וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

6 דקות בלבד לגל מקל בניצחון הכוכב האדום בלגרד, מרכוס וויליאמס חתם

הישראלי שאכזב במשחקי היורוליג איבד את מקומו בחמישייה, בקושי שיחק וסיים את הניצחון 65:71 על מ.ז.ט סקופיה ללא נקודות. הגארד האמריקאי בן ה-29, ששיחק בעונה שעברה בקבוצה, יחתום רשמית

שחקן הכוכב האדום בלגרד גל מקל מול פנרבחצ'ה. Marko Metlas, GettyImages
זה לא הולך. גל מקל/GettyImages, Marko Metlas

אחרי ההופעה הרעה מול פנרבחצ'ה ביורוליג, קיבל הערב (שני) גל מקל שש דקות בלבד במשחק הכוכב האדום בלגרד בליגה האדריאטית. רכז נבחרת ישראל שהצטיין עד כה העונה במפעל איבד את מקומו בחמישייה, עלה מהספסל וסיים ללא נקודות, עם 0 מ-2 מהשדה, אסיסט ואיבוד. הכוכב האדום הסתדרה גם ללא מקל, וניצחה 65:71 את מ.ז.ט סקופיה.

* מרכוס וויליאמס חוזר לכוכב האדום בלגרד. הגארד האמריקאי נחת בבירת סרביה ויעבור בדיקות רפואיות ביום שלישי לאחריהן יחתום רשמית בקבוצה. וויליאמס בן ה-29 (1.91 מטר) שיחק בעונה שעברה בכוכב האדום ולפני כן עבר בניו ג'רזי נטס, גולדן סטייט, ממפיס, אניסיי, קאזאן, ג'יאנגזו דראגונס, אוניקחה מלאגה ולוקומוטיב קובאן.

* עכשיו זה רשמי: אטורה מסינה מונה למאמנה החדש של נבחרת איטליה לאחר שסימונה פיאנג'יאני עזב את תפקידו. המשימה הראשונה של עוזר מאמן סן אנטוניו תהיה בטורניר הקדם-אולימפי, ועל פי דיווחים בארץ המגף, הוא הסכים לעבוד בחינם - לפחות בקיץ הבא.

* מילאן מצ'באן שבר את היד. הפורוורד של מילאנו ייעדר 5-6 שבועות, ועלול להחמיץ את שארית שלב הבתים הראשון של היורוליג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully