהוא ראוי להישאר במועדון.

"אף אחד מהשחקנים הזרים לא עומדים עד כה בציפיות", נכתב באתר "וסטי אונליין". "הדברים נכונים בעיקר לסופוקליס שחורציאניטיס, אבל נכונים גם לגבי מקל. בתחילת העונה האדריאטית הוא סיפק משחקים טובים, אבל ביורוליג כשל לגמרי ובמשחק מול פנרבחצ'ה שמע קריאות בוז מהקהל הביתי". מול פנר סיים מקל עם שתי נקודות בלבד ב-14 דקות, ואמש, בליגה האדריאטית, סיפק את משחקו החלש ביותר במפעל, כשקיבל שש דקות בלבד ולא קלע כלל. מצבו הפך מסובך יותר לאור הצטיינותו של סטפן יוביץ', שסיפק את משחקו הטוב ביותר העונה אמש עם 17 נקודות ו-7 אסיסטים.

ב"ווסטי אונליין" ציינו כי אם הכוכב האדום תפסיד לבאיירן מינכן ושטרסבורג בשני מחזורי היורוליג הקרוב וככל הנראה תאבד סיכוי להעפיל לטופ 16, ומקל לא ישפר את יכולתו, "שחרורו יהיה בלתי נמנע" - כפי שקרה עם בלייק שליב במהלך עונת 2013/2014.

ביורוליג רושם העונה הרכז ממוצעים עגומים למדי של 3.8 נקודות (21.7 אחוז ל-2, 33 אחוז ל-3) למשחק, 1.5 ריבאונדים, 2.8 אסיסטים, 1.8 איבודים ומדד של 0.8 למשחק ב-20 דקות לערב. אף שבליגה האדריאטית הציג יכולת טובה יותר (עד אתמול) ומדורג במקום השני בטבלת האסיסטים עם 5.7 למשחק, עושה רושם שמעמדו של הישראלי מעורער.

גל מקל שחקן הכוכב האדום בלגרד. GettyImages
חייב להשתפר בהקדם. מקל/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully